تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید باغ در کردان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مزایا و معایب اجاره (یا خرید) آپارتمان باغ در کردان
 
اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه با اجاره یا خرید آپارتمان باغ در کردان هستید ، ایده بدی نیست. در بروکلین و سایر مناطق که سنگ قهوه ای رایج است ، آپارتمانهای باغ در کردان نژاد خاصی هستند - و آنها چیزی فراتر از یک آپارتمان با باغ در کردان متصل نیستند.
 
مزایای زیادی برای آپارتمان باغ در کردان وجود دارد ، اما البته ، معایبی نیز وجود دارد. به منظور کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه ، یک متخصص املاک و مستغلات تلاش کرده است تا تمام جوانب مثبت و منفی آپارتمان های باغ در کردان را بیان کند.
آپارتمانهای باغ در کردانی در مقابل آپارتمانهای زیرزمینی
 خرید باغ در کردان
اما ابتدا تفاوت آپارتمان باغ در کردان با آپارتمان زیرزمینی چیست؟ بسیاری از مردم - قابل درک - این دو را با هم مخلوط می کنند ، زیرا هر دو تا حدی زیر سطح خیابان هستند.
 
به گفته ، چند ویژگی وجود دارد که یک آپارتمان زیرزمینی واقعی را تشکیل می دهند: نیمی از ارتفاع آپارتمان باید بالاتر از سطح خیابان باشد ، باید در هر اتاق یک پنجره وجود داشته باشد ، سقف ها باید حداقل هفت پا ارتفاع داشته باشند و دیوارها باید در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند.
 
از سوی دیگر ، آپارتمان های سطح باغ در کردان دارای معیارهای محدود کننده ای کمتر هستند: آنها اغلب در طبقه همکف یک شهرک خانوادگی یا سنگ قهوه ای ، جایی بین سطح سالن و زیرزمین قرار دارند. آپارتمانهای باغ در کردانی معمولاً به یک حیاط حیاط خلوت یا باغ در کردان دسترسی دارند - از این رو نام آنها - که آنها را برای خانواده های دارای فرزند یا حیوانات خانگی و افرادی که انگشت شست سبز دارند عالی می کند.
 
به گفته ، آپارتمان های باغ در کردانی معمولاً در سطح زمین یا تا حدی زیر درجه هستند و اغلب واحدهای یک خوابه هستند . آنها همچنین اغلب از خیابان دور می شوند و بنابراین به ساکنین یک حیاط کوچک کوچک نیز ارائه می دهند. در عکس زیر می بینید که باغ در کردان-آپارتمان از طریق یک دروازه کوچک فرفورژه قابل دسترسی است ، که در چند قدمی به سمت در فرورفته باز می شود.
صرفه جویی
آن را سنجاق کنید
وارد منشور شوید مشاهده تصاویر بیشتر
مزایای آپارتمان های باغ در کردان
آنها برای جغدهای شب عالی هستند
 خرید باغ در کردان
واحدهای باغ در کردانی برای افرادی که در شیفت شب کار می کنند بسیار مناسب است. Alley Ballard ، کارگزار املاک و مستغلات در شیکاگو ، ایلینوی می گوید: "واحد شما در طول روز تاریک و ساکت خواهد بود تا بتوانید راحت بخوابید." بعلاوه ، زیرا می توانید بی سر و صدا از واحد طبقه پایین خود بیایید و بروید ، با ساعت های نامنظم خود مزاحم دیگران در ساختمان نخواهید شد.
آنها دسترسی آسان دارند
 
از آنجا که واحدهای باغ در کردان معمولاً در سطح خیابان یا کمی زیر آن قرار دارند ، هرگز نگران بالا و پایین رفتن چند پله نباشید - معمولاً فقط دو یا سه پله است. بالارد می گوید: "این نه تنها برای جابجایی و رفت و آمد راحت است ، بلکه خرید Costco را بسیار راحت تر می کند."
آنها برای صاحبان حیوانات خانگی مفید هستند
 
دسترسی به سطح خیابان نیز زمانی ایده آل است که دوست چهارپا شما مجبور باشد کار خود را انجام دهد. بالارد می گوید: "اگر سگی دارید که باید چندین بار در روز به بیرون برود ، پروازهای شما را از بالا و پایین نجات می دهد."
صرفه جویی
آن را سنجاق کنید
وارد منشور شوید مشاهده تصاویر بیشتر
(اعتبار تصویر: استبان کورتز )
پول پس انداز خواهید کرد
 
کشش بزرگ برای آپارتمان های باغ در کردان؟ این صرفه جویی ، که بلارد می گوید می تواند تا 30 درصد در یک واحد روی سطح زمین باشد. به همین ترتیب ، اجاره یک آپارتمان در باغ در کردان نیز نسبت به واحدهای درجه بالا ارزان تر است.
آنها از نظر انرژی کارآمد هستند
 
واحدهای باغ در کردانی درجه حرارت را به خوبی تنظیم می کنند ، که در هزینه قبض برق شما صرفه جویی می شود. از آنجا که گرما افزایش می یابد ، شما در طبقه پایین خنک خواهید ماند. بالارد می گوید: "در گرمای تابستان در حالی که همسایگان شما عرق می کنند یا سیستم تهویه مطبوع دارند ، شما در باغ در کردان خود بسیار زیبا خواهید نشست." در زمستان ، سقف های زیرین و فرش (اغلب در این واحدها دیده می شود) گرما را حفظ می کنند.
معایب آپارتمان های باغ در کردان
آنها فاقد نور طبیعی هستند
 
اگر در شهری زندگی می کنید که نور زمستان در زمستان کم است ، ممکن است بخواهید از یک باغ در کردان دور شوید. بلارد می گوید: "آنها می توانند بدون نور مناسب تاریک و کم نور باشند." "به خاطر داشته باشید ، گیاهان شما نیز ممکن است چندان خوب نباشند."
ممکن است کمی رطوبت را احساس کنید
 
اگر در منطقه ای مستعد رطوبت زندگی می کنید ، آپارتمان باغ در کردان شما رطوبت و رطوبت را جذب می کند. بالارد می گوید: "وقتی در خانه خود رطوبت دارید ، می توانید در معرض آفات و حشرات باشید." اطمینان حاصل کنید که اقدامات احتیاطی مناسب برای کنترل آفات را انجام دهید. »
صرفه جویی
 
در یک آپارتمان باغ در کردان ، چشم اندازهای خارج از پنجره می تواند چیزهای زیادی را برای دلخواه به جا بگذارد. بالارد می گوید: "وقتی مردم از آنجا عبور می کنند ، تنها چیزی که می توانید ببینید پاهایشان است." از آنجا که مردم می توانند از خیابان به واحد شما مراجعه کنند ، برای محافظت از حریم خصوصی خود ، روی مجموعه ای مناسب از پرده یا پنجره ها سرمایه گذاری کنید.
آنها قیمت کمتری می فروشند و از نظر ارزش کندتر قد می کشند
 
اگر قصد خرید یک واحد را دارید-با برنامه های نهایی برای فروش آن-به خاطر داشته باشید که واحدهای باغ در کردانی معمولاً با قیمت کمتری فروخته می شوند و نسبت به آپارتمان های مشابه در سطح زمین ، کندتر (یا افزایش ارزش) می فروشند. بالارد می گوید: "خریداران کمتری به دنبال واحدهای باغ در کردانی هستند ، بنابراین عرضه و تقاضا قیمت ها را افزایش می دهد
7 دلیل برای ایجاد باغ در کردان
 
مزایای باغ در کردانبانی برای سلامتی به اندازه محصول باغ در کردان فراوان است. باغ در کردانبانی خانواده ها و جوامع را گرد هم می آورد ، تمرین خوبی را ارائه می دهد و سبزیجات و میوه های فصلی را برای شما فراهم می کند.
 
یک باغ در کردان زیبا تنها چیزی نیست که در مجلات براق تحسین شود. دلایل محکمی برای شروع باغ در کردان وجود دارد ، از جمله مزایای باغ در کردانبانی برای سلامتی - از فعالیت بدنی (سوزاندن کالری!) تا میوه (و سبزیجات) زحمت شما. و مزایای احساسی وجود دارد ، مانند برقراری ارتباط با فرزندان خود هنگام باغ در کردانبانی خانوادگی و لذت تماشای رشد یک دانه به عنوان یک گیاه با تلاش شما.خرید باغ در کردان
 
جس بلومر ، مربی باغ در کردان در حیاط مدرسه خوراکی در مدرسه ساموئل جی گرین چارتر در نیواورلئان ، کودکان مدرسه ابتدایی شهری را در حین باغ در کردانبانی به عنوان بخشی از برنامه درسی مدرسه راهنمایی می کند. بلومر می گوید: "برای بسیاری از دانش آموزان ما ، باغ در کردانها ممکن است اولین برخورد متمرکز و غوطه ور آنها با دنیای طبیعی باشد." "در باغ در کردان ، آنها در معرض ارتباط متقابل همه موجودات زنده هستند و فرصتی برای ایجاد ارتباط شخصی با گیاهان ، حیوانات و به طور کلی طبیعت به دست می آورند."
 
همه مزایای باغ در کردانبانی را بخوانید ، و به زودی آماده پرورش انگشت شست سبز خود خواهید شد.
مزایای باغ در کردانبانی
 
در اینجا برخی از دلایل شگفت انگیز برای ایجاد باغ در کردان برای خود ، خانواده یا جامعه خود آورده شده است:
 
    باغ در کردانبانی کالری می سوزاند. باغ در کردانبانی سبک حدود 330 کالری در ساعت می سوزاند . از آنجا که باغ در کردانبانی یک فعالیت فیزیکی است ، حجم کار خود را به آرامی افزایش دهید تا از دردها و دردها جلوگیری کنید.
    شما طعم های جدید را امتحان خواهید کرد. در یک پروژه آزمایشی 12 هفته ای که شامل دانش آموزان کلاس چهارم و ششم در فعالیت های باغ در کردانبانی در طول یک اردو تابستانی بود ، محققان منتشر شده در  مجله انجمن رژیم غذایی آمریکا  افزایش لذت و تمایل به امتحان میوه ها و سبزیجات جدید را افزایش دادند. بلومر ، که اخیراً با یک کلاس ششم ابتدایی برای پرورش کلم پیچ کار می کند ، می گوید: "ما نمونه های بی شماری از دانش آموزانی داریم که در اکثر شرایط از امتحان سبزیجات امتناع می کنند که ریسک می کنند و سبزی را در باغ در کردانی که به رشد آنها کمک کرده امتحان می کنند." ، آن را بردارید و برای تنقلات چیپس کلم درست کنید. (چیپس کلم پیچ در حال حاضر یک میان وعده مورد علاقه در مدرسه است.)
    خانواده شما به هم پیوند می خورند. بر اساس مطالعه ای که در مجله منتشر شد  ،  هنگامی که محققان 42 خانواده را که در یادگیری تکنیک های باغ در کردانبانی ارگانیک مشغول به کار بودند ، دنبال کردند ، دریافتند که علاوه بر مزایای تغذیه ای باغ در کردانبانی (شرکت کنندگان مصرف سبزیجات بیشتر را گزارش کردند) ، خانواده ها گفتند آنها احساس اتحاد و پیوند بیشتری می کردند. محققان این نظریه را مطرح کردند که زمان کار مشترک در باغ در کردان وحدت خانواده را افزایش می دهد. بلومر ، که دارای گواهینامه طراحی گیاهان دارویی است ، می گوید: "باغ در کردان مکانی امن برای خانواده ها است."
    بچه ها مسئولیت پذیری را یاد می گیرند. وظایف باغ در کردانبانی را می توان با توجه به سن و توانایی تفویض کرد و حتی به کوچکترین اعضای خانواده شما احساس مالکیت و شایستگی می دهد. بلومر می گوید: "کودکان به طور مستقیم می بینند که اگر بذر ، آب بکارند و از آن مراقبت کنند ، تبدیل به گیاهی می شود که می تواند غذای آنها را تامین کند." "این جادویی است." همچنین ، او اشاره می کند که مراقبت از گیاهان و مشاهده حیوانات در باغ در کردان ها به کودکان کمک می کند تا احساس مسئولیت در مورد چیزهای کوچکتر و وابسته به آنها را در خود پرورش دهند.
    باغ در کردان ها یادگیری را پرورش می دهند. یکی از مزایای باغ در کردانها این است که آنها کنجکاوی و یادگیری را تحریک می کنند و یک کلاس درس واقعی برای مطالعه علم زندگی در عمل فراهم می کنند. به عنوان یک بزرگسال ، اگر قبلاً باغ در کردانبانی نکرده اید - و فرزندان شما نیز در این زمینه خواهند بود. بلومر می گوید که این محیط آموزشی کاربردی از کنجکاوی ، تحقیق و حل مشارکت مشارکت می کند. باغ در کردانها همچنین باعث یادگیری بیشتر در آشپزخانه می شوند زیرا شما و خانواده خود دستور غذاهای جدید را با غذاهای خانگی خود امتحان می کنید.
    باغ در کردان ها شروع کننده مکالمه عالی هستند. هنگامی که خانواده ، دوستان و همسایگان متوجه باغ در کردانبانی شما می شوند ، شگفت زده خواهید شد که هنگام صحبت در مورد غذای در حال رشد ، نحوه پخت و پز و چگونه می توانید با مشکلاتی مانند حذف علف های هرز برخورد کنید. حیات وحش منطقه ("چگونه می توانید آهو را از باغ در کردان خود دور نگه دارید؟"). بلومر می گوید همه اینها به ایجاد جامعه کمک می کند.
    باغ در کردانبانی استرس را کاهش می دهد. یک مطالعه کوچک از دانشگاه واگننینگن و مرکز تحقیقاتی هلند در مقایسه اثر تسکین دهنده خواندن کتاب با باغ در کردانبانی نشان داد که باغ در کردانبانی از نظر فیزیولوژیکی بر 30 شرکت کننده بزرگسال تأثیر آرام بخشی دارد. 
 
چگونه یک باغ در کردان راه اندازی کنیم
 
اگر قبلاً باغ در کردانبانی نکرده اید ، این راهنمای گام به گام را امتحان کنید تا به راه خود ادامه دهید:
 
    کوچک شروع کنید. ممکن است مبتدیان واقعی باغ در کردان با باغ در کردانبانی در گلدان شروع کنند . گیاهان و بسیاری از سبزیجات می توانند در باغ در کردان گلدانی با نور خورشید و آب کافی شکوفا شوند. (فقط به یاد داشته باشید که گلدان ها می توانند به سرعت خشک شوند.) همچنین ، دیوید الیس ، باغ در کردانبان مشتاق و مدیر ارتباطات انجمن باغ در کردانبانی آمریکا ، توصیه می کند: "به خودتان فضا برای رشد دهید". این انجمن اخیراً راهنمای مبتدیان در زمینه باغ در کردانداری سبزیجات را با عنوان منتشر کرد .
    چمن خود را به میدان برسانید مکانی پیدا کنید که روزانه شش تا هشت ساعت در معرض آفتاب قرار گیرد. باغ در کردان خود را طوری برنامه ریزی کنید که فضای کافی برای گیاهانی که می خواهید رشد کنند داشته باشید. توصیه های باغ در کردانبانی بر اساس مکان شما در کشور ، نوع خاک شما و میزان منابع طبیعی مانند نور خورشید و آب موجود در باغ در کردان شما متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منطقه خاص خود ، با دفتر کشاورزی یا فروشگاه باغ در کردان محلی خود تماس بگیرید.
    از زمستان برای برنامه ریزی و انجام تحقیقات استفاده کنید . پس از انجام تحقیقات خود ، در اوایل بهار می توانید بذرها را برای شروع در داخل خانه سفارش دهید. تا مارس یا آوریل ، می توانید گیاهانی را که برای آنها برنامه ریزی کرده اید سفارش دهید.خرید باغ در کردان
    تحقیق در مورد مدیریت آفات الیس می گوید: "فلسفه ما یک رویکرد یکپارچه مدیریت آفات است که از آفت کش ها جلوگیری می کند مگر اینکه رویکرد دیگری وجود نداشته باشد." به دنبال گیاهان مقاوم در برابر بیماری باشید و با راهکارهایی مانند تناوب زراعی و آفت کش های باکتریایی برای کنترل آفات آشنا شوید.
    تحقیق در مورد بشکه باران و کمپوست. هر دو به شما امکان می دهند منابعی مانند آب و مواد مغذی غنی کننده خاک را در حیاط خود توسعه دهید.
    گیاهان با ارزش را انتخاب کنید الیس توصیه می کند که باغ در کردان خود را با گیاهان نسبتاً آسان برای رشد مانند تربچه ، هویج ، نخود فرنگی ، نخود فرنگی و مخلوط سبز سالاد شروع کنید. پس از موفقیت شما و خانواده در کنار آنها ، می توانید گیاهان دیگری را به مجموعه خود اضافه کنید.
مزایای خرید مبلمان باغ در کردان

بیشتر مبلمان باغ در کردان از مواد مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده است که برای استفاده در فضای باز مناسب است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از مبلمان فضای باز استفاده کنند زیرا از مزایای آن مطلع هستند. به یاد داشته باشید که خانه ای با باغ در کردان گزینه های زیادی برای مبلمان حیاط شما در اختیار شما قرار می دهد. این مبلمان می تواند میزان خاصی از زیبایی را به باغ در کردان شما اضافه کند. اما تنها با استفاده از مبلمان مناسب باغ در کردان می توانید از فضای باز لذت ببرید. این صفحه مزایای خرید مبلمان حیاط را توضیح می دهد.
آنها برای معاشرت در فضای باز مناسب هستند
 
یکی از مزایای مبلمان حیاط از مرکز مبلمان باغ در کردان این است که وقتی هوا خوب است ، می توانید در فضای باز معاشرت کنید. خبر خوب این است که می توانید انواع مبلمان حیاط را پیدا کنید که برای اهداف مختلف مناسب است. از این رو ، می توانید مبلمان حیاط ساده یا حتی چند قطعه را پیدا کنید که می توانید در باغ در کردان استفاده کنید.
 
به یاد داشته باشید که مبلمان حیاط را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. بنابراین ، ایده خوبی است که چیزی را تهیه کنید که به هر فرد اجازه دهد اوقات خوشی را در خارج از خانه بگذراند. مهم است که یک تامین کننده مبلمان حیاط را پیدا کنید که بتواند انتخاب خوبی از مبلمان را به شما ارائه دهد. همچنین انتخاب مبلمان حیاط با دوام بسیار مهم است زیرا می تواند در معرض شرایط مختلف آب و هوایی قرار گیرد.
نصب و تعمیر مبلمان باغ در کردانی آسان است
 
مزیت دیگر مبلمان حیاط این است که به راحتی نصب و تعمیر می شود. همچنین مبلمان حیاط وجود دارد که نیازی به نصب متخصصان از طرف شما ندارد.
 
در بیشتر موارد ، جمع آوری مبلمان باغ در کردان با کیفیت آسان تر است. آنها همچنین می توانند بادوام و سبک باشند ، و حرکت آنها را آسان می کند. با استفاده از مبلمان حیاط با دوام ، این بدان معناست که به راحتی خم نمی شود و نمی شکند. بنابراین می توانید فرض کنید که مبلمان باغ در کردان سالها در باغ در کردان شما دوام می آورد ، به ویژه با نگهداری منظم.
فضای بیرون را تزئین کنید
 
مبلمان باغ در کردان نیز می تواند راهی عالی برای تزئین فضای بیرونی شما باشد. این امر به ویژه در صورتی اهمیت دارد که شما مرتباً از مهمانان پذیرایی می کنید و از باغ در کردان خود برای سرگرمی آنها استفاده می کنید. از این گذشته ، اتاق جلویی همیشه می تواند تأثیر خوبی بر مهمانان شما بگذارد.
 
خانه و فضای باز شما می تواند برای افرادی که از خانه شما دیدن می کنند ، جذاب باشد. بنابراین ، به احتمال زیاد این مکان محیطی آرام را برای استراحت و استراحت در اختیار شما قرار می دهد. این مکان همچنین می تواند مکانی ایده آل برای لذت بردن از فضای باز عالی باشد. علاوه بر این ، مبلمان مناسب باغ در کردان نیز می تواند مکان خاصی برای استراحت به شما بدهد.
 
پس از همه ، هنگام انتخاب مبلمان حیاط ، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. نکته خوب این است که داشتن مبلمان حیاط مزایای متعددی دارد. بنابراین ، مهم است که مبلمان حیاط مناسب را انتخاب کنید که بتواند سالها دوام بیاورد. قابل توجه است که این تصمیم می تواند سالها در باغ در کردان شما به شما و مهمانان شما خوش بگذرد. به همین دلیل ، مهم است که مبلمان حیاط معتبر را پیدا کنید که مبلمان ماندگار به شما بدهد.
مزایای سلامتی داشتن باغ در کردان یا خانه گیاهان
نویسنده: جولیا آسپن ، حمایت مالی
 
آیا تا به حال وارد اتاق پر از گیاه شده اید و احساس آرامش فوری کرده اید؟ این تصور شما نیست. بودن در کنار گیاهان و مراقبت از آنها دارای مزایای سلامتی واقعی است که هرکسی می تواند از آن لذت ببرد .
 
چه شما یک ساکن شهری باشید که فضای داخلی را احاطه کرده اید یا در حومه شهر با یک باغ در کردان کامل ، گیاهان می توانند سلامت شما را از چهار جهت بزرگ بهبود بخشند.
1. هوای پاک
 
بیایید با بدیهی شروع کنیم: به لطف فتوسنتز ، گیاهان دی اکسید کربن را از هوا خارج کرده و اکسیژن را جایگزین آن می کنند. این فرایند برعکس آنچه در بدن انسان اتفاق می افتد است: ما اکسیژن را تنفس می کنیم و دی اکسید کربن را بازدم می کنیم . گیاهان داخلی می توانند هوای خانه شما را تمیز و غنی از اکسیژن نگه دارند ، که برای سلامت ریه و تنفس بسیار مفید است. در مورد یک باغ در کردان بیرون ، تأثیرات حتی شدیدتر است: علاوه بر هوای تازه در خارج از منزل ، اعمال فیزیکی باغ در کردانبانی باعث تقویت ریه ها می شود.
 
    بیشتر در مورد سلامتی و تندرستی
    تفاوت عضله سازی و تقویت بدن
    در اینجا نحوه باغ در کردانبانی می تواند به کودکان در رشد عادات سالم کمک کند
    چرا غربالگری توسعه و آزمایش سرب برای کودکان بسیار مهم است
 خرید باغ در کردان
2. رفاه عاطفی
 
مانند هر ورزش دیگری ، پایان جلسه باغ در کردانبانی می تواند به شما احساس سرشار از اندورفین و از نظر جسمی قوی را بدهد. اما تأثیرات آن نیز احساسی است. باغ در کردانبانی می تواند استرس را کاهش دهد و مراقبت از یک گیاه در حال رشد می تواند به شما احساس خوشبختی دهد. همان فایده مراقبت از گیاهان سرپوشیده است: فراتر از ارزش زیبایی آنها ، مردم فقط داشتن گیاهان در خانه را بهتر احساس می کنند. قرار گرفتن در معرض محیط های طبیعی خلق و خوی شما را بهبود می بخشد ، اضطراب را کاهش می دهد و به عزت نفس کمک می کند. دریافت تعریف و تمجید از باغ در کردان یا گل های شما نیز کمک می کند!
3. محصولات تازه و گیاهان دارویی
 
به خصوص با یک باغ در کردان ، تمام این سخت کوشی با سود بالایی همراه است. به هر حال ، چه چیزی بهتر از محصولات تازه یا گیاهان دارویی است؟ میوه ها و سبزیجاتی که در باغ در کردان پرورش می یابند ، تغذیه سالم تری را ترویج می دهند و اغلب طعم آنها بهتر از آن چیزی است که از خواربارفروشی می خرید زیرا تازه تر هستند! حتی در داخل خانه ، می توانید گیاهان یا سایر گیاهان کوچکتر را پرورش دهید که می توانند به وعده های غذایی شما راه پیدا کنند. این مزایا به ویژه در مورد کودکان صادق است. باغ در کردانبانی یا مراقبت از گیاهان درک بهتری از اینکه غذای آنها از کجا می آید برای آنها فراهم می کند ، که می تواند آنها را به سمت تمرین مادام العمر با خوردن میوه و سبزیجات بیشتر راهنمایی کند.
4. آمادگی جسمانی
 
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، مراقبت از گیاهان کار فیزیکی است و بنابراین باعث افزایش تناسب اندام می شود . چه در حال حفاری در باغ در کردان باشید ، چه آبیاری سنگین داشته باشید ، برگها را کوتاه کنید یا هر کار دیگری را که برای مراقبت از گیاهان لازم است انجام دهید ، باغ در کردانبانی شما را در حرکت نگه می دارد. گیاهان کم تحرک هستند اما شیوه زندگی فعال را ترویج می کنند .
 
این چهار مزیت فقط خراشیدن سطح مراقبت از گیاهان یا مراقبت از باغ در کردان است که می تواند از سلامت شما حمایت کند. مراقبت از گیاهان به کودکان مسئولیت پذیری می آموزد و می تواند به نزدیک شدن خانواده ها در کنار یکدیگر برای پرورش گیاهان کمک کند. اگر از مراقبت از گیاهان لذت می برید ، باغ در کردانبانی می تواند به یک سرگرمی مادام العمر تبدیل شود: فعالیتی که تناسب اندام را تقویت می کند ، از تغذیه سالم حمایت می کند و نیازهای عاطفی شما را تا سالهای سالمندی تقویت می کند.