تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کرم های مرطوب متناسب با انواع پوست چیست ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]کرم های مرطوب کننده می تواند بسیار در جوانسازی افراد بسیار موثر باشد . چراکه مرطوب کننده ها دارای آنتی اکسیدان های فراوان بوده اند که با ماساژ آن بر روی پوست یک لایه محافظتی ایجاد می شود . این لایه رطوبتی بر روی پوست می تواند از خشکی و بسیاری از معضلات دیگر جلوگیری نماید . به همین سبب کرم های مرطوب کننده برای پوست یکی از ملزومات در روتین مراقبتی به حساب می آید. اما باید بدانید که پوست ها دارای انواع مختلف می باشند که به همین دلیل ضروری است کرم های مرطوب کننده متناسب با پوست خود باید انتخاب شود .

1. مرطوب‌کننده‌های کرمی : کسانی که از دارای پوست های خشک هستند ، مرطوب کننده های کرمی گزینه خوبی است. این مرطوب‌کننده‌ها ساختار متراکمی دارند و می تواند رطوبت را به لایه های مختلف برساند و آبرسانی کند.
2. ژل‌های مرطوب ‌کننده : ژل‌های مرطوب‌کننده به نسبت مرطوب کننده های کرمی ترکیبات لطیف و سبکی تری دارند و در بیشتر مواقع فاقد هر گونه چربی اضافه هستند. اگر از پوست مستعد به جوش و آکنه برخوردار می باشید ، با خیال راحت روی این نوع مرطوب‌کننده‌ها برای آبرسانی پوست‌های چرب و مستعد به آکنه حساب باز کنید.
3. لوسیون های مرطوب کننده : اگر دارای پوست چرب می باشید ؛ شما با استفاه از آن به هیچ عنوان احساس چربی اضافه بر روی پوست خود نمی کنید و به همین دلیل پیشنهاد خوبی برای پوست های چرب می باشد.
https://dermisteb.com/?s=%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87&post_type=product
[/font]

[تصویر:  68bfcd211d4400c2.jpg]