تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خاصیت مرطوب کنندگی پوست روغنهای اساسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]روغنهای اساسی دارای خواص درمانی گیاهان دارویی هستند که می توانند یک افزودنی عالی برای رژیم مراقبت از پوست باشند.
روغنهای اساسی برخی ضد میکروبی و ضد باکتری و برخی ضد قارچ هستند.
اسانس اسطوخودوس برای انواع پوست مناسب است که کاربرد گسترده آن در داروهای زیبایی و محصولات مراقبت از پوست را توضیح می دهد. بدون نگرانی از واکنشهای جانبی، می توانید با استفاده از این معجون، درمان پوست خود را با خیال راحت انجام دهید.
روغن ضروری کندر بیشتر به دلیل مزایای ضد پیری شناخته می شود. با افزایش سن به طور طبیعی سنتز کلاژن کاهش می یابد، به همین دلیل پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست میدهد و شروع به افتادگی و چروک شدن می کند. کاهش کلاژن همچنین باعث کند شدن تشکیل سلولهای جدید پوستی می شود.
پوست بالغ قادر به حفظ رطوبت به درستی نیست و منجر به خشکی می شود. پوست خشک هنگام کشیده شدن به راحتی پاره می‌شود و این امر بیشتر در ایجاد چین و چروک و خطوط ریز نقش دارد.
روغن کندر به تحریک نوسازی سلول کمک میکند، بنابراین این نوع آسیب پوستی را ترمیم کرده و پیری زودرس را مهار میکند. همچنین با کمک به شکل گیری پوست جدید برای جایگزینی لایه‌های بیرونی آسیب دیده، رنگ پوست را یکدست و روشن می کند.
طبیعت خنک کننده و شاداب کننده روغن نعناع به تسکین آکنه و سایر اشکال تحریک یا التهاب پوست کمک میکند. روغن نعناع همچنین یک ضد عفونی کننده طبیعی است که باکتریها و سایر میکروبهای پوست را از بین می برد تا از عفونت جلوگیری کند.

https://dermisteb.com/?s=%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87+%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA&post_type=product
[/font]

[تصویر:  a64a47b2e793f883.jpg]