تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روشهای استفاده از روغن مورینگا برای سلامت و زیبایی مو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]روغن مورینگا سرشار از مواد مغذی گیاهی، آنتی اکسیدانها، اسیدهای آمینه و ویتامین‌هاست و یک منبع تغذیه عالی برای تقویت و محافظت از مو است. این ماده از 40٪ اسیدهای چرب تک اشباع نشده، برای تقویت رشد و تراکم موها و از عناصر سم زدایی، مبارزه با رادیکال های آزاد، تمیز کردن عمیق، تقویت کننده و هیدراته کننده تشکیل شده است.
روغن موی مورینگا، به مرطوب کردن پوست سر، محافظت از رنگ مو در برابر اشعه ماوراء بنفش مضر و تقویت فولیکول ها کمک میکند.
روغن مورینگا یک نرم کننده قوی و طبیعی است. این روغن غنی و سنگین‌تر از محصولات مو است، بنابراین سعی کنید فقط چند قطره به نرم کننده معمولی خود اضافه کنید.
می‌توانید نرم کننده خود را با ترکیب یک قاشق غذاخوری روغن مورینگا با پوره آووکادو، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری آب لیمو تازه تهیه کنید.

ماسک مو به منظور تغذیه و تقویت مو استفاده میشود. روغن مورینگا سرشار از ویتامین های A ، B1 ، B2 ، B3 و C ، کلسیم، پتاسیم و روی است که میتوان در ترکیب ماسک موها استفاده کرد. دو قاشق غذاخوری از آن را با چهار قاشق غذاخوری ماست (غنی از پروتئین و پروبیوتیک) و یک قاشق چایخوری نعناع غنی شده از کاروتن مخلوط کنید. مقدار زیادی از آن را به موهایتان بمالید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند، سپس بشویید.
یکی از بهترین کارهایی که میتوانید برای مو و پوست سر خود انجام دهید، حفظ عادات غذایی مغذی و متعادل است. به همین منظور روغن مورینگا را میتوان به صورت کپسول مصرف کرد یا مستقیماً به غذا و نوشیدنیها اضافه کرد. همچنین به عنوان روغن پخت و پز به فروش میرسد.

https://dermisteb.com/product/%da%a9%d9%88%da%a9%d8%aa%d9%84-%d8%b6%d8%af-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d9%88%db%8c%d9%88%d9%86%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7/
[/font]

[تصویر:  252a4d464568786f.jpg]