تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روغن مورینگا و راز زیبایی!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]روغن مورینگا برای پوست
این روغن غنی از مواد مغذی است و به از بین بردن چین و چروک و جلوگیری از افتادگی پوست صورت کمک میکند. این ماده حاوی آنتی اکسیدانهایی است که روند پیری را کند کرده و به مهار فعالیت رادیکالهای آزاد کمک میکند و به همین دلیل به روغن ضدپیری معروف شده است.
روغن مورینگا به مبارزه با خستگی پوست و ترشح چربی آن کمک میکند. در پاکسازی آلودگیهای روی پوست بسیار عالی است. این روغن یک تصفیه کننده عالی برای پوست است و باعث می شود به طور طبیعی درخشان شود.
روغن مورینگا به دلیل خواص برجسته‌اش در درمان آکنه موثر است و در از بین بردن جوش های سرسیاه و لکه ها از پوست معجزه میکند.
این روغن به عنوان روغن ضدعفونی کننده و ضد التهابی خوب شناخته می شود و به درمان بریدگی های جزئی پوست، بثورات یا حتی سوختگی کمک می کند. همچنین می توانید از آن برای درمان نیش حشرات استفاده کنید.
روغن مورینگا برای مو
روغن مورینگا سالهاست که به عنوان پاک کننده طبیعی مو و روغن ماساژ شناخته میشود. برای بهره مندی از مزایای آن، موهایتان را خیس کنید و سپس مقداری روغن مورینگا را به آرامی روی پوست سر خود ماساژ دهید. استفاده منظم از آن بر روی موها میتواند به شما در تقویت مو کمک کند. موها را با رساندن مواد معدنی و ویتامینهای مهم به فولیکولهای مو تقویت میکند.
همچنین مواد معدنی و ویتامین های موجود در این روغن موها با شوره سر و موخوره مبارزه می کند.

https://dermisteb.com/?s=%DA%86%DB%8C%D9%86+%D9%88+%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9&post_type=product
[/font]

[تصویر:  666f6c96cb7761ed.jpg]