تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه صدیق isadiq.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه صدیق یا سایت مدرسه مجازی مجتمع امام صادق (ع) در راستای ارائه خدمات آموزشی از پیش دبستان تا دبیرستان به صورت آنلاین طراحی شده است. دانش آموزان و والدین با از طریق ورود به سایت isadiq.ir امکان دسترسی به خدمات این مدرسه مجازی را دارند.


مدارس امام صادق از جمله مدارس خاص کشور با شیوه آموزشی نوین هستند که برای تمام مقاطع تحصیلی دایر شده اند. مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق از پیش دبستان تا دبیرستان دارای مدارس مختلف برای پسران و دختران بوده و در کنار این مدارس، سامانه مدرسه مجازی خود به نام سایت صدیق به نشانی isadiq.ir را نیز ایجاد کرده است.
از طریق سامانه صدیق می توان اطلاعات لازم در خصوص زمان پیش ثبت نام مدارس امام صادق را متوجه شد و با وارد کردن کدملی دانش آموز به ثبت نام در مرکز آموزشی مورد نظر پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این سامانه، در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات سامانه صدیق پرداخته و امکانات آن را توضیح دهیم.

برای ورود مستقیم به سامانه صدیق کلیک کنید.

[تصویر:  1634117560_sedigh6.PNG]


سامانه صدیق به نشانی isadiq.ir می باشد که پیش ثبت نام مدارس امام صادق در آن انجام می شود.

معرفی سامانه صدیق isadiq.ir
سامانه صدیق سامانه ای در جهت توسعه مدارس مجتمع فرهنگی و آموزشی امام صادق (ع) می باشد. در سایت صدیق تمامی اطلاعاتی که والدین برای ثبت نام مدارس به آن نیاز دارند درج شده و پیش ثبت نام انواع مدارس امام صادق در مقطع پیش دبستان، ابتدایی و دبیرستان در آن انجام می شود.

برای ورود به سامانه صدیق یا همان سایت مدارس مجازی امام صادق، در ابتدا باید نشانی isadiq.ir را جستوجو کرده و پس از انتخاب مقطع مورد نظر خود اقدام به پیش ثبت نام در آن نمایید. ثبت نام در سامانه صدیق از طریق کدملی دانش آموز انجام شده و سپس می بایست مدارک لازم مانند عکس دانش آموز را بارگذاری نمود.

مدارس امام صادق جزو بهترین مدارس بوده و از نظر شیوه های آموزشی غنی و با امکانات متنوعی که در اختیار مراکز فرهنگی آموزشی خود قرار می دهد، کودکان و دانش آموزان را با شیوه های متناسب با نیاز جامعه آموزش می دهد.

برگزاری کلاس های آنلاین، آزمون های برخط و فعالیت های فرهنگی آنلاین در کنار آموزش از طریق شاد، از جمله مواردی است که در آموزش های ارائه شده این مدارس از طریق سامانه صدیق وجود دارد. دانش آموزان و اولیا برای آشنایی بیشتر با مدارس امام صادق می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس امام صادق

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ورود به سامانه صدیق isadiq.ir
برای ورود به سایت مدارس مجازی مجتمع آموزشی امام صادق در ابتدا می بایست به سایت isadiq.ir مراجعه نمود و از زمان ثبت نام مدارس این مجتمع آموزشی آگاه شد. پس از اطلاع از زمان پیش ثبت نام مدارس دخترانه و پسرانه امام صادق مطابق مراحل زیر به این سامانه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

ابتدا سایت isadiq.ir را سرچ کرده و سپس گزینه سامانه صدیق را انتخاب کنید.

[تصویر:  1634114242_sedigh1.PNG]

در صفحه اصلی این سامانه می توانید بخش ورود به سایت را مشاهده نمایید. در صورتی که پیش ثبت نام یکی از مدارس را انجام داده و دارای رمز عبور می باشید می توانید از طریق وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود وارد سایت صدیق شوید.

[تصویر:  1634114525_sedigh2.PNG]

اگر برای اولین بار است که وارد سامانه صدیق شده اید و فاقد رمز ورود و کاربری هستید، می بایست به بخش پیش ثبت نام مدارس امام صادق مراجعه کرده و گزینه اطلاعات بیشتر را کلیک نمایید.

[تصویر:  1634114778_sedigh3.PNG]

در صفحه جدیدی که پیش روی شما باز می شود، به بخش پیش ثبت نام مدارس امام صادق که در انتهای صفحه قرار گرفته رفته و بر روی آن کلیک کنید.

[تصویر:  1634115183_sedigh4.PNG]

در این بخش کدملی دانش آموز را وارد کرده و مراحل لازم مانند بارگذاری عکس دانش آموز را انجام دهید.

[تصویر:  1634115333_sedigh5.PNG]

مدارس امام صادق جزو مدارس غیرانتفاعی بوده و برای تحصیل در آن می بایست شهریه هر سال تحصیلی را پرداخت نمود. برای اطلاع از شهریه مدارس غیرانتفاعی در سال تحصیلی جدید می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: شهریه مدارس غیرانتفاعی


[تصویر:  madares2.gif]



امکانات سامانه صدیق isadiq.ir
سامانه مدارس مجازی امام صادق به نشانی isadiq.ir دارای بخش های متنوعی می باشد که والدین با ورود به هر یک از آن ها می توانند اطلاعات جامعی از ثبت نام مدارس غیرانتفاعی امام صادق کسب کنند. در ادامه به معرفی بخش های مختلف سایت صدیق مدارس مجازی امام صادق می پردازیم.

اطلاع از نشانی انواع مدارس پسرانه و دخترانه امام صادق در سایت صدیق


در نوار بالای صفحه سایت صدیق، لیست مدارس پسرانه و دخترانه امام صادق به تفکیک مقاطع تحصیلی ارائه شده است. والدین با ورود به این بخش می توانند به پیش ثبت نام در مدرسه مورد نظر خود بپردازند.

اطلاع از نحوه ارتباط با مدارس امام صادق در سایت صدیق

در نوار بالای صفحه سامانه صدیق می توان گزینه ارتباط با مدارس را مشاهده نمود. با کلیک بر روی مقطع تحصیلی مورد نظر خود می توانید کانال های مدرسه در فضای مجازی را مشاهده و از شماره تماس مدرسه مطلع شوید.

اطلاع از جزئیات پیش ثبت نام مدارس امام صادق در سایت صدیق

برای اطلاع از زمان و نحوه پیش ثبت نام مدارس امام صادق می توان به بخش اطلاعات بیشتر گزینه مدارس امام صادق مراجعه و از جزئیات ثبت نام مدرسه مورد نظر مطلع شد.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه ورود به سامانه صدیق را توضیح داده و متقاضیان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با مدارس را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: پادا

[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84_%D8%AA%D9...%D8%B3.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ سامانه صدیق چیست و نشانی اینترنتی آن چه می باشد ؟
✔️ سامانه صدیق به نشانی isadiq.ir همان سایت مدارس مجازی امام صادق است که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار گرفته است.


2- ✔️ نحوه ورود به سامانه صدیق چگونه است ؟
✔️ برای ورود به سامانه صدیق نیاز به نام کاربری و رمز عبور داشته که در راهنمای تصویری متن مقاله مراحل دریافت آن توضیح داده شده است.


3- ✔️ امکانات سامانه صدیق امام صادق چیست ؟
✔️ امکان مشاهده مدارس دخترانه و پسرانه امام صادق، تماس با آن ها و پیش ثبت نام در مدارس از طریق سایت صدیق امکان پذیر است.
منبع : سامانه صدیق isadiq.ir
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru