تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
افرادی که قصد ثبت نام، در طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را دارند، می توانند برای ثبت نام به صورت غیر حضوری، به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، مراجعه کنند. همچنین افراد، پس از ثبت نام بیمه تکمیلی نیز، می توانند برای پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، به صورت اینترنتی اقدام کنند.


سازمان تامین اجتماعی، برای آن دسته از افرادی که بازنشسته تامین اجتماعی می باشند، تسهیلاتی را فراهم نموده است تا در زمان ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، مراحل ثبت نام برای دریافت این بیمه را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری انجام دهند.
ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، انجام می شود. بیمه شدگان نیز، می توانند پس از انجام فرآیند ثبت نام، اقدام به پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی کنند.
در ادامه، مطالبی در رابطه با سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین، پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی آورده شده است.

سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی، برای آن دسته از افرادی که مستمری بگیر بیمه تامین اجتماعی می باشند، تسهیلاتی را فراهم کرده است که بتوانند، با پرداخت هزینه بسیار کمی به صورت ماهانه، بیمه تکمیلی شوند. بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، بیمه آتیه سازان حافظ است که پوشش های خاص خودش را دارد.
تمامی بازنشستگان جدید تامین اجتماعی که قصد دارند، برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنند، می بایست که به کانون بازنشستگان استان خودشان، مراجعه کنند. حال، اگر کانون بازنشستگان استان محل سکونت آن ها، سایت داشته باشد، معمولا ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت انجام می شود.
بنابراین، سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، برای همه استان ها، به صورت یکسان نیست و بدیهی است که افراد، باید مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را از طریق سایت کانون بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی استان خودشان، پیگیری کنند.
در ادامه، نحوه ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در استان تهران را ذکر می کنیم. افرادی که قصد دارند، در بیمه تکمیلی سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنند، حتما می بایست، در زمان ثبت نام، فرم ثبت نام بیمه تکمیلی را تکمیل نمایند. برای ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا، یکی از مرورگر های خود را باز کنید و در فیلد جستجوی آن، عبارت کابتا را جستجو نمایید. حال، اولین سایتی که برای شما جستجو می شود با نام کابتا و آدرس اینترنتی www.kabta.ir، همان سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، می باشد که می بایست بر روی آن کلیک کنید، تا به آن وارد شوید.

[تصویر:  1635599756_1635576929_%D8%AB%D8%A8%D8%AA...DB%8C1.jpg]

برا ورود مستقیم به سایت کابتا کلیک نمایید.

حتما بخوانید: ثبت نام بیمه تکمیلی
نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، همان بیمه آتیه سازان حافظ، می باشد. بازنشستگان تامین اجتماعی که جدیدا بازنشسته شده اند، به مدت 3 ماه بعد از حکم بازنشستگی تامین اجتماعی خود، فرصت دارند که درخواست خود را برای دریافت بیمه تکمیلی، ثبت نمایند. در صورتی که افراد، برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنند، می توانند به صورت ماهانه، حق بیمه خود را از روی حقوق مستمری خود بپردازند.
بدیهی است که بازنشستگان، می توانند علاوه بر خودشان، افرادی که تحت تکفل آن ها می باشند، را نیز بیمه کنند. برای این کار، لازم است که بازنشستگان، در فرم ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگی، افراد تحت تکفل خود را نیز وارد کنند و در نهایت، فرم را به سازمان ارسال کنند.
نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، بسته به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هر استان، متفاوت است و بدیهی است که بعضی از بازنشستگان، می توانند با ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و بعضی از بازنشستگان نیز، باید به صورت حضوری به کانون بازنشستگی خودشان، مراجعه کنند.
در نظر داشته باشید که برای ثبت نام در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، فقط باید در زمان ثبت نام، به سایت مراجعه کنید؛ چرا که پس از گذشت زمان ثبت نام، لینک مربوط به ثبت نام از سایت برداشته می شود. در صورتی که می خواهید، در کانون بازنشستگان استان تهران، برای ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنید. راهنمای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، به شرح زیر می باشد.

ابتدا، به سایت کابتا به نشانی www.kabta.ir وارد شوید. پس از ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، می توانید بر روی لینک ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیلی کلیک کنید.

[تصویر:  1635577223_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%...DB%8C2.jpg]

در صورتی که زمان ثبت نام بیمه تکمیلی آغاز شده باشد، لینکی در سایت، قرار داده می شود که شما می توانید به وسیله آن، به بخش ثبت نام بیمه تکمیلی، وارد شوید. پس از ورود به سامانه ثبت نام، شما می بایست که اطلاعات خود و افرادی که تحت تکفل شما می باشند، را وارد کنید و در نهایت، بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نمایید.

[تصویر:  1635577259_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%...DB%8C3.jpg]

پس از کلیک کردن بر روی گزینه ثبت اطلاعات، اطلاعات وارد شده شما در فرم ثبت نام، مجددا برای شما نمایش داده می شود که شما می بایست، این اطلاعات را با دقت بررسی کنید و در صورتی که آن ها را تایید می کنید، بر روی گزینه صحت اطلاعات را قبول دارم، کلیک کنید.

نکته : در صورتی که فرم ثبت نام شما، در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ثبت شد، امکان ویرایش و یا تغییر آن وجود نخواهد داشت. بنابراین، در بررسی اطلاعات وارد شده در سایت، دقت لازم را به کار گیرید.

بیشتر بخوانید: استعلام بیمه تکمیلی
[تصویر:  instagram.gif]


پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
آن دسته از افرادی که مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی خود را چه به صورت حضوری و چه از طریق سایت ثبت نام بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی انجام داده اند، می توانند برای پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام کنند.
پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از سایت کانون بازنشستگان کشور میسر نیست؛ چرا که بیمه تکمیلی، در نهایت، توسط سازمان بیمه تامین اجتماعی، ثبت می شود. بنابراین، لازم است که افراد، برای پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، به سایت سازمان تامین اجتماعی، مراجعه کنند و با ورود به بخش فیش حقوقی و یا حکم حقوقی، حکم یا فیش حقوقی جدید خود را دریافت کنند. در صورتی که ثبت نام بیمه تکمیلی به درستی انجام شده باشد، قسط های مربوط به آن، در فیش حقوقی درج می شود.
در صورتی که قصد پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را دارید، می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، پیش بروید. لازم به ذکر است که شما تنها در صورتی می توانید فیش حقوقی خود را به صورت غیر حضوری، از سامانه بیمه تامین اجتماعی دریافت کنید، که قبلا در سایت سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کرده باشید.

ابتدا، به سایت سازمان تامین اجتماعی کشور به نشانی tamin.ir وارد شوید. برای ورود به این سایت می بایست آدرس tamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نمایید.

[تصویر:  1635599781_1635577477_%D8%AB%D8%A8%D8%AA...DB%8C4.jpg]

پس از ورود به سایت tamin.ir، به میانه سایت مراجعه کنید و از طریق بخش خدمت غیر حضوری، بر روی گزینه مستمری بگیران، کلیک کنید.

[تصویر:  1635583019_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%...DB%8C9.jpg]

از میان خدمات نشان داده شده برای مستمری بگیران، بر روی گزینه فیش حقوقی و یا حکم حقوقی کلیک کنید.

[تصویر:  1635582869_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%...DB%8C8.jpg]

حال، شما به بخش خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، برای مستمری بگیران وارد می شوید. مجددا بر حسب نیاز خود گزینه مربوط به فیش حقوقی و یا حکم حقوقی را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک نمایید. سپس، بر روی گزینه مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک نمایید، تا به بخش فیش حقوقی و یا دریافت حکم حقوقی وارد شوید.

[تصویر:  1635577526_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%...DB%8C6.jpg]

برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، لازم است که کد ملی و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده، وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید، تا فیش حقوقی به شما نشان داده شود.

[تصویر:  1635577549_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%...DB%8C7.jpg]

توجه : تنها افرادی می توانند به صورت غیر حضوری، مراحل پیگیری بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، را انجام دهند که در سایت سازمان بیمه تامین اجتماعی، ثبت نام کرده باشند. در غیر این صورت، امکان استفاده از خدمات غیر حضوری برای افراد، در سایت سازمان تامین اجتماعی، فراهم نمی شود و افراد باید به صورت حضوری، به کانون های بازنشستگی، مراجعه کنند و فیش یا حکم حقوقی خود را دریافت نمایند.

در ادامه بخوانید: دریافت گذرواژه در سوابق بیمه تامین اجتماعی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پاسخ دهند.


[تصویر:  5.gif]


سوالات متداول

1- ✔️آدرس اینترنتی سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟
✔️آدرس اینترنتی سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی www.kabta.ir می باشد که نحوه ورود به این سایت در متن مقاله بیان شده است.

2- ✔️نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی به چه صورت می باشد؟
✔️ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت اینترنتی از طریق سایت کابتا می باشد که مراحل ثبت نام در متن مقاله آورده شده است.

3- ✔️امکان پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد؟
✔️بله، امکان پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که مراحل پیگیری در متن مقاله آمده است.
منبع : ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی