تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خواص مریم گلی برای سلامت و زیبایی پوست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]مریم گلی از گیاهان دارویی محبوب است که می تواند پوست شما را سالم و زیبا نگه دارد ترکیبات شیمیایی مشتق شده از گیاه، روغن های ضروری و ویتامین ها آن را به روش های زیر در مراقبت از پوست به طرز شگفت انگیزی موثر عمل می کنند.
1. مزایای ضد پیری:
آنتی اکسیدان های موجود در مریم گلی علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ظریف و لکه های پیری را معکوس می کند. این آنتی اکسیدان ها در برابر رادیکال های آزاد که به سلول های پوست آسیب می رسانند، محافظت می کنند و باعث پیری زودرس پوست می شوند. این گیاه سرشار از کلسیم و ویتامین A است که از پوست شما در برابر حمله رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و به بازسازی سلولی روزانه کمک می‌کند و چین و چروک‌های صورت را به حداقل می‌رساند و به تاخیر می‌اندازد.
2. تونر برای پوست های چرب:
روغن مریم گلی به عنوان یک تونر عالی با تنظیم تولید سبوم در پوست چرب مفید است. می توانید با جوشاندن یک قاشق مریم گلی در حدود 250 میلی لیتر آب یک تونر خانگی تهیه کنید. 30 دقیقه دم کنید و معجون را صاف کنید. بعد از خنک شدن آن را روی صورت خود بمالید.
3. درمان مشکلات پوستی:
خواص ضد باکتریایی این گیاه شگفت انگیز از بروز عفونت های پوستی جلوگیری می کند. همچنین دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی است که به درمان آکنه و همچنین تسکین علائم اگزما و پسوریازیس کمک می کند.

https://dermisteb.com/?s=%D8%B6%D8%AF+%D9%BE%DB%8C%D8%B1%DB%8C&post_type=product
[/font]

[تصویر:  aa301222e51d884d.jpg]