تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید آپارتمان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر در
 
برای کسانی که قصد دارند بیش از چند سال در آلمان بمانند ، خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر گزینه ای است که باید در نظر گرفته شود.
 
این روزها بسیاری از مهاجران حرفه ای آلمان را به آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر می خوانند و با افزایش نرخ وام مسکن در پایین ترین سطح و افزایش قیمت اجاره در بسیاری از مناطق ، جای تعجب نیست که بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر هستند.
 مسکن ایوان مدائن
    وضعیت فعلی
    هزینه اش چقدر میشه؟
    چگونه آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر پیدا کنیم
    وظایف و مسئولیت های اسناد رسمی
    قرارداد
    تامین مالی خرید خود
کارگزار وام مسکن و بیمه با تمرکز بر نیازهای مهاجران خارجی در آلمان. تخصصها شامل سرمایه گذاری و مدیریت املاک است. وام مسکن (شامل وام مسکن مجدد) ؛ سایر سرمایه گذاری ها و برنامه ریزی بازنشستگی.
وضعیت فعلی
 
در اصل ، این زمان خوبی برای خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر است. به ویژه در شرایطی که به نظر می رسد نرخ بهره بلند مدت () تا مدتی آینده بسیار پایین خواهد ماند.
 
در مقایسه با شهرهای اصلی مانند فرانکفورت ، مونیخ ، برلین ، دوسلدورف و هامبورگ ، بین مکان های روستایی و شهرهای کوچک دوقطبی در قیمت گذاری املاک وجود دارد. بسیاری از شهرهای بزرگتر نیز افزایش قیمت قابل توجهی را برای اجاره و قیمت خرید مشاهده کرده اند.
 
قیمت خرید در آلمان در مقایسه با بسیاری از نقاط مهم اقتصادی دیگر در سطح متوسط باقی می ماند.
 
برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر ، آلمانی ها تمایل به خرید ملک مادام العمر دارند. آنها اغلب معمولی ترین روش آنگلوساکسون را در خرید و ارتقاء مداوم نمی بینند. این توضیح می دهد که چرا نوسانات قیمت بازار املاک کمتر است ، اگرچه تقاضا برای مکان های انتخابی همچنان زیاد است. به طور کلی سرمایه گذاری در املاک در مناطق بهتر عاقلانه است. هنگام خرید در آلمان ، مکان ، مکان ، مکان هنوز یک اصل مهم است. زیرساخت های مناسب حمل و نقل ، تحصیل و مطلوبیت کسب و کار اغلب در بلندمدت سود می رساند.
تبلیغات
 
درصد مالکیت آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های آلمانی ها در مقایسه با جاهای دیگر بسیار کم است. در حدود  درصد ، پایین ترین در کل اتحادیه اروپا است. با این حال ، این میزان از حدود  درصد در سال  افزایش یافته است. انتظار می رود این نرخ رشد قابل توجه در مکان های کلیدی ادامه یابد. مانند سایر کشورها ، این نسبت با توجه به سطح درآمد متفاوت است. هرچه افراد مرفه تر باشند ، احتمال اینکه صاحب اموال خود شوند بیشتر است.
 
ممکن است خریدهای گسترده آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های خارج از کشور باعث افزایش بیشتر این نرخ شود. هیچ محدودیت قانونی برای مالکیت غیر آلمانی ها وجود ندارد و بسیاری از مهاجران دارای سطح درآمد و آرزوهای مسکن به میزان قابل توجهی هستند. این امر ، همراه با ناتوانی بانک مرکزی اروپا در افزایش نرخ سپرده در این زمان ، باعث می شود که جریان سرمایه به دنبال سرمایه گذاری در دارایی به عنوان راهی برای پیشرفت در بسیاری از بازارها باشد. تنها مانع مالکیت خارجی املاک ممکن است در موسسات مالی باشد که وام مسکن ارائه می دهند.
 
برای آشنایی بیشتر با این موضوع به مقاله ما در مورد وام مسکن در آلمان مراجعه کنید.
هزینه اش چقدر میشه؟
 
قبل از پرداختن به هزینه های معمول آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های آلمانی ، باید در نظر داشت که آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های آلمان و سایر کشورهای اروپایی ، کوچکتر از آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های ساخته شده در آمریکای شمالی هستند. بیش از  میلیون نفر در آلمان در یک سطح زمین تنها / از ایالات متحده ، که دارای حدود  میلیون نفر جمعیت است ، زندگی می کنند. این بدان معناست که آلمان تنها / فضای زندگی دارد. و بیشتر این سرزمین به شدت توسعه یافته است. بنابراین قیمتها بسیار بالاتر است. همچنین لازم به ذکر است که املاک در آلمان ، در بیشتر موارد ، با رعایت قوانین سختگیرانه ساختمان ، با استفاده از مصالح با کیفیت بسیار خوب ساخته شده اند. بیشتر املاک با سنگ تراشی به عنوان مصالح اولیه ، در داخل و خارج ساخته شده اند.
 
قیمت آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر و آپارتمان در جهانشهر در سراسر آلمان بسیار متفاوت است. و همچنین می تواند در هر ایالت فدرال بسیار متفاوت باشد. در روستاها قیمتها بسیار پایین تر است. قیمت برخی از ایالت های آلمان نسبت به سایر کشورها کمتر است. آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ها و آپارتمان در جهانشهر ها در بسیاری از شهرهای بزرگ و همچنین آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های کلان شهرهایی که این شهرها را احاطه کرده اند گران هستند. آلمان شرقی سابق به طور کلی ارزان تر از غرب سابق برای آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر یکسان در یک منطقه جمعیتی مشابه است. (برلین از این تعمیم مستثنی است.)
 
بسیاری از وب سایت های املاک و مستغلات در آلمان نوعی تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل قیمت های منطقه ای (و گاهی شهری) برای آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ها و آپارتمان در جهانشهر ها دارند. این قیمت ها معمولاً بر اساس لیست های موجود در وب سایت خاص آنها تعیین می شود. آنها قیمت لیست های خود را در طول زمان پیگیری می کنند تا خریداران بالقوه بتوانند حرکت بازار را درک کنند.
 
به خوبی شناخته شده است که قیمت آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ها و آپارتمان در جهانشهر ها در آلمان طی  سال گذشته در مقایسه با دهه های گذشته افزایش شدیدتری داشته است. متوسط قیمت آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ها و آپارتمان در جهانشهر ها در سراسر آلمان افزایش یافته است و برخی از کلان شهرها از سال  افزایش چشمگیری داشته اند.
تبلیغات
 
سرمایه گذاری املاک و مالی
 
یافتن ملک
دسترسی رایگان به یکی از بزرگترین پایگاه های اطلاعاتی آلمان در مورد املاک و مستغلات.
ملک مناسب را بیابید و پیشنهاد مالی فردی دریافت کنید.
ثبت نام کنید و جستجوی خود را آغاز کنید!
 
همچنین ، بر اساس وب سایت ، ایالت شهر برمن یکی از کم هزینه ترین شهرهای بزرگتر است. هزینه ساخت یک آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر چگونه آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر پیدا کنیم
 
همانطور که در هر کشور روشهای خاصی برای یافتن یک آپارتمان در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر و بستن فروش وجود دارد. در آلمان به دنبال علامت "For Sale" در جلوی آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر نیست. این یک روش معمول برای ارائه ملک نیست. پیشنهادات زیادی در روزنامه ها منتشر می شود. در چند سال گذشته وب سایت های مختلفی ظاهر شده اند که لیست گسترده ای از آپارتمان در جهانشهر ها و آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های فروش و همچنین واحدهای اجاره ای را ارائه می دهند. این وب سایت ها همچنین اطلاعات گسترده ای در زمینه تامین مالی و سایر موضوعات مربوط به خرید و اجاره ملک دارند.
 
در برخی از آگهی ها آمده است که این ملک خصوصی است ، به این معنی که هیچ مشاور املاکی در آن دخیل نیست. هرچند بیشتر پیشنهادات از طریق چنین نمایندگی هایی () انجام می شود. یک خریدار احتمالی هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر در آلمان باید در مورد ملک به دقت تحقیق کند. بسیاری از آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر های "ارزان" تبلیغ شده ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در بازسازی بسیار فراتر از قیمت خرید داشته باشند.
 
یکی دیگر از "سیگنال های هشدار دهنده" می تواند این باشد: ، به معنی "اتاق های بزرگ" یا "بسیار جادار". معنای واقعی آن "گرم کردن بسیار گران است". و مراقب املاکی باشید که برای است (برای تصمیم گیرندگان سریع). احتمالاً این بدان معناست که آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر برای مدت طولانی در بازار بوده است و ممکن است چندان مطلوب نباشد.
 
شکار آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر زمان بر است. در بیشتر موارد ، آگهی های روزنامه آدرس نمی دهند ، به این معنی که باید با یک واسطه یا نماینده قرار ملاقات بگذارید. بسیاری از لیست های وب سایت شامل آدرس کامل و همچنین نقشه می باشد.
 
به عنوان یک خریدار ، به طور کلی توصیه می شود "قرارداد انحصاری" را با هیچ نماینده ای امضا نکنید. ممکن است بخواهید طیف وسیع تری از پیشنهادات چندین نماینده را مطالعه کنید. و در ابتدا از نماینده بپرسید که چه کسی کمیسیون خود را پرداخت می کند و درصد آن چقدر است.
 
در حال حاضر به جز قراردادهای اجاره ، هیچ قانونی برای کمیسیون ها تنظیم نمی شود. این ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند. قابل مذاکره است و در بیشتر موارد می تواند بین  تا  درصد قیمت خرید باشد. در برخی موارد خریدار کمیسیون را به طور کامل می پردازد ، در موارد دیگر بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود و در مواردی نمایندگان کمیسیون خود را منحصراً از فروشنده دریافت می کنند.
 
نماینده فقط زمانی می تواند فاکتور ارسال کند که قرارداد خرید اسناد رسمی را بین خریدار و فروشنده تنظیم کرده باشد و این قرارداد به پایان رسیده باشد. یک نماینده املاک باید در صورت مشاهده یا درخواست ، آدرس کامل و نام فروشنده و همچنین اطلاعات لازم در مورد ملک از جمله گواهی بهره وری انرژی ، نقشه ، متر مربع ، سند تقسیم ، پروتکل جلسات مالک را به خریدار احتمالی ارائه دهد. و هزینه های سالانه (در صورت وجود).
 
اگر یک خریدار بالقوه پیشنهادی از یک نماینده برای آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ای دریافت می کند که نماینده دیگر قبلاً پیشنهاد کرده است ، توصیه می شود بلافاصله به نماینده دوم اطلاع دهید. در غیر این صورت مشتری ممکن است کمیسیون دو برابر پرداخت کند.
 
پس از خرید ملک ، هزینه های اضافی (بسته شدن) متحمل می شود. بسته به موقعیت مکانی و هزینه های نمایندگی املاک ، این میزان می تواند از  تا  درصد از قیمت خرید متغیر باشد.
 
هزینه مترجم اضافی است و باید با دفتر اسناد رسمی مورد بحث قرار گیرد. دفاتر اسناد رسمی آلمانی موظفند که شما بتوانید قرائت قرارداد خرید آلمان را بفهمید یا یک مفسر مناسب هنگام امضاء با خود داشته باشید.
 
پس از توافق خریدار و فروشنده در مورد قیمت خرید ، قرارداد فروش ملک باید با حضور دفتر اسناد رسمی امضا شود. این به نفع هر دو طرف و به ویژه خریدار است ، زیرا اطمینان می دهد که کل معامله مطابق قانون انجام می شود. هزینه اسناد رسمی ، حدود  of از قیمت خرید ، تهیه قرارداد ، مذاکرات ، مراسم امضا و ثبت در ثبت زمین را شامل می شود.
وظایف و مسئولیت های اسناد رسمی
 
دفتر اسناد رسمی موظف است به عنوان یک واسطه بی طرف بین خریدار و فروشنده عمل کند. او ثبت زمین را بررسی می کند تا ببیند آیا می توان ملک را به طور کلی فروخت. و اگر می تواند باشد ، آیا محدودیتی در استفاده از آن وجود دارد. در این قرارداد تعهدات هر یک از طرفین و اقداماتی که در صورت عدم انجام کار انجام می شود ، بیان شده است. پس از امضاء ، دفتر اسناد رسمی تغییر مالکیت را در دولت شهرداری ثبت می کند و ملک را در ثبت زمین ثبت می کند.
 
به طور گسترده ای مشخص نیست که خریدار ممکن است دفتر اسناد رسمی خود را انتخاب کند و توصیه می شود که مهاجران خارجی این گزینه را انتخاب کرده و یک دفتر اسناد رسمی را که انگلیسی صحبت می کند انتخاب کنند.
 
همیشه قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی ، یک نسخه از قرارداد خرید را بخواهید ، آن را با دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن را ترجمه کنید. هر س questionsالی را که دارید از قبل آماده کنید ، از پرسیدن آن دریغ نکنید و زمان کافی برای دریافت پاسخ های کامل بگذارید. توصیه می شود که در صورت نیاز به وام مسکن برای خرید ، قبل از امضا در دفتر اسناد رسمی ، این مورد کاملاً مورد توافق قرار گیرد. مسئولیت دفتر اسناد رسمی این نیست که بدانید آیا منابع مالی کافی دارید یا خیر.
 
در مراسم امضای واقعی ، دفتر اسناد رسمی قرارداد فروش را به صورت کلمه می خواند و باید اطمینان حاصل شود که هر دو طرف به طور کامل محتوای آن را درک کرده اند. در صورت عدم درک کامل یک بند ، همه طرف ها می توانند س questionsالات خود را مطرح کرده و روند رسیدگی را متوقف کنند.
 
به طور معمول همه طرفها باید در امضا حضور داشته باشند ، اما نماینده می تواند توسط هر یک از طرفین تعیین شود. اگر چنین است ، باید از قبل با سردفتر اسناد رسمی بحث و توافق شود ، زیرا مراحل بیشتر (شناسایی) مورد نیاز است.
قرارداد
 
از جمله مهمترین مواردی که یک قرارداد باید نشان دهد عبارتند از:
 
    آیا نام و آدرس طرفین و جزئیات ملک به درستی ذکر شده است. این بسیار مهم است زیرا یک خطا ، به ویژه در جزئیات ملک ، می تواند حداقل بخشی از قرارداد را باطل کند.
    قیمت خرید و شرایط و شرایط پرداخت توافق شده است.
    شرایطی که در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد توسط هر یک از طرفین اتفاق می افتد.
 
آزادی کامل طرفین در تعیین شرایط پرداخت. در بسیاری از موارد خریدار مجبور است تأمین مالی کند. بنابراین فروشنده با اخطاریه اولویت در ثبت زمین موافقت می کند که خریدار را از سایر فعالیتهای فروش غیرمنتظره فروشنده ، مانند تلاش برای فروش ملک به شخص دیگری با قیمت بهتر ، محافظت می کند.
 
ثبت زمین در دادگاه منطقه واقع شده است و سند اصلی یک ملک است ، با تمام اطلاعات لازم در مورد مالکیت آن. تغییر واقعی در مالکیت تنها زمانی امکان پذیر است که در این سند ثبت شده باشد ، و تنها زمانی که وام های مسکن قبلی مورد رسیدگی قرار گرفته و اداره مالیات تأیید کرده است که فروشنده مالیات معلق ندارد.
 
گاهی اوقات قیمت خرید ابتدا به حسابی که توسط دفتر اسناد رسمی () نگهداری می شود پرداخت می شود و تنها با ثبت کامل ثبت نام زمین به فروشنده منتقل می شود.
 
دفتر اسناد رسمی هیچ مسئولیتی در قبال صحت توصیف ملک مالک ندارد. این همان دقت لازم خریدار است.
 
فروشنده موظف نیست نقایص عمده ای را که باید برای خریدار آشکار باشد ذکر کند ، هرچند باید از وی خواسته شود که نقایص پنهان را توصیف کند.
 
یک نسخه از جدیدترین ورودی های ثبت زمین را می توان با درخواست به دادگاه منطقه بدست آورد. با این حال ، فقط افرادی که نیاز به مشروعیت دارند ، مانند مالک یا دفتر اسناد رسمی ، واجد شرایط این درخواست هستند.
 
ثبت همچنین حقوق هر شخص ثالث را بیان می کند. کسانی که برای مثال مستاجران هستند. چنین مستأجرانی نمی توانند فروش ملک را منع کنند ، اما مالک جدید ملزم به هرگونه قرارداد اجاره ای است که مالک قبلی با آن موافقت کرده است. بنابراین ، مالک جدید نمی تواند مستاجر را قبل از پایان قرارداد اجاره کند.
تامین مالی آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر شما
 
در صورت نیاز به وام مسکن ، بسیار توصیه می شود که برای نرخ خرید کنید و فقط اولین پیشنهاد بانک خود را نپذیرید. البته خریدار نباید متعهد به برنامه های مالی باشد که فراتر از منابع آنها است. اغلب توصیه می شود که حداقل  درصد از کل هزینه پیش پرداخت را داشته باشید.
 
مقررات اخیر اتحادیه اروپا برای صنعت بانکداری ، بانکداران را ملزم می کند تا خریداران آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر از آلمان و سایر کشورها و کسانی که درآمد آنها ممکن است به ارزهای دیگری به جز یورو باشد را مورد بررسی دقیق قرار دهند. شرایط دقیق تر برای وام مسکن ممکن است ناشی از بررسی دقیق باشد.
 
نرخ بهره وام های مسکن در حال حاضر زیر میانگین بلند مدت است و (بر اساس بیشتر منابع) بین . تا . درصد ، بسته به مدت زمان برنامه تأمین مالی و پیش پرداخت ، متفاوت است. بیشتر وام های مسکن  یا  ساله است اما می تواند تا  سال یا کمتر از  سال باشد.
 
پیش بینی های بانک ها و سایر احزاب ، ثبات بلندمدت در نرخ های بهره را نشان می دهد ، شاید با نوسانات جزئی بالا یا پایین. ممکن است با ادغام " " (گزینه بازپرداخت سالانه اضافی) در وام مسکن ، کل سود پرداختی را کاهش دهید. این به طور معمول  تا  درصد مبلغ وام مسکن اصلی است. هرچه این پرداخت بیشتر باشد ، هزینه بهره در دراز مدت کمتر خواهد بود.
 
همانطور که قبلاً ذکر شد ، تامین مالی موضوعی است که نیاز به مشاوره فردی و تخصصی دارد. دریافت مشاوره حرفه ای از یک متخصص بانک و/یا یک مشاور مالیاتی بسیار توصیه می شود.
 
خرید یا ساخت مسکن برای استفاده شخصی شما ، تحت شرایط خاصی ، می تواند توسط دولت آلمان در وام های KFW و سایر برنامه های پشتیبانی شده دولتی/منطقه ای یارانه داده شود. همچنین ممکن است مزایای مالیاتی در بر داشته باشد. در اینجا دریافت مشاوره شخصی از مشاور وام مسکن ، بانک یا مشاور مالیاتی بسیار مهم است.
 
البته مقررات دیگری نیز وجود دارد که جزئیات بیشتری را در بر می گیرد. بنابراین توصیه می شود که هر موقعیت فردی را با یک مشاور مناسب بررسی کنید.
 
همه چیز درباره پرداخت های پیشرفته در هنگام خرید ملک
 
معمولاً یک خریدار آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر پیش پرداخت می کند تا انتخاب خود را از نظر نوع ملک نهایی کند. این به توسعه دهندگان املاک اطمینان می دهد که مشتاق ادامه خرید هستند. تقریباً هر خریدار مسکن نیاز به گذراندن آن دارد.
 خرید ویلا در کردان
اگر قصد خرید ملک بعدی خود را دارید ، آیا با شرایط و ضوابط پیش پرداخت آشنا هستید؟ اگر نه ، در اینجا شرایط مهمی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:
 
    مبلغ رزرو یا نماد:
 
    مبلغ رزرو یا نماد بخشی جدایی ناپذیر از فرایند خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر شما است. در برخی موارد ، ممکن است مشاهده کنید که توسعه دهنده املاک ممکن است علاقه زیادی نشان ندهد مگر اینکه مبلغ توکن یا رزرو را بپردازید. پس از انجام این پرداخت ، همچنین ممکن است مجبور شوید حداقل  درصد از کل ارزش تراکنش را پرداخت کنید. عدم خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ممکن است باعث شود که توسعه دهنده یا نماینده املاک مبلغ توکن را ضایع کنند.
    تمبر مالیاتی:
 
    به عنوان خریدار آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ، باید حق تمبر ملک را که باید بپردازید در نظر داشته باشید. هزینه تمبر در خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ها از آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ای به آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر دیگر متفاوت است و ممکن است مجبور شوید از توسعه دهنده املاک بپرسید یا قیمت واقعی را به صورت آنلاین جستجو کنید. برای اطلاع از میزان دقیق هزینه های تمبر می توانید با دفتر ثبت فرعی مشورت کنید.
    پیش پرداخت وام مسکن:
 
    به غیر از پیش پرداخت وام مسکن که خریدار مسکن در صورت انتخاب وام باید متحمل شود ، ممکن است هزینه های اضافی نیز وجود داشته باشد که شخص باید از آنها مطلع باشد. اگر فروشنده آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر دارای وام مسکن در حال فروش است ، می تواند برای بستن وام از خریدار آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر پیش پرداخت بخواهد.
    پرداخت کارگزاری پیشرفته:
 
    یکی از شرایط پرداخت مهم خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ، پیش پرداخت کارگزاری است. اگر خریدار مسکن یک نماینده املاک را انتخاب کند تا به او در خرید ملک کمک کند ، ممکن است پیش بیاید. از آنجا که کارگزار در فرایندهای مختلف سفر به آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر از جمله جزئیات مربوط به حق تمبر املاک کمک می کند ، نمی توان این پرداخت به نماینده را رد کرد.
 
بنابراین اگر به دنبال خرید  آپارتمان در جهانشهر BHK در حیدرآباد هستید ، این سناریوهای پیش پرداخت مهم را در نظر داشته باشید. این هزینه های متفرقه ممکن است با افزایش اندازه ملک افزایش یابد. به عنوان مثال ، اگر  آپارتمان در جهانشهر BHK در حیدرآباد را انتخاب کنید ، هزینه تمبر و هزینه ثبت نام در مقایسه با BHK بیشتر خواهد بود.
 مسکن ایوان مدائن
سوالات متداول
 
    ارزش تمبر ملک آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر چقدر است؟
 
    حق تمبر مالیاتی است که بر ملک خاصی هنگام فروش یا هنگام انتقال مالکیت وضع می شود. از یک ایالت به حالت دیگر متفاوت است.
    آیا مقدار توکن ثابتی وجود دارد؟
 
    خیر ، این بستگی به نوع ملک و مذاکره با توسعه دهنده یا نماینده املاک دارد.
    آیا برای وام مسکن باید پیش پرداخت کنم؟
 
    آره. اگر وام مسکن را انتخاب کرده اید ، باید پیش پرداخت کنید.
 

 
خرید آپارتمان در جهانشهر جدید در یک شرکت مسکن
 
تولیدکنندگان آپارتمان در جهانشهر اغلب تحولاتی را که از قبل برای سنجش تقاضا برنامه ریزی کرده اند به بازار عرضه می کنند. خریدار احتمالی که به خرید آپارتمان در جهانشهر علاقه دارد ، هزینه رزرو را پرداخت می کند. با این حال ، چنین رزروهایی برای خریدار الزامی نیست و فروشنده بر اساس بازاریابی از قبل ملزم به ادامه ساخت نیست.
 
    اگر رزرو قبل از ادامه معامله لغو شود ، هزینه رزرو مسترد می شود.
    در صورت انجام معامله ، هزینه رزرو باید به عنوان بخشی از قیمت فروش در نظر گرفته شود.
 
قیمت فروش و قیمت بدون بدهی
 
در معاملات آپارتمان در جهانشهر ، قیمت فروش به عنوان قیمت فروش و قیمت بدون بدهی نشان داده می شود:
 
    قیمت فروش = مبلغی که خریدار به فروشنده پرداخت می کند
    قیمت فروش بدون بدهی = قیمت فروش + سهم بدهی شرکت مسکن به سهام در حال فروش اختصاص یافته است
     در برخی از تحولات جدیدتر ، سهامدار این اختیار را دارد که از قسمت مربوط به سهم قطعه زمین استفاده کند.
 
در چنین مواردی ، قیمت بازخرید به عنوان قیمت سوم نشان داده می شود. عموماً خریداران می توانند بدهی شرکت مسکن را ماهانه به عنوان هزینه های مالی پرداخت شده به شرکت مسکن پرداخت کنند یا سهم بدهی خود را یکبار پرداخت کنند.
با نقشه های آپارتمان در جهانشهر جدید و نقشه های ساختمان منطقه آشنا شوید
 
یک آپارتمان در جهانشهر جدید اغلب زمانی خرید می شود که ساختمان هنوز در مراحل برنامه ریزی یا ساخت است. بنابراین ، خریداران آینده نگر باید به نقشه ها و نقشه های مفهومی توجه دقیق داشته باشند.
 
علاوه بر پلان طبقه آپارتمان در جهانشهر ، باید به برنامه های اولیه مناطق بیرونی و محل ساختمان هایی که در مناطق مشترک احداث می شوند نیز توجه شود. این به شما کمک می کند تا از شگفتی های ناخواسته مانند دیدن حیاط آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر خود به دیوار پناهگاه زباله های شرکت مسکن اجتناب کنید.
موقعیت خریدار در مرحله ساخت و ساز توسط قانون محافظت می شود
 
هر زمان که سهام مسکن برای خرید توسط خریداران در مرحله ساخت پیشنهاد شود ، حمایت مقرر در قانون معاملات مسکن اجباری است. این قرارداد از موقعیت خریدار محافظت می کند ، به عنوان مثال اگر بنیانگذار شرکت مسکن دارای مشکلات مالی باشد که منجر به وقفه در ساخت و ساز شود.
 
ساخت و ساز RS به شرکتهای مسکونی اطلاق می شود که از سیستم حفاظتی خاصی برای موقعیت قانونی و مالی خریداران سهام استفاده می کنند که در قانون معاملات مسکن مشخص شده است. همچنین آپارتمان در جهانشهر هایی در بازار وجود دارد که سیستم حفاظتی RS را اعمال نمی کنند. برای آن آپارتمان در جهانشهر ها ، ساختمانها باید توسط مقامات ناظر ساختمان قبل از فروش یا فروش آپارتمان در جهانشهرها تأیید شوند.
 
مصرف کنندگانی که در یک شرکت مسکن در حال ساخت اقدام به خرید یا خرید آن کرده اند باید به جنبه های زیر توجه کنند. بیشتر این اطلاعات در اختیار نگهدارنده اسناد نگهداری می شود. اسناد در بانکی که ضامن آن است یا در دفتر استان ایالتی نگهداری می شود.
 
آیا امنیت مناسبی برقرار شده است؟
بر اساس قانون معاملات مسکن ، سهامدار مingسس باید امنیت را برای محافظت از شرکت مسکن و خریداران سهام تأمین کند. هدف از این امر این است که در صورت ورشکستگی سهامدار م ،سس ، می توان از اوراق بهادار برای اتمام ساخت و تعمیر هرگونه نقص استفاده کرد.
 
آیا اقساط با پیشرفت ساخت و ساز مطابقت دارد؟
وضعیت مالی خریدار سهام در صورت وقفه در ساخت و ساز تا حد زیادی تحت تأثیر میزان اقساط پرداخت شده توسط خریداران و پیشرفت ساخت و ساز با یکدیگر است. قانون ایجاب می کند که آنها از نزدیک با یکدیگر مطابقت داشته باشند ، اما در عمل اغلب از این قاعده انحرافاتی وجود دارد. اگر اقساط از خریداران سهام به میزان نامتناسب در مراحل اولیه ساخت جمع آوری شده باشد ، ضمانت قانونی که برای حفاظت از آنها ارائه شده است ممکن است تمام هزینه های اتمام ساخت را پوشش ندهد.
 
آیا شرکت ناظر ساختمان و حسابرس دارد که توسط خریداران سهام انتخاب شده است؟
بر اساس قانون معاملات مسکن ، به محض انعقاد قرارداد واگذاری حداقل برای یک چهارم آپارتمان در جهانشهر های شرکت ، باید به خریداران سهام این امکان داده شود که حسابرس خود و ناظر ساختمانی حرفه ای و مستقل از توسعه دهنده را انتخاب کنند.
 
ناظر ساخت و ساز نظارت می کند که کار ساخت و ساز طبق توافق پیش می رود ، به عنوان مثال آیا پیشرفت ساخت و ساز با اقساط قیمت فروش توسط خریداران سهام مطابقت دارد یا خیر. وظیفه حسابرس این است که اطمینان حاصل کند که وجوهی که خریداران سهام از طریق اقساط پرداخت می کنند ، برای پروژه ای که در نظر گرفته شده است مورد استفاده قرار می گیرد.
 
خریداران ممکن است از اجاره ناظران حرفه ای در ساخت و ساز خودداری کنند تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. با این حال ، در صورت بروز مشکل در هنگام ساخت ، هزینه ناظر ساختمان در مقایسه با خطرات احتمالی مالی کم می شود.
 خرید ویلا در کردان
شرکت مسکن چه نوع وام هایی گرفته است و چند آپارتمان در جهانشهر فروخته شده است؟
هنگامی که کار ساختمانی متوقف می شود ، یکی دیگر از جنبه های مهم از نظر خریداران میزان بدهی شرکت مسکن است که تحت پوشش قیمت فروش در حین ساخت قرار نمی گیرد. هرچه بخش آپارتمان در جهانشهرهای فروخته شده کوچکتر باشد ، گروه کوچکتری که در قبال وامهای اخذ شده بدهکار هستند ، کوچکتر است.
 
وام های شرکتی اغلب شامل یک مرحله اولیه است که در آن اقساط فقط سود را پوشش می دهند نه اینکه خود بدهی را پرداخت کنند. خریداران سهام باید با افزایش بازپرداخت بدهی آمادگی افزایش هزینه ها را داشته باشند. خریداران همچنین باید موارد زیر را از قبل مورد توجه قرار دهند:
 
     آیا می توانم وام خود و هزینه های مالی قابل پرداخت به شرکت مسکن را پرداخت کنم ، که ممکن است بعداً به میزان قابل توجهی افزایش یابد
     آیا این احتمال وجود دارد که بخشی از آپارتمان در جهانشهرهای شرکت مسکن که هنوز فروخته نشده اند ، بعداً بر وضعیت مالی شخصی و پرداخت بدهی من تأثیر بگذارد؟
 
حقوق خریدار در صورت ورشکستگی
 
بر اساس قانون معاملات مسکن ، اگر سهامدار مingسس ورشکسته اعلام شود ، ملک باید بدون تاخیر بی مورد به سهامداران اطلاع دهد که آیا ملک متعهد می شود که ساخت و ساز مسکن را به نحوی که در قراردادهای فروش مشخص شده است به پایان برساند. اگر ملک متعهد به انجام قراردادهای فروش نباشد ، هر یک از سهامداران حق دارند خرید خود را لغو کنند. آن دسته از سهامدارانی که خرید خود را لغو نکنند ، به واسطه سهامی که خریداری کرده اند بلافاصله در شرکت مسکن قدرت تصمیم گیری خواهند داشت.
سازماندهی مجدد شرکت به عنوان جایگزینی برای ورشکستگی
 
ممکن است سهامدار م foundسس همیشه ورشکسته اعلام نشود و ممکن است تلاش کند به عنوان مثال از طریق سازماندهی مجدد شرکت ، به فعالیت خود ادامه دهد. این وضعیت سختی را برای خریدار ایجاد می کند. با توجه به فرایندهای تجدیدنظر ، پرونده های ورشکستگی و سازماندهی مجدد شرکت ها ممکن است برای چند ماه همچنان معلق بماند. در این مدت کل پروژه در حالت تعلیق قرار دارد و هیچ تضمینی برای اتمام آن وجود ندارد. با این حال ، در صورت انتظار برای تأخیر مواد در اتمام پروژه ، خریدار حق دارد خرید خود را لغو کند.
معاملات خرید الزام آور است
 
در صورت اتمام ساخت ساختمان ، فروشنده با کسانی که هزینه رزرو را پرداخت کرده اند تماس می گیرد. در معاملات مربوط به آپارتمان در جهانشهر های جدید ، مرحله بعدی به طور کلی یک قرارداد خرید الزامی است. در سند فروش باید اطلاعات اساسی مربوط به خریدار و فروشنده و از جمله موارد زیر مشخص شود:
 
     قیمت فروش و قیمت بدون بدهی ، اگر این دو برابر نباشند
     برنامه پرداخت قیمت فروش و سایر شرایط پرداخت
     تاریخ تکمیل آپارتمان در جهانشهر و تحویل آن به خریدار ، یا برآوردی از تاریخ های گفته شده
     اطلاعات مربوط به نگهدارنده اسناد نگهداری
     انواع و مقادیر امنیت و تاریخ انتشار آنها
     اطلاعاتی که خریدار باید برای جلوگیری از انتشار اوراق بهادار انجام دهد
     اطلاعات مربوط به حق خریداران برای انتخاب حسابرس و ناظر ساختمانی
     اطلاعات مربوط به تعهد فروشنده برای ترتیب بازرسی یک ساله.
 
قبل از انجام معامله ، مطمئن شوید که قیمت فروش آپارتمان در جهانشهر فقط با پیشرفت پروژه ساختمانی پرداخت می شود.
 
ده درصد نهایی قیمت فروش تا زمانی که خریدار فرصتی برای بازرسی از آپارتمان در جهانشهر برای مهاجرت نداشته باشد ، کاهش نمی یابد.
کارهای اضافی و تغییرات منوط به توافق و پرداخت جداگانه است
 
قیمت فروش اغلب شامل گزینه های خاصی در مورد مواد و رنگ های مورد استفاده برای کاغذ دیواری ، کاشی کاری و درهای کابینت آشپزآپارتمان در جهانشهر در جهانشهر است. اگر خریدار بخواهد این موارد را تغییر دهد یا در مورد تغییرات دیگر در آپارتمان در جهانشهر به توافق برسد ، آنها از پیمانکار سفارش داده می شوند و به طور جداگانه به پیمانکار که معمولاً توسط فروشنده مجاز است پرداخت می شود.
 
کارهای اضافی و قیمت مربوط به آن ممکن است در سند فروش قید شود. اگر این کار انجام نشد ، یک توافق نامه کتبی شامل قیمت ها برای کارهای اضافی باید تهیه شود. قیمتها باید شامل مالیات بر ارزش افزوده باشد.
 
خریدار نمی تواند مصالح یا پیمانکاران خود را بدون تأیید قبلی فروشنده به محل ساخت و ساز بیاورد.
تأخیر در واگذاری یک آپارتمان در جهانشهر
 
در خرید آپارتمان در جهانشهر ، تاریخی که آپارتمان در جهانشهر به خریدار تحویل داده می شود تقریباً همیشه از قبل توافق شده است. تاریخ تکمیل نیز ممکن است در سند فروش به عنوان برآورد ذکر شود. در چنین مواردی ، در سند فروش باید مشخص شود که آپارتمان در جهانشهر حداکثر  روز پس از تاریخ تخمین پایان کار تحویل داده می شود.
 
اگر تسلیم آپارتمان در جهانشهر از زمان دقیق توافق شده یا برآورد اتمام آن به میزان قابل توجهی به تأخیر بیفتد ، خریدار حق دارد از پرداخت قسط بعدی قیمت فروش خودداری کند تا زمانی که فروشنده بتواند شواهد کافی را ارائه دهد که تأخیر نخواهد داشت. به وقوع پیوستن. حق خریدار از پرداخت قسطی قیمت فروش بدون توجه به اینکه تاریخ اتمام به عنوان تاریخ دقیق یا تاریخ تخمینی تعیین شده است ، یکسان است. تاخیر از تاریخ برآورد اتمام محاسبه می شود و تمدید  روزه شامل آن نمی شود.
 
در صورت نقض توافق ، خریدار می تواند معامله را به دلیل تأخیر در واگذاری آپارتمان در جهانشهر لغو کند. در صورتی که خریدار زمان اضافی معقولی را برای تکمیل مهلت داده باشد و تسلیم آپارتمان در جهانشهر هنوز پس از آن زمان انجام نشود ، تأخیر مهم تلقی می شود. ممکن است  روز از تاریخ تخمینی اتمام کار قبل از خریدار برای لغو معامله تجاوز شود.
 
در برخی موارد ، فروشنده ممکن است با وجود تأخیر در واگذاری آپارتمان در جهانشهر ، موضع خریدار را در مورد پایبندی به توافق درخواست کند. باید به چنین سوالاتی پاسخ داد. در صورت عدم پاسخ به درخواست خریدار ، خریدار نمی تواند معامله خرید را به دلیل تاخیر لغو کند.
 
خریدار ممکن است مستحق جبران خسارت وارده به دلیل تأخیر باشد.
 
> نقص ها و کاستی ها
بازرسی قبل از جابجایی و بازرسی های یک ساله
 
قبل از پرداخت قسط نهایی قیمت فروش ، خریدار باید شانس بازرسی آپارتمان در جهانشهر را داشته باشد. این معمولاً شامل پر کردن یک فرم بازرسی برای ثبت هر گونه نقص و نقص است.
 
    هرگونه خراش ، فرورفتگی و دستگیره درهای اشتباه باید روی فرم ذکر شود. اگر این کار تا بعد در بازرسی یک ساله انجام نشود ، ممکن است در مورد اینکه چه کسی مسئول نقص ها است اختلاف نظر داشته باشد.
    عیوب تشخیص داده شده در بازرسی قبل از نقل مکان به طور کلی باید قبل از انتقال آپارتمان در جهانشهر برطرف شود.
    بازرسی یک ساله باید ظرف - ماه از تاریخ پذیرش ساختمان برای استفاده توسط مقام نظارت ساختمان انجام شود
 
در بازرسی یک ساله ، معمولاً ابتدا برای صاحبان آپارتمان در جهانشهر فرم هایی برای ادعای نقص ارسال می شود که سپس به فروشنده بازگردانده می شود. پس از این ، نماینده فروشنده از آپارتمان در جهانشهر بازدید می کند تا نقایص ادعایی را بررسی کند.
 
کلیه عیوب قابل تشخیص باید در بازرسی یک ساله ادعا شود. اگر صاحب آپارتمان در جهانشهر این کار را انجام ندهد ، ممکن است حق مطالبه و تصحیح آنها را از دست بدهد.
 
    شرکت مسکن ادعا می کند که نقص در مناطق مشترک و مناطق بیرونی وجود دارد.
    فروشنده باید یک گزارش بازرسی یک ساله تهیه کند. نقص ها باید بر اساس مقررات نقص مندرج در قانون معاملات مسکن اصلاح شوند.

 
هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر چه باید درباره پیش پرداخت ها بدانید؟
پرداخت های پیشرفته هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر
 
پیش پرداخت یکی از موارد مهمی است که خریدار مسکن در حین عقد قرارداد برای املاک و مستغلات با آن روبرو می شود. پیش پرداخت برای خرید مسکن منافع خریداران را تضمین می کند.
 
این ملک دارای بسیاری از هزینه های اضافی دیگر مانند هزینه های انتقال قانونی دارایی به نام است. یک توسعه دهنده املاک ممکن است از خریدار پیش پرداخت به اشکال مختلف بخواهد.
 
بنابراین ، اگر یک توسعه دهنده املاک از خریدار درخواست پیش پرداخت کند و خریدار باید در مورد چنین شرایطی چه چیزی را بداند؟
 
ما در مورد این موارد از طریق این مقاله بحث می کنیم.
 
مسکن کاستوری همیشه از منافع خریدار محافظت می کند و با معاملات املاک دید کامل را حفظ می کند.
 
مبلغ رزرو یا پول نمادین
 خرید ویلا در کردان
گاهی اوقات بسیاری از توسعه دهندگان از بحث در مورد شرایط معامله ملک اجتناب می کنند مگر اینکه از علاقه واقعی خریدار آگاه باشند. برای اطمینان از اینکه قصد خریدار از خرید ملک جدی است ، اغلب اوقات ، فروشندگان ممکن است درخواست کنند:
این روش قبل از بحث در مورد معامله واقعی پرسیده می شود.
 
همه اصطلاحات فوق به یک معنا هستند ؛ پیش پرداخت. خریدار باید مبلغ معینی بپردازد تا قصد خرید را تأیید کند. به طور معمول ، فروشنده ممکن است مبلغی از Rs را درخواست کند. ، تومان تا  میلیون به عنوان مقدار نمادین
 
تمبر مالیاتی
 
بر اساس قانون ، خریدار باید هزینه تمبر را هنگام خرید ملک بپردازد. اما ، هنگام انجام این کار نباید عجله کرد. ممکن است شرایطی پیش بیاید که به یک ملک خاص علاقه ای نداشته باشید یا حتی فروشنده ای از آن عقب نشینی کند. در این موارد ، تمام سرمایه گذاری شما در اوراق تمبر می تواند بیهوده باشد. این اسناد قانونی غیرقابل انتقال و غیرقابل استرداد هستند. بنابراین ، با دقت تصمیم بگیرید.
 
پیش پرداخت وام مسکن
 
توجه خریداران املاک متعلق به قبل! پیش پرداخت وام مسکن می تواند خطرناک باشد.
 
این رویداد زمانی رخ می دهد که فروشنده ملک مسکونی وام مسکن در املاک داشته باشد ، آنها از خریدار جدید می خواهند که پیش پرداخت کند ، که می تواند فروش را با اسناد و مدارک لازم تکمیل کند.
 
در اینجا ، وام دهنده باید گواهی عدم اعتراض یعنی را ارائه دهد که می گوید وام بازپرداخت شده است و هیچ گونه هزینه ای در انتظار مال ملک نیست. به نظر می رسد بسیار ساده است ، اما خریداران باید از پرداخت چنین پرداختی خودداری کنند.
 
برخی از سوالات متداول
 
    پول توکن چیست؟
 
هنگام خرید ملک ، مبلغ توکن زمانی پرداخت می شود که خریدار و فروشنده با یک توافق شفاهی روبرو هستند و می خواهند معامله را پیش ببرند.
 
    چقدر پول باید به عنوان نشانه پرداخت شود؟
 
هیچ قانون قطعی در مورد اینکه چقدر پول باید به عنوان مبلغ نمادین پرداخت شود وجود ندارد.
 
    آیا می توانم ملک را با وام جاری خریداری کنم؟
 
این ملک تنها پس از بازپرداخت کامل مبلغ وام توسط مالک فعلی قابل فروش است.
 
آیا می خواهید درباره معاملات ملک و نحوه حفظ اهداف خود برای خرید ملک بیشتر بدانید؟
 
از مجموعه اطلاعات مسکن کاستوری در اینجا دیدن کنید . ما برخی از مقالات جالب مقاله املاک و مستغلات را برای شما تنظیم کرده ایم.

 
سپرده و پیش پرداخت هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر - تفاوتها در چیست؟
 
دو شرط مربوط به قرارداد اولیه خرید آپارتمان در جهانشهر وجود دارد: سپرده و پیش پرداخت. از آنجا که آنها شبیه یکدیگر هستند ، مراقب باشید آنها را اشتباه نگیرید. چه چیزی آنها را متحد می کند و چه چیزی متفاوت است؟ چه موقع پیش پرداخت و چه زمانی سپرده به فروشنده پرداخت می شود؟ به این س andالات و سایر سوالات در مقاله زیر پاسخ داده خواهد شد.
 
هر دو روش پرداخت یک هدف دارند - آنها تضمین می کنند که توسعه دهنده یا مالک آپارتمان در جهانشهر به قرارداد فروش پایبند هستند. در ظاهر ممکن است به نظر برسد که هر یک از آنها به یک شکل از ما محافظت می کند. با این حال ، این یک باور اشتباه است - شکل انتخاب ما بستگی به عواقبی دارد که در صورت عدم رعایت قرارداد بر ما یا فروشنده تحمیل می شود.
 خرید ویلا در کردان
پیش پرداخت چیست؟
پیش پرداخت مبلغی است که توسط خریدار در حین انعقاد قرارداد پرداخت می شود (معمولاً یک قرارداد اولیه). اگر قرارداد به درستی اجرا شود ، مبلغ پیش پرداخت در قیمت آپارتمان در جهانشهر لحاظ می شود. در صورت عدم انجام قرارداد ، پیش پرداخت به شخصی که آن را پرداخت کرده است بازگردانده می شود.
 
شایان ذکر است که مفهوم پیش پرداخت در مفاد قانون مدنی عمل نمی کند. این بدان معناست که موضوعات مربوط به بازپرداخت احتمالی پیش پرداخت به طور دقیق تدوین نشده و تابع قوانین کلی در اجرای توافق نامه های متقابل نیست.
 
سپرده چیست؟
 
بر خلاف پیش پرداخت ، مفهوم پیش پرداخت به وضوح توسط قانون تنظیم شده است (ماده  قانون مدنی). از مقررات فعلی چنین نتیجه می شود که اگر یکی از طرفین قرارداد را انجام ندهد ، طرف دیگر می تواند سپرده پرداخت شده را حفظ کند. طرفی که سپرده را پرداخت کرده است (در این مورد خریدار) حق دارد دو برابر مبلغ سپرده را دریافت کند.
 
پیش پرداخت و سپرده - چه چیزی را انتخاب کنیم؟
 
همانطور که از اطلاعات فوق مشخص است ، تفاوت اصلی بین پیش پرداخت و سپرده در این واقعیت نهفته است که شکل دیگر از منافع هر دو طرف قرارداد به طور موثرتری محافظت می کند. در بیشتر موارد سپرده گزینه ترجیحی است - در صورت عدم رعایت قرارداد توسط فروشنده ، به ما ، یعنی خریداران ، غرامت بیشتری تضمین می کند. اما باید به خاطر داشت که وقتی از خرید آپارتمان در جهانشهر استعفا می دهیم ، کل مبلغ سپرده را به فروشنده آپارتمان در جهانشهر از دست می دهیم. با پیش پرداخت متفاوت خواهد بود. اگر این نوع امنیت را انتخاب کنیم ، حتی در صورت استعفای خود می توانیم درخواست بازپرداخت داشته باشیم.
 
به منظور انتخاب فرم مناسب با علایق ما ، می توانیم از مشاوره حرفه ای استفاده کنیم.
 
سپرده و پیش پرداخت - مبلغ
 
هیچ یک از آنها توسط قانون تنظیم نشده است. هنگام فروش املاک ، معمولاً فرض می شود که پیش پرداخت و سپرده  of از ارزش آپارتمان در جهانشهر یا آپارتمان در جهانشهر در جهانشهر ای است که موضوع قرارداد است. با این حال ، طرفین ممکن است در مورد هر مقدار دیگر پیش پرداخت یا پیش پرداخت توافق کنند.
 
به یاد داشته باشید که هنگام امضای توافقنامه اولیه ، باید مشخص شود که خریدار با چه نوع تضمین مالی به دلیل اموال پرداخت کرده است. به این ترتیب ، ما از منافع خود در صورتی که فروشنده به قرارداد پایبند نباشد ، محافظت می کنیم
مسکن ایوان مدائن