تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چگونه از پوست خود در فصل زمستان مراقبت کنیم ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]زمستان یکی از فصل های بسیار زیبا است که با فرا رسیدن این فصل و بارش باران و برف ، بهانه خوبی برای قدم زدن در فضای باز می باشد . اما باید بدانید که با سرد شدن هوا رطوبت هوا کاهش پیدا کرده و باعث خشکی پوست می شود . با تداوم این امر وعدم توجه به مراقبت های پوستی ، پوست در این فصل موجب اگزما و التهاب می شود. ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با چند ترفند آشنا کنیم تا پوست زیبا و با طراوت داشته باشید .

دوش آب داغ ممنوع : آب داغ موجب از بین بردن چربی طبیعی پوست می شود و آن را به سرعت خشک می‌کند و اگر بلافاصله آن را مرطوب نکنید ممکن است پوست شما پوسته پوسته شده و ترک بخورد. پس برای دوش گرفتن همیشه از آب ولرم استفاده کنید .

شعله بخاری را زیاد نکنید : شعله زیاد بخاری باعث می ‌شود که هوای منزل خشک شود. سعی کنید دمای اتاق را تا اندازه ای گرم نگه دارید که در آن احساس راحتی نمایید و پوست شما نیز خشک نشود.

از پاک کننده و لوسیون های ملایم استفاده کنید : نکته‌ ی بسیار مهم در انتخاب محصولات مراقبت از پوست برای فصل زمستان ، ملایم و لطیف بودن آن‌ها است. بهتر است از پاک ‌کننده‌هایی که درساختار خود مواد مرطوب کننده قوی دارند استفاده کنید تا پوست ‌تان طراوت همیشگی را حفظ کند.

ضد آفتاب را فراموش نکنید : براساس تحقیقات به عمل آمده اشعه های مضر فرابنفش خورشید از ضخیم ترین ابرها هم عبور می کند و تاثیرات مخرب خود را بجا می گذارد. پس همیشه از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود استفاده نمایید .

https://sarenteb.com/?s=%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87&post_type=product&product_cat=0
[/font]

[تصویر:  62666ab61ea6d2b3.jpg]