تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ترفند های شگفت انگیز خانگی برای پر پشت کردن مژه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]مژه های پر و بلند از پایه های اساسی یک صورت زیبا است که همه افراد با مواد آرایشی چون ریمل زدن ، لمینت مژه ، استفاده ازفر مژه و... سعی در بلند و پر نشان دادن آن هستند . اما بکار گیری این راهکارها در طولانی مدت موجب ریزش تار های مژه می شود . ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش هایی طبیعی و بی ضرر برای پر کردن مژه آشنا کنیم تا بدون آرایش هم بتوانید از مژه های بلند برخوردار شوید .
یکی از راه هایی که تاثیر بسیار زیادی در این باره دارد استفاده از روغن ها هستند. در ادامه با ما باشید تا روغن ها مختلف را بیان کنیم :
•روغن کرچک : این روغن که تاثیر آن برای تقویت مو اثبات شده است می تواند با مواد مغذی درون خود تارهای مژه را تقویت نماید .
•روغن هسته انگور : روغن هسته انگور به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا ، تاثیر آن از ویتامین های EوC بالاتر بوده و به همین دلیل با چند بار استفاده تاثیر خود را بجا می گذارد.
•روغن رزماری : روغن و عصاره رزماری و یکی از درجه یک ترین مواد طبیعی برای رشد و تقویت ابروها و مژه‌ها است که موجب استحکام فولیکول مو می شود.
اما روغن های دیگر
•روغن آرگان
•وازلین
•روغن نارگیل
اما به یاد داشته باشید مراقب باشید تا در هنگام استفاده از روغن ها به درون چشم شما نفوذ نکند چراکه با این کار امکان صدمه زدن به چشم شما وجود دارد .
چای سبز : چای سبز ، دارای مقادیر بسیار زیاد فلاونوئیدها از خانواده آنتی اکسیدان های قوی است که سبب رشد و تقویت مژه می شود.

https://sarenteb.com/
[/font]

[تصویر:  3ab1d9fffd929a11.jpg]