تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران ۱۴۰۰ مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود و لازم است داوطلبان با اطلاع به موقع از نتایج آزمون UTEPT مدرک خود را تحویل گرفته و برای شرکت در آزمون جامع دکتری اقدام کنند. معمولا نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران بین 7 تا 10 روز بعد از آزمون اعلام می شود.



آزمون زبان UTEPT از جمله آزمون‌ های بسیار مهمی است که داشتن مدرک آن برای فارغ التحصیلان دکتری واجب می‌ باشد. هر یک از دانشجویان دکتری برای شرکت در آزمون جامع دکتری، ملزم به دریافت این مدرک هستند. آزمون زبان UTEPT در طول سال 6 مرتبه برگزار می‌ شود.
شرکت کنندگان این آزمون باید اخبار به روز در رابطه با آزمون زبان دانشگاه تهران را دنبال کرده و در جریان تاریخ دقیق اعلام نتایج آن قرار گیرند. چرا که با مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران، دانشجویان باید سریعا برای دریافت مدرک خود جهت شرکت در آزمون جامع دکتری اقدام کنند.
با توجه به اهمیت ارائه به موقع مدرک زبان دانشجویان دکتری دانشگاه تهران و اطلاع به موقع داوطلبان از نتایج این آزمون، در ادامه این مقاله جزئیات زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران سال 1400 را ارائه داده ایم.

زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران 1400
یکی از آزمون‌ های بسیار مهم برگزار شده در کشور، آزمون زبان دانشگاه تهران است که از اهمیت بسیاری برای دانشجویان در حال تحصیل در مقطع دکتری برخوردار می‌ باشد. هر یک از دانشجویان دکتری بعد از شرکت در این آزمون لازم است اطلاعات مرتبط با اعلام نتایج آن را دنبال کنند و در جریان اطلاعات به روز مرتبط با این آزمون قرار گیرند.

لازمه شرکت در آزمون جامع دکتری برای این دانشجویان، اخذ مدرک این آزمون می‌ باشد. زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران توسط مرکز آزمون زبان این دانشگاه که مجری و برگزار کننده اصلی این آزمون می‌ باشد، چندی پس از زمان برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.

از آنجایی که این آزمون 6 مرتبه در سال برگزار می‌ شود، بهتر است داوطلبان اطلاعات آپدیت در رابطه با اعلام نتایج آن را دنبال کنند تا در اولین فرصت جهت آگاهی از نتیجه آزمون و دریافت مدرک خود اقدام کنند. زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران حداقل 1 هفته بعد از برگزاری آزمون کتبی خواهد بود.

هر یک از داوطلبان می‌توانند پس از مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران، نتیجه آزمون خود را از طریق سایت اعلام نتایج به آدرس Itc.ut.a.ir دریافت کنند. پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون UTEPT با ورود به سامانه ذکر شده که ثبت نام در آزمون نیز از طریق همین سامانه انجام می‌ شود، نتیجه‌ ها قابل رویت هستند.

به طور کلی فاصله زمان بین برگزاری و اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران حداقل یک هفته و حداکثر 10 روز می‌ باشد. با توجه به شیوع پیدا کردن ویروس کرونا، برگزاری این آزمون با وقفه همراه بوده است و در نتیجه زمان اعلام نتایج آن نیز به طور قطعی اعلام نشده و تاخیر دارد.

با این حال با توجه به دوره‌ های قبلی برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران و شیوه اعلام نتایج آزمون زبان UTEPT می‌ توان پیش بینی کرد که اعلام نتایج آزمون سال 1400، حدود یک هفته یا بیشتر بعد از برگزاری آزمون کتبی خواهد بود.


نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران ۱۴۰۰ تاریخ 16 مهر، هنوز اعلام نشده است

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران 1400 تاریخ 16 مهر علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام آزمون های زبان هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: ثبت نام آزمون MSRT

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران 1400
بعد از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران ۱۴۰۰، داوطلبان باید در اولین فرصت برای مشاهده نتیجه آزمون خود اقدام کنند. نتایج این آزمون از طریق سایت Itc.ut.a.ir اعلام می شود. هر یک از داوطلبان آزمون جامع دکتری می توانند برای مشاهده نتیجه خود به شکل آنلاین به این سامانه مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات لازم با ورود به پنل کاربری خود در این سامانه، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.

با ورود به سامانه، انتخاب گزینه آزمون‌ های ثبت شده در منوی سمت راست سایت و در نهایت انتخاب گزینه چاپ کارنامه، نتایج آزمون برای شما منتشر می‌ شوند. هر یک از دانشجویان رشته‌ های زبان و ادبیات فارسی، عربی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث و تدریس معارف اسلامی و فقه شافعی برای قبولی در این آزمون باید نمره 50 از 100 را دریافت کنند.

برای دانشجویان در حال تحصیل در رشته‌ های دیگر، این نمره برابر با 60 از 100 می‌باشد. داوطلبان بعد از مشاهده نتایج آزمون خود لازم است برای دریافت گواهی اطلاعات شناسایی و داوطلبی خود را به آدرس ایمیل utept@ut.ac.ir فرستاده و پس از این که پاسخ ایمیل خود را دریافت کردند، برای دریافت مدرک خود به شکل حضوری اقدام کرده و به دفتر مرکز آزمون زبان دانشگاه خود مراجعه کنند.

یکی دیگر از مدارک زبان معتبر و مورد قبول دانشگاه های وزارت علوم مدرک زبان تافل است که می تواند برای مهاجرت و اخذ پذیرش دانشگاه های خارج از ایران نیز موثر واقع شود. برای آشنایی با آزمون تافل می توانید مقاله زیر را نیز مطالعه کنید.
در ادامه بخوانید: آزمون تافل


[تصویر:  zaban.gif]



اگر پس از مطالعه مقاله زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان و نحوه انتشار نتایج این آزمون دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.


[تصویر:  zaban.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران چه زمانی اعلام می شود؟
✔️ نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران معمولا 7 الی 10 روز بعد از برگزاری این آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار جواب این آزمون در مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


2- ✔️ زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران از چه طریقی مشخص می شود؟
✔️ زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران از طریق مجری برگزاری این ازمون مشخص شده و در این مقاله نیز مشخص می شود.


3- ✔️ نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران به چه صورتی اعلام می شود؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران بصورت اینترنتی اعلام می شود.
منبع : زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru