تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام در دانشگاه شاهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های دانشگاه شاهد 1401 را دارند باید در زمان ثبت نام، فرم اینترنتی را در سایت سازمان سنجش تکمیل نمایند. این دانشگاه بعد از برگزاری کنکور، به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می کند تا داوطلبان دارای صلاحیت تحصیل در این دانشگاه مشخص شوند.


پذیرش در دانشگاه شاهد به صورت متمرکز با شرایط خاص است. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه شاهد هستند می بایست در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود از طریق سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ به آدرس sanjesh.org اقدام کنند.
برای ورود به دانشگاه شاهد علاوه بر شرکت در جلسه کنکور سراسری، یک مصاحبه عقیدتی هم وجود دارد که به‌ صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌ شود. دانشگاه شاهد در این مرحله به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می کند. مصاحبه اولیه دانشگاه شاهد به‌صورت کتبی با تعدادی سوال (تستی و تشریحی) گرفته می‌ شود و اگر فرد پذیرفته شود در مرحله بعد باید در مصاحبه شفاهی شرکت کند.
با توجه به شرایط پذیرش دانشگاه شاهد در این مقاله بر آن شدیم شرایط مصاحبه، زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه شاهد را در اختیارتان قرار دهیم تا داوطلبان بتوانند در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه شاهد به ادامه تحصیل بپردازند.


زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه شاهد در سال ۱۴۰۱
در بازه زمان ثبت نام کنکور در سال 1401، داوطلبان باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org رفته و با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه ثبت نام کنکور سراسری را پرداخت کرده و کارت اعتباری ثبت نام کنکور را خریداری کرده و بعد از دریافت کد رهگیری ثبت نام، برای ثبت نام اقدام نمایند.
داوطلبان با کلیک بر روی عبارت " ثبت نام کنکور 1401" وارد مرحله ثبت نام این آزمون می شوند. در فرم ثبت نام ابتدا باید کد رهگیری را وارد کرده و فرم اطلاعات شخصی که شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه و گروه آزمایشی و... را وارد کنند.
پیشنهاد می شود، فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام کنکور 1401 را که در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ قرار گرفته است را یکبار تکمیل کرده و سپس اقدام به ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که ثبت نام زمانی تکمیل شده که سیستم به شما شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام بدهد. در نظر داشته باشید در زمان تکمیل فرم ثبت نام کنکور نیازی به اعلام علاقمندی به انتخاب رشته دانشگاه شاهد نیست.

برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه شاهد پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه شاهد

[تصویر:  academy1.gif]

شرایط و نحوه انتخاب کد رشته محل های دانشگاه شاهد در سال ۱۴۰۱
داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه شاهد را دارند می بایست در زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1401، با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و دانلود دفترچه، از شرایط انتخاب رشته دانشگاه شاهد و لیست رشته های دانشگاه شاهد مطلع گردند. 
داوطلبان در زمان انتخاب رشته می‌ توانند یک یا چند کد رشته از رشته‌ های این دانشگاه را بدون محدودیت در اولویت‌ های ۱ تا ۱۵۰ خود قرار دهند. قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، ابتدا متقاضیان به صورت چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش دعوت به مصاحبه می‌ شوند که برای تأییدیه نهایی باید در یکسری آزمون کتبی یا مصاحبه که از سوی دانشگاه تعیین می‌ شود، شرکت کرده و نتیجه مطلوب کسب نمایند.

شرایط عمومی شرکت در دانشگاه شاهد و قبولی در مصاحبه

گزینش دانشجو بر اساس مصاحبه و انجام آزمون کتبی می‌ باشد.
اعتقاد به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام
اعتقاد و التزام عملی به ولایت‌ فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی، هواداری از احزاب و سازمان‌ ها و گروه‌ های غیرقانونی
نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر
پایبندی کامل به ضوابط و مقررات دانشگاه
رعایت کامل ضوابط پوشش اسلامی و شئونات اسلامی برای بانوان و آقایان (اعتقاد و التزام عملی به چادر برای بانوان ضروری است)

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دانشگاه شاهد 1401 مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.
در ادامه بخوانید: مصاحبه دانشگاه شاهد


[تصویر:  sarasari.gif]



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که شما را در تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1401 یاری کنند. برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام هیوا شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع شوید.

[تصویر:  1480618076_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ برای ثبت نام در دانشگاه شاهد به کجا باید مراجعه کنیم؟
✔️ ثبت نام دانشگاه شاهد از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org انجام می شود که توضیحات تکمیلی در این خصوص در مقاله ارائه شده است.


2- ✔️ پذیرش در دانشگاه شاهد به چه صورت است؟
✔️ پذیرش در دانشگاه شاهد به صورت متمرکز با شرایط خاص است که جزئیات نحوه پذیرش این دانشگاه در این مقاله ارائه شده است.


3- ✔️ زمان ثبت نام دانشگاه شاهد چه تاریخی است؟
✔️ ثبت نام این دانشگاه هم زمان با ثبت نام کنکور سراسری انجام می شود که شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.
منبع : ثبت نام در دانشگاه شاهد