تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: یوتیوب چیست و چگونه کار می‌کند؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از پرطرفدارترین پلت فرم ها بعد از گوگل یوتیوب است که فضایی کاملا ویدئویی دارد. در این فضا افراد با بارگذاری کردن محتوای ویدئویی خود دیده می­شوند و به کسب درآمد می پردازند. یکی از سوال هایی که امروزه در فضای مجازی به آن پرداخته می­شود《 بیشترین درآمد از یوتیوب در ایران 》است که با توجه به فضایی که در کشور حاکم است به دست آوردن آمار دقیق《 بیشترین درآمد از یوتیوب در ایران 》 مسیر راحتی نیست. اما در این نوشتار سعی شده توضیح مختصری از《 بیشترین درآمد از یوتیوب در ایران 》 ارائه شود.
یوتیوب در حقیقت یک پلت‌ فرم آنلاین برپایه ویدیو است که شما و هر شخص دیگری می‌تواند در آن یک کانال ثبت کند و ویدیوهای مورد نظر را در آن بارگذاری کند. یوتیوب در حقیقت دومین وب‌گاه پرطرفدار جهان بعد از گوگل است که البته این وب سایت نیز زیر مجموعه خود شرکت گوگل است. این پلت‌فرم در سال ۲۰۰۵ میلادی توسط سه کارمند قبلی پی‌پل پایه‌گذاری شد.
مقر این شرکت در سان برونو کالیفرنیا است و هر ساله بسیاری از کمپانی‌های بزرگ مراسم‌های خود را به‌صورت آنلاین از طریق این پلت ‌فرم برگزار می‌کنند. شاید جالب باشید که بدانید تا ماه نوامبر ۲۰۱۰ در هر یک دقیقه حدود ۱۳ ساعت فیلم در این پلت‌فرم بارگذاری می‌شود که عدد بسیار بزرگی است.
 

تابا ويژن