تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: جلوگیری از ریزش مو بعد از زایمان با درمانهای خانگی و طبیعی 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]همیشه مطمئن‌ترین و بی خطرترین راه برای درمان انواع بیماریها، روشهای درمان خانگی است. در ادامه به برخی روشهای درمان خانگی برای پیشگیری و درمان ریزش مو بعد از زایمان میپردازیم.
یک ماسک موی خانگی موثر برای مراقبت از مو بعد از زایمان
برای تهیه این ماسک یک آووکادو رسیده بردارید و آن را خوب میکس کنید. سپس یک قاشق شیر نارگیل به آن اضافه کنید. مخلوط به دست آمده را روی پوست سر قرار دهید و اجازه دهید خشک شود. سپس با شامپوهای طبیعی بشویید. آووکادو منبع غنی از انواع ویتامینها است و باعث افزایش تولید کلاژن میشود. همچنین آووکادو پروتئینهای ضروری برای رشد موها را تامین میکند.
استفاده از مکملها
برای مصرف مکملها با پزشک خود مشورت کنید. از جمله این مکملها مولتی ویتامین با مکمل بیوتین است. بیوتین رشد موها را تقویت کرده و موهای آسیب دیده را بهبود میبخشد.
موهای خود را کوتاه کنید.
با وجود نوزاد، کوتاه کردن موها میتواند گزینه مناسبی باشد. در این صورت میتوانید آسانتر از موهایتان مراقبت کنید تا بهبودی خود را به دست آورند.
مدل دادن موها را برای مدتی کنار بگذارید.
در این دوره که موهای شما آسیب پذیر هستند، بهتر است که کمتر به استایل موهای خود توجه کنید.بنابراین بهتر است برای مدتی از سشوار و اتوی مو استفاده نکنید. اجازه دهید موهای شما به طور طبیعی خشک شوند. زیرا استفاده از سشوار و اتوی مو باعث نازک شدن موهای شما خواهد شد. همچنین از شانه زدن بیش از حد موها پرهیز کنید زیرا ریزش مو را افزایش میدهد.

https://dermisteb.com/?s=%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D9%88&post_type=product
[/font]

[تصویر:  b40e7ac2a09c7162.png]