تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اکستنشن مژه در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بیدار شوید، با اکستنشن مژه در کرج  های بی عیب و نقص برجسته شوید
 
در The Lash Lounge، ما خیلی بیشتر از اعمال اکستنشن مژه در کرج  ظریف انجام می دهیم. ما اعتماد به نفس را در هر نگاه مژه ای ایجاد می کنیم. وقتی به زندگی با مژه های زیبا بله می گویید، به شما بله می گویید. Lash Lounge بهترین مکان برای اکستنشن مژه در کرج  است که زیبایی طبیعی شما را برجسته می‌کند و به شما این احساس را می‌دهد که می‌توانید دنیا را تجربه کنید.
درباره اکستنشن مژه در کرج  ما
 
اینها مژه های داروخانه ای شما نیستند. اکستنشن مژه در کرج  ما 100% شاداب و 100% ایمن است. آنها از یک ماده مصنوعی درجه یک ساخته شده اند و برای اطمینان از فر شدن زیبای طولانی مدت، تحت یک فرآیند رول حرارتی مضاعف قرار می گیرند. برخلاف سایر سالن‌ها، آرایشگران متخصص ما آموزش دیده‌اند تا مژه‌های طبیعی شما را ارزیابی کنند تا طول و ضخامت اکستنشن مژه در کرج ‌ها را انتخاب کنند که سلامت آن‌ها را حفظ و تقویت کند.
 
در مورد انواع مختلف اکستنشن مژه در کرج  که در لش لانژ محلی شما حمل می کنیم و در مورد مشاوره طراحی مژه سفارشی ما بیشتر بیاموزید.
زن با اکستنشن طبیعی مژه که بیرون لبخند می زند
در اینجا نحوه کار مشاوره طراحی مژه آمده است
 
در هر قرار ملاقات، آرایشگر متخصص شما با شما می نشیند تا یک مجموعه سفارشی از مژه ها را طراحی کند. یک ست جسورانه و جذاب می خواهید؟ روش درخواست حجم ما برای شماست! یا شاید شما به دنبال چیزی کمی طبیعی تر هستید؟ در عوض با روش کاربردی کلاسیک ما شروع کنید. چیزی در این بین می خواهید؟ مژه های هیبریدی نام شما را صدا می کنند! در ابتدای هر بازدید، شما با آرایشگر خود برای طراحی یک مژه سفارشی خیره کننده همکاری خواهید کرد که بی صبرانه منتظر به نمایش گذاشتن آن هستید!
 
در The Lash Lounge، به معنای واقعی کلمه، هزاران بار ممکن است برای تمام پروفایل های چشم و شکل های مختلف صورت وجود داشته باشد! قبل از قرار ملاقاتتان می خواهید کمی الهام بگیرید؟ این عکس های قبل و بعد از اکستنشن مژه در کرج  را ببینید.
ست کامل در مقابل پر کننده مژه
 
ست کامل: اگر برای اولین بار است که اکستنشن مژه در کرج  انجام می دهید، می خواهید با یک ست کامل شروع کنید. اینجاست که با استفاده از تکنیک انحصاری طراحی مژه خود، مژه های دوست داشتنی را روی خط مژه شما اعمال می کنیم. بسته به روش استفاده و سطح مژه (پر بودن) که در مشاوره طراحی مژه خود انتخاب می کنید، این فرآیند می تواند بین دو تا سه ساعت طول بکشد. این کار جزئیات محور است! ما وقت خود را صرف می کنیم تا مطمئن شویم که مژه رویایی خود را به دست می آورید.
 
پر کردن مژه: از آنجایی که ما هر دو هفته 20 تا 30 درصد از مژه‌های طبیعی خود را از دست می‌دهیم، برای اینکه خط مژه‌تان به بهترین شکل ظاهر شود، به قرار ملاقات‌های منظم نیاز دارید. ما می‌توانیم با پر کردن مژه، ظاهر مژه‌های شما را به تمام زیبایی آن برگردانیم. اکثر مهمانان ما هر دو هفته یک بار برای پر کردن مژه وارد می شوند. این به طور معمول حدود 45 دقیقه طول می کشد - فقط زمان کافی برای یک چرت مژه های جوان کننده!
 
سبزه با اکستنشن مژه در کرج  که با یک ژاکت کشباف کابلی ژست گرفته است
مهمان سالن شلاق در حال لبخند زدن با یک فنجان قهوه
هزینه اکستنشن مژه در کرج  چقدر است؟
 
یک مجموعه کامل از اکستنشن های طبیعی کلاسیک با یک آرایشگر بسته به مکانی که در آن قرار دارید، می تواند بین 200 تا 325 دلار هزینه داشته باشد. همچنین می‌توانید به‌صورت هیبریدی، حجم‌دهنده یا مگا حجم (در دسترس بودن حجم مگا بر حسب سالن متفاوت است)، ارتقاء به سطوح مختلف مژه (پر بودن) یا همکاری با یک آرایشگر ارشد یا استاد را انتخاب کنید!
 
برای دقیق ترین قیمت، ما شما را تشویق می کنیم که صفحه وب Lash Lounge محلی خود را بررسی کنید. در آنجا اطلاعاتی درباره پیشنهادهای ویژه پیدا خواهید کرد—ما در طول سال تبلیغات زیادی را اجرا می کنیم! ما همچنین یک عضویت مژه داریم که مژه‌های با تخفیف و سایر امتیازات اعضا را باز می‌کند، مانند 10٪ تخفیف برای سایر خدمات و محصولات!
اکستنشن مژه در کرج  نزدیک من
 
Lash Lounge مقصد شما برای دگرگونی کامل ظاهر شماست. نه تنها ظاهری باورنکردنی خواهید داشت، بلکه زمان کمتری را برای آماده شدن هر روز صبح صرف خواهید کرد. شما زمان بیشتری برای خود خواهید داشت. بیرون بروید و با اعتماد به نفس با جهان روبرو شوید. برای رزرو قرار ملاقات امروز با Lash Lounge محلی خود تماس بگیرید.
آمارهای گراند ویو نشان می دهد که تا سال 2025، صنعت اکستنشن مژه در کرج  حدود 5.2 درصد رشد خواهد داشت. این رشد از آنجایی که اکستنشن مژه در کرج  در بین خانم ها محبوب شده است، انتظار می رود. در زیر راهنمای نهایی برای اکستنشن مژه در کرج  و نحوه بهترین استفاده از آنها آورده شده است.
اکستنشن مژه در کرج  چیست؟
 
اکستنشن مژه در کرج  مژه های ابریشمی، راسو یا مصنوعی سبک وزن هستند که مستقیماً روی مژه های طبیعی اعمال می شوند. اکستنشن ها با استفاده از چسب نیمه دائمی توسط یک مژه زنی حرفه ای اعمال می شوند.
 
علاوه بر این، اکستنشن‌ها بیشتر روی خط مژه بالایی اعمال می‌شوند و به‌صورت «خوشه‌ای» یا «فن‌دار» یا به‌صورت جداگانه اعمال می‌شوند.
 
هنگام استفاده از اکستنشن مژه در کرج ، به خصوص اگر برای اولین بار باشد، ممکن است از داشتن نتایج غیرطبیعی یا واکنش های آلرژیک بترسید. به همین دلیل لازم است قبل از استفاده از اکستنشن مژه در کرج  همه عوامل را در نظر بگیرید تا ظاهر دلخواه خود را به دست آورید.
چگونه اکستنشن مژه در کرج  مناسب را انتخاب می کنید؟
 
اکستنشن مژه در کرج  در مواد مختلف، طول، حجم و فر موجود است. همانطور که در بالا ذکر شد، توجه به هر یک از این عوامل برای گرفتن بهترین نتیجه ضروری است.
 
بیشتر مواد مورد استفاده برای ساخت اکستنشن مژه در کرج  ابریشم، راسو، راسو مصنوعی و مصنوعی است.
 
هنرمند مژه شما در مورد هر یک از این مواد با شما صحبت می کند و مژه هایی را ارائه می دهد که کاملاً برای شما سفارشی شده است.
 
مسائل دیگری که باید قبل از استفاده از اکستنشن ها با مژه آرتیست صحبت کنید عبارتند از:
طول اکستنشن مژه در کرج
اکستنشن مژه در کرج
 
انتخاب طول نامناسب اکستنشن مژه در کرج  می تواند به مژه های طبیعی شما آسیب برساند. علاوه بر این، آنها شما را ناراحت می کنند و ممکن است ترسناک به نظر برسید.
 
مژه ها همچنین می توانند خیلی سنگین باشند، بنابراین از رشد مژه های سالم جلوگیری می کند. بنابراین، هنگام انتخاب اکستنشن مژه در کرج ، قانون کلی این است که اکستنشن باید 3 تا 5 میلی‌متر بلندتر از مژه‌های طبیعی شما باشد.
 
علاوه بر این، قطر اکستنشن ها باید تا حد امکان به قطر مژه های طبیعی شما نزدیک باشد. هرچه قطر مژه های طبیعی شما ضخیم تر باشد، تغییر شدیدتر خواهد بود.
 
بنابراین اگر می‌خواهید با اکستنشن مژه در کرج ‌های بلند ظاهری دراماتیک داشته باشید، به سراغ قطر نازک بروید. به این ترتیب می توانید وزن خود را کاهش دهید و به تعادل برسید.
 
در Lash Lovers، ما 7 تا 17 میلی‌متر را در اکثر فرها و گاهی اوقات 5 تا 6 میلی‌متر را حفظ می‌کنیم. ما همچنین متغیرهای قطری را بین 0.05، 0.07 و 0.15 و گاهی اوقات 0.03 و 0.20 نگه می داریم.
حجم دهنده اکستنشن مژه در کرج
مژه های حجم دهنده در سال 2010 محبوبیت خود را به دست آوردند. مردم فراتر از بلندی و فر در اکستنشن مژه در کرج  می خواستند. حجم دهی با اعمال اکستنشن های متعدد روی یک مژه به دست می آید.
 
با این حال، هر اکستنشن سبک‌تر و نازک‌تر از قبلی است. مژه های استفاده شده در این مورد بسیار سبک هستند. بنابراین، بدون آسیب رساندن به مژه های طبیعی، نتایج تیره تر و نرم تری می دهند.
 
حجم دهی مژه ها با تعداد اکستنشن مژه در کرج  های مجزا که با هم در یک "پنکه" جمع شده اند، تعریف می شوند. بیشتر هنرمندان از یک عدد به اضافه حرف D برای نشان دادن تعداد مژه های یک فن استفاده می کنند. به عنوان مثال، سه بعدی سه مژه جداگانه است که در کنار هم قرار می گیرند تا یک پنکه ایجاد کنند. 2D-4D استایل حجمی سبک تر و طبیعی تر می دهد. از 4 بعدی تا 8 بعدی برای ایجاد ظاهری حجیم تر و دراماتیک استفاده می شود. علاوه بر این، اگر مژه های طبیعی قوی دارید، ایده آل هستند.
 
در Lash Lovers، طرفداران هیبریدی و حجمی ما از سه بعدی تا ۸ بعدی هستند. حجم های مگا ما 10 بعدی تا 20 بعدی است. به طور طبیعی تعداد مژه هایی که دریافت می کنید بر اساس سلامت و طول مژه های طبیعی و فرم چشم شما است. آرایشگر شما در مورد بهترین انتخاب مشاوره می دهد.
نوع فر اکستنشن مژه در کرج

 
انواع مختلفی از اکستنشن مژه در کرج  وجود دارد، مانند B-curl، C-curl، D-curl و L+.
 
    B-curl طبیعی ترین فر است. اگر مژه های صافی دارید و به کمی بلند کردن نیاز دارید، عمدتاً مناسب است.
 
    C-curl تقریباً برای همه انواع چشم مناسب است و بنابراین محبوب ترین فر است. اگر مژه های طبیعی نازکی دارید اما دوست دارید بازتر و پرتر به نظر برسند، به سراغ C-curl بروید.
 
    D-curl زمانی عالی است که می خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید. علاوه بر این، بهتر است مژه های مجعد طبیعی داشته باشید زیرا شبیه یک نیم دایره هستند.
 
    در نهایت، L و L+ یک پایه صاف را فر می کنند و سپس به سمت بالا بلند می شوند. اگر پلک های تکی، چشم های کلاه دار و مژه هایی به سمت پایین و صاف دارید، این فر را انتخاب کنید.
 
در Lash Lovers، ما فرهای B، C و D را همیشه در انبار نگه می داریم. فرهای CC که می‌یابیم برای اکثر فرم‌های چشم بسیار زیاد است و تقاضای بسیار کمی برای مژه‌های L وجود دارد، بنابراین ما هیچکدام از آن‌ها را عرضه نمی‌کنیم.
چه عواملی باید شما را برای انتخاب مژه مناسب راهنمایی کنند؟
 
به جرات می توان گفت که انتخاب اکستنشن مژه در کرج  مناسب از میان بسیاری از اکستنشن های موجود در بازار آسان تر از انجام آن است. این دلیل اصلی کار با یک لش آرتیست یا لش استایلیست باتجربه است. آنها می توانند شما را در سفر مژه راهنمایی کنند. ملاحظات دیگری که برای انتخاب اکستنشن مژه در کرج  مناسب باید در نظر داشته باشید عبارتند از:
چه چیزی برای چشمان شما بهترین است؟
مانند هر محصول چشم دیگری، هیچ اکستنشن استاندارد مژه ای وجود ندارد که مناسب همه انواع چشم باشد. به عنوان مثال، اکستنشن مژه در کرج ‌هایی که فردی با چشم‌های گرد استفاده می‌کند ممکن است برای فردی که چشم‌های بادامی شکل دارد، خوب به نظر نرسد.
 
بنابراین، برای داشتن ظاهری خیره کننده و طبیعی، باید دریابید که کدام اکستنشن مژه در کرج  برای چشمان شما بهترین است. اینها مواردی است که باید در مورد چشمان خود در نظر بگیرید.
 
    اندازه چشمان شما - آیا چشمان شما کوچک، بزرگ یا متوسط است؟
 
    جهت گیری چشم های شما - آنها ممکن است پهن، نزدیک یا عمیق باشند.
 
    آلرژی یا حساسیتی که ممکن است روی مواد خاصی داشته باشید
 
    تحمل شما برای نگهداری
 
    رنگ چشم تو
 
    شکل چشم شما - چشمان شما ممکن است گرد، بادامی، بیرون زده یا رو به پایین باشد.
 
    مژه های طبیعی شما - طول، فر، حجم و رنگ آنها.
 
    نوع پلک شما - پلک های کلاه دار و تک پلک نسبت به انواع دیگر پلک ها نیاز به توجه بیشتری دارند.
 
چقدر می خواهید دراماتیک باشید؟
shutterstock_1680008653.jpg
 
اکستنشن مژه در کرج  به شما این فرصت را می دهد که از حالت طبیعی به حالت کاملا دراماتیک بروید. بنابراین، قبل از اینکه برای اکستنشن مژه در کرج  اقدام کنید، در مورد ظاهری که می خواهید تصمیم بگیرید.
 
به عنوان مثال، ممکن است به سراغ مژه هایی بروید که برخی از ستاره های سینما دارند که بلند و پرپشت هستند. آن‌ها ظاهری را به شما می‌دهند که هرگز نمی‌توانید با استفاده از مژه‌های طبیعی به دست آورید.
 
از طرف دیگر، می توانید اکستنشن مژه در کرج  ای را انتخاب کنید که محتاطانه باشد و به خوبی با مژه های طبیعی شما ترکیب شود. دوستان و خانواده شما ممکن است متوجه شوند که شما جذاب هستید، اما ممکن است تشخیص افزونه ها برای آنها سخت باشد.
 
علاوه بر این، آرایشگر مژه شما می تواند شما را به بهترین شکل اکستنشن مژه در کرج  برای چشمانتان نیز راهنمایی کند. اینها از سبک سنتی گرد یا طبیعی گرفته تا اشکال سفارشی تر مانند چشم گربه ای یا چشم عروسکی همانطور که در بالا نشان داده شده است.
 
همیشه بهترین کار این است که وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد مدل مژه و میزان پر بودن و درام بودن می رسد به حرف آرایشگر خود گوش دهید. آنها از شما می خواهند که خوشحال باشید و به تجربه می دانند که چگونه اطمینان حاصل کنند که شما راضی هستید. به هر حال، آنها از شما می خواهند که برای پر کردن مجدد خود بازگردید، بنابراین به نفع آنهاست که مطمئن شوند از مژه های خود بسیار راضی هستید!
آیا زمان و پولی برای پر کردن مژه دارید؟
 
مژه های طبیعی مانند موهای سر شما به طور منظم ریخته و دوباره رشد می کنند. بنابراین اکستنشن مژه در کرج  شما به اندازه مژه های طبیعی شما دائمی است. هر فردی چرخه های رشد فردی متفاوتی دارد، اما به طور کلی یک فرد می تواند هر روز 1 تا 5 مژه بزند یا حدود 20 درصد مژه های طبیعی هر دو هفته یکبار می ریزد. مژه های جدید به طور مداوم رشد می کنند تا جایگزین مژه هایی شوند که می ریزند و در بیشتر مواقع، ما متوجه ریزش نمی شویم.
هنگامی که به درستی از آن مراقبت کنید، اکستنشن مژه در کرج  شما می تواند تمام طول چرخه طبیعی مژه شما را دوام بیاورد. با این حال، از آنجایی که مژه‌های طبیعی فردی شما در زمان‌های مختلف ریخته می‌شوند، به طور ایده‌آل برای حفظ ظاهری کامل، هر دو تا سه هفته یکبار نیاز به پر کردن مجدد دارید.
 
بنابراین، اگر نمی توانید به طور منظم نگهداری کنید، از اکستنشن چشمگیر مژه صرفنظر کنید. با این وجود، صرف نظر از اندازه افزونه‌هایی که انتخاب می‌کنید، همچنان باید به سراغ پر کردن مجدد بروید.
چگونه از اکستنشن مژه در کرج  مراقبت می کنید؟
 
با توجه به اینکه اکستنشن مژه در کرج  باعث می‌شود که شما به حالت تهوع در بیایید، بسیار مهم است که از آن‌ها مراقبت کنید تا دوام بیشتری داشته باشند و ارزش پول خود را به دست آورید.
 
مراقبت های بعدی برای 48 ساعت اول پس از استفاده مهم است تا چسب خشک شود. در 24 ساعت اول مراقب هرگونه حساسیت و خارش باشید.
 
در صورت مشاهده این علائم، ممکن است به چسب استفاده شده برای تنظیم اکستنشن حساسیت داشته باشید. فورا به متخصص مژه خود مراجعه کنید. راه های دیگر برای مراقبت از اکستنشن مژه در کرج  و مژه های طبیعی عبارتند از:
در 48 ساعت اول از آب، عرق و وان آب گرم خودداری کنید
 
اجتناب از آب، عرق و وان آب گرم به چسب کمک می کند تا به خوبی در اطراف اکستنشن ها قرار گیرد. انتظار برای این زمان باعث می شود که مژه ها ماندگاری بیشتری داشته باشند.
 
می توانید بقیه صورت خود را بشویید اما از تماس آب با ناحیه چشم خودداری کنید. علاوه بر این، در این مدت از بخار دادن صورت، شستن موها و یوگا خودداری کنید زیرا انجام این فعالیت ها بدون تداخل با چسب اکستنشن غیرممکن است.
از مالیدن چشم ها خودداری کنید
 
این قانون در 48 ساعت اول زمانی که چسب هنوز سفت نشده اعمال می شود. مالیدن چشم ها نیز می تواند میکروب ها را به مژه ها منتقل کند و منجر به عفونت چشم شما شود.
 
پس از 48 ساعت، لمس کردن یا مالیدن چشم ها بی خطر است. با این حال، تا زمانی که اکستنشن مژه در کرج  را دارید، باید تا حد امکان از مالیدن چشم‌هایتان برای کمک به نگه داشتن اکستنشن‌ها در جای خود اجتناب کنید.
از آرایش چشم خودداری کنید
 
استفاده از آرایش چشم در 48 ساعت اول پس از استفاده توصیه نمی شود.
 
پس از 48 ساعت، از آنجایی که اکستنشن مژه در کرج  چشمان شما را برافراشته می کند، می توانید به طور کلی از آرایش چشم خودداری کنید. اما اگر مجبورید از محصولات چشمی استفاده کنید، به سراغ آرایش بدون چربی بروید و برای جلوگیری از ریزش مژه ها، حرکات ملایمی بزنید.
از مژه های خود در حمام محافظت کنید
 
اکستنشن مژه در کرج  نباید روال دوش گرفتن شما را مختل کند، به خصوص بعد از 48 ساعت اول.
 
متاسفانه اگر دقت نکنید امکان خراب شدن اکستنشن ها با آب وجود دارد. سپر دوش Lashbrella را از آمازون خریداری کنید، که به جلوگیری از جاری شدن آب در مژه های شما در هنگام دوش گرفتن کمک می کند.
با استفاده از برس Spoolie
 
برس مژه یا اسپولی شانه کوچکی است که برای برس زدن مژه ها از آن استفاده می کنید. شما از آن مخصوصاً در صبح استفاده خواهید کرد زیرا این زمانی است که مژه ها می توانند گره بخورند. برای کمک به حفظ شکل و ظاهر اکستنشن های خود همیشه توصیه می شود که به جای انگشتان خود از اسپول استفاده کنید.
استفاده از آرایش
 
همانطور که قبلا ذکر شد، تا 48 ساعت اول پس از استفاده از مژه، از محصولات دور چشم خودداری کنید. پس از این شما می توانید از هر گونه آرایش چشم، از جمله ریمل استفاده کنید.
 
آرایش شما باید مناسب اکستنشن مژه در کرج  و بدون چربی باشد. روغن می تواند باندهای چسبی را که اکستنشن را در جای خود نگه می دارد ضعیف کند. به عنوان مثال، اگرچه ریمل مجاز است، از ریمل ضد آب خودداری کنید. ریمل در برداشتن سرسخت است و ممکن است وقتی می خواهید مژه ها را از بین ببرید آنها را ضعیف کند.
 
علاوه بر این، توصیه می شود از مداد چشم خودداری کنید. بیشتر مدادها حاوی روغن هستند و کشیدن در امتداد خط مژه ممکن است کششی ایجاد کند که احتمالاً چسب اکستنشن را ضعیف می کند.
 
استودیوی مژه و هنرمند شما احتمالا ریمل و خط چشم بدون روغن می فروشد، بنابراین از متخصص خود برای مشاوره بخواهید.
چگونه اکستنشن مژه در کرج  خود را تمیز کنیم
 
همانطور که در بالا توصیه شد، باید در 48 ساعت اول از تمیز کردن اطراف مژه ها خودداری کنید.
 
پس از خشک شدن چسب، تمیز کردن مناسب اکستنشن ها به افزایش طول عمر آنها و جلوگیری از مشکلات احتمالی چشم کمک می کند.
 
    اول اینکه هرگز با آرایش چشم به رختخواب نروید. رفتن به رختخواب با آرایش چشم شما را در معرض خطر بلفاریت قرار می دهد. این وضعیتی است که به دلیل تجمع باکتری روی پوست شما ایجاد می شود.
 
    از آنجایی که هدف دور نگه داشتن روغن از اکستنشن است، برای از بین بردن آرایش چشم باید پاک کننده های بدون روغن تهیه کنید.
 
    همچنین به شما توصیه می‌شود برای تمیز کردن اکستنشن‌ها از توپ‌های پنبه، دستمال‌های آرایشی یا پدهای پنبه‌ای استفاده نکنید زیرا می‌توانند به آن‌ها آسیب بزنند.
 
    در عوض، از پاک‌کننده‌های مخصوص اکستنشن مژه در کرج  استفاده کنید که خاصیت ضد میکروبی دارند تا باکتری‌های اطراف چشم را از بین ببرند.
 
    همچنین یک شامپو مبتنی بر ژل وجود دارد که می توانید از آن برای تمیز کردن مژه ها بدون مالش، کشیدن یا کشیدن استفاده کنید. متخصصان مژه همچنین آن را برای پاک کردن هر گونه آرایش باقی مانده چشم توصیه می کنند.
 
مقالات ما را در مورد "48 ساعت اول و مراقبت های بعد از آن" و "نحوه تمیز کردن اکستنشن مژه در کرج  در خانه" بررسی کنید.
مایت های اکستنشن مژه در کرج  چیست؟
 
ذکر کنه های اکستنشن مژه در کرج  احتمالا شما را می ترساند. متأسفانه بیش از نیمی از افرادی که از اکستنشن مژه در کرج  استفاده می کنند، مایت های اکستنشن دارند.
 
این مواد زائد هستند که از روغن ها و مواد زائد موجود در اطراف خط مژه و فولیکول های مژه تغذیه می کنند. هنگامی که بدون شستن آرایش چشم به رختخواب می روید، کنه ها ممکن است روی شما تأثیر بگذارند.
 
بعد از اینکه کنه مژه وارد فولیکول چشم شد، خارج نمی شود. در عوض، آنها در فولیکول ها تکثیر می شوند. هنگامی که کنه ها تکثیر می شوند، ممکن است منجر به مشکلات چشمی مانند خارش، قرمزی چشم، تورم، عفونت چشم و از دست دادن مژه های طبیعی شما شوند.
 
علاوه بر این، در صورت عدم درمان، مایت های اکستنشن مژه در کرج  می توانند باعث مشکلات جدی چشمی شوند و بینایی شما را تحت تاثیر قرار دهند.
نشانه هایی که نشان می دهد مایت های اکستنشن مژه در کرج  دارید
 
    مدام احساس می کنید که چیزی در چشمان خود دارید
 
    احساس خارش در ریشه مژه، به خصوص زمانی که از رختخواب خارج می شوید
 
    قرمزی مزمن در اطراف ناحیه مژه
 
    ریزش مژه طبیعی بالا
 
    شوره سر یا وجود پوسته چسبیده به پلک
 
چگونه می توان از مایت های اکستنشن مژه در کرج  جلوگیری کرد؟
 
شایع ترین علت مایت های اکستنشن پاک نکردن آرایش قبل از خواب است. همچنین، دیگران آرایش را پاک می کنند اما آن را به طور کامل انجام نمی دهند.
 
بنابراین، یک روال مراقبت در منزل را تنظیم کنید تا مژه های خود را با دقت تمیز کنید و هر شب آرایش چشم را پاک کنید. این روتین به جلوگیری از کنه های اکستنشن و عفونت چشم کمک می کند.
 
از اشتراک گذاری برس های آرایش و آرایش خودداری کنید. استفاده از برس های آرایشی مشترک نه تنها باکتری ها و ناخالصی ها را به پوست شما منتقل می کند، بلکه می تواند باعث ایجاد کنه های اکستنشن مژه در کرج  نیز شود.
 
مهم نیست که چقدر به فردی که آرایش خود را با او به اشتراک می گذارید اعتماد دارید، این می تواند منبع مشکل شما باشد زیرا کنه ها می توانند از پوستی به پوست دیگر منتقل شوند.
 
بنابراین، همیشه برس ها و لوازم آرایشی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید همراه خود داشته باشید و مطمئن شوید که برس ها را مرتباً تمیز کنید.
 
حوله، ملحفه و روبالشی خود را تمیز نگه دارید. حداقل سه بار در هفته آنها را به طور مرتب در آب گرم بشویید.
 
اگر با فرد مبتلا به کنه های اکستنشن در تماس هستید، از به اشتراک گذاشتن رختخواب با او خودداری کنید.
 
در یک اصل، همیشه اطمینان حاصل کنید که اکستنشن مژه در کرج  شما تمیز است. شما هرگز با کنه های اکستنشن مژه در کرج  مقابله نخواهید کرد.
آیا اکستنشن مژه در کرج  به مژه های طبیعی شما آسیب می رساند؟
 
در حالت ایده آل، اکستنشن مژه در کرج  برای تقویت ظاهر مژه های طبیعی شما انجام می شود. متأسفانه، برخی از روش‌های غلط اکستنشن مژه در کرج  می‌تواند باعث آسیب دیدن مژه‌های طبیعی شما شود.
 
بنابراین، برای محافظت از مژه های طبیعی خود، به استخدام یک آرایشگر/تکنسین معتبر مژه برای استفاده حرفه ای از اکستنشن ها فکر کنید. برخی از اشتباهات رایجی که می تواند منجر به آسیب مژه های طبیعی شما شود عبارتند از:
استفاده از مژه های بسیار بلند
 
یک متخصص به شما توصیه می کند که اکستنشن نباید بیش از 1 ½ طول مژه های طبیعی شما باشد.
 
اگر اکستنشن ها سنگین تر از آن باشند، ممکن است ریشه مژه های شما را خراب کنند.
 
مژه های طبیعی شما پس از آن علائم آسیب دیدگی مانند ریزش خواهند داشت. اکستنشن‌های سنگین احتمالاً بیش از آنکه فایده داشته باشند، ضرر خواهند داشت. در عوض، اکستنشن‌های بسیار سبک را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کنند ظاهری دراماتیک و پرتر داشته باشید و در عین حال باعث استرس مژه‌های واقعی شما نمی‌شوند.
استفاده از چسب خیلی زیاد
 
هنگامی که چسب بیش از حد استفاده می شود باعث می شود بیش از یک مژه طبیعی با یک اکستنشن مژه در کرج  بچسبد.
 
وقتی این اتفاق می افتد، مژه های طبیعی که سریعتر رشد می کنند، مژه های کند رشد را از آنجایی که به هم متصل شده اند بیرون می کشند. قبل از اینکه متوجه شوید، برخی از مژه های طبیعی خود را از دست داده اید.
بیرون کشیدن اکستنشن مژه در کرج
 
این چسب با چسباندن اکستنشن مژه در کرج  روی مژه های طبیعی عمل می کند. به این معنی که اگر سعی کنید اکستنشن ها را بیرون بیاورید، مژه های طبیعی را نیز می کشید.
 
بنابراین، اگر دیگر نمی‌خواهید اکستنشن روی چشم‌هایتان باشد، به یک متخصص مراجعه کنید تا بدون آسیب رساندن به مژه‌های طبیعی، آنها را به صورت حرفه‌ای پاک کنند.
آیا اکستنشن مژه در کرج  ضرر دارد؟
 
این یک سوال رایج است که اولین بار است که اکستنشن مژه در کرج  را انجام می دهید. روند استفاده از اکستنشن مژه در کرج  تعیین می کند که آیا آنها آسیب خواهند دید یا خیر.
 
علاوه بر این، این مهم است که آیا یک حرفه ای مژه را انجام می دهد یا خیر. برخی از عواملی که می توانند باعث آسیب اکستنشن مژه در کرج  شوند عبارتند از:
آیا اکستنشن مژه در کرج  ضرر دارد؟
 
این یک سوال رایج است که اولین بار است که اکستنشن مژه در کرج  را انجام می دهید. روند استفاده از اکستنشن مژه در کرج  تعیین می کند که آیا آنها آسیب خواهند دید یا خیر.
 
علاوه بر این، این مهم است که آیا یک حرفه ای مژه را انجام می دهد یا خیر. برخی از عواملی که می توانند باعث آسیب اکستنشن مژه در کرج  شوند عبارتند از:
اکستنشن مژه در کرج  پلک شما را لمس می کند
 
وقتی اکستنشن به درستی انجام شود، نباید پلک شما را لمس کند. با این حال، هنگامی که آنها را مستقیماً روی پلک قرار می دهند، پلک را فشار می دهند که باعث درد می شود.
 
در صورت وجود ناراحتی پس از استفاده، پسوندها را بیرون نکشید. باعث درد بیشتر خواهد شد بنابراین، توصیه می شود که برای انجام برنامه های افزودنی خود از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید و از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.
برخی از چسب ها نسبت به بقیه دود بیشتری دارند
 
برخی از مواد شیمیایی موجود در چسب ها ممکن است روی چشم شما تأثیر بگذارد. بنابراین، اگر به هر محصولی حساسیت دارید، به متخصص خود اطلاع دهید. بنابراین، آنها می توانند چسب هایی را انتخاب کنند که برای شما بی خطر هستند.
یک اکستنشن در چشم شما می افتد
 
اگرچه این به ندرت اتفاق می افتد، اما اگر شخصی که برنامه های افزودنی شما را صلاحیت نمی کند، این احتمال وجود دارد.
 
همچنین توصیه می‌شود هنگام استفاده از اکستنشن یا خوابیدن روی صورت، از مالش چشم‌هایتان خودداری کنید تا اکستنشن وارد چشم‌هایتان نشود.
ماندگاری اکستنشن مژه در کرج  چقدر است؟
 
اگر اکستنشن مژه در کرج  خود را با مژه های طبیعی خود رها کنید، حدود هشت هفته ماندگاری دارند. با این حال، از آنجایی که مژه های طبیعی با سرعت یکسانی رشد نمی کنند، پس از شروع ریزش اکستنشن، احتمالاً در چشمان خود شکاف ایجاد می شود.
 
بنابراین، برای اینکه چشمانتان خوب به نظر برسد، بعد از هر دو تا سه هفته یک بار برای پر کردن مژه ها اقدام کنید.
 
این کار همچنین به مژگان کمک می کند تا اکستنشن مژه در کرج  شما را بررسی کند و مشکلات احتمالی را رد کند. علاوه بر این، پر کردن مجدد کمتر از زمان لازم و هزینه کمتری نسبت به رزرو ست کامل جدید است، زیرا مژه‌های زیادی را از دست داده‌اید که نمی‌توانید در نوبت‌های معمولی 60 تا 75 دقیقه‌ای دوباره پر کنید.
آیا می توانید با اکستنشن مژه در کرج  شنا کنید؟
 
زمانی که اکستنشن مژه در کرج انجام می دهید پس از اتمام زمان تعیین شده برای چسباندن چسب، شنا کردن اشکالی ندارد.
 
با این حال، حتی پس از ش48 ساعت، شنا و سایر فعالیت‌های ورزشی به طور طبیعی آسیب بیشتری به مژه‌های شما وارد می‌کنند و ممکن است نیاز به پر کردن مکرر بیشتری داشته باشید.