تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روغن بادام را در برنامه غذایی و روال زیبایی‌تان قرار دهید.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]روغن بادام دارای طعم ملایم و مغذی است که می تواند افزودنی دلپذیری برای غذاهای شما باشد. روغن بادام تصفیه نشده به خوبی به عنوان یک روغن تمام کننده عمل میکند که پس از اتمام پخت، می توانید به ظرفتان اضافه کنید زیرا نقطه دود بالایی ندارد.
می توانید از روغن بادام تصفیه شده برای تکنیک های پخت و پز مانند سرخ کردن و برشته کردن استفاده کنید. با این حال، روغن بادام تصفیه شده ممکن است حاوی مقدار زیادی مواد مغذی طبیعی نباشد، زیرا قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد در طول فرآیند تصفیه می تواند مواد مغذی را از بین ببرد. اگر به آجیل حساسیت دارید، بهتر است از روغن بادام اجتناب کنید.
همچنین می توانید روغن بادام را در روال زیبایی خود قرار دهید. این یک ماده طبیعی و غیر سمی است که در بسیاری از محصولات زیبایی بدون نسخه استفاده می شود. شما می توانید مقدار کمی از آن را روی پوست، پوست سر یا موهای وز خود بمالید. اگر از روغن های ضروری استفاده می کنید، می توانید از آن به عنوان روغن حامل نیز استفاده کنید. روغن بادام سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب و پروتئین است که آن را به یک ترکیب فوق العاده برای محصولات مراقبت از مو تبدیل می کند
می توانید از این روغن به جای هر نوع سرم یا روغن حالت دهنده برای مرطوب و تقویت کردن موها، و همچنین برای جلوگیری و رفع موخوره استفاده شود.
https://dermisteb.com/product/france-mesotherapy-cocktail-revitacare-haircare/
[/font]

[تصویر:  11b232f31c00ecfe.jpg]