تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خواص روغن اسطوخودوس برای مو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]اکستشن ابرو یکی از روش های جدید و نوین است که می تواند به کم پشتی ابروی شما کمک کند و صورت شما را متفاوت و زیباتر ازپیش نماید. این کار برای پر پشت کردن ابروی شما کاملا بی خطر بوده و می تواند بدون هیچ دردی تغییرات زیادی را برای ابروی شما روی بیاورد. اما شاید برای شما سوال باشد بدانید که این کار چگونه انجام می شود ؟ اکستنشن ابرو همانند اکستنشن مژه و مو انجام می شود. با مو های مصنوعی خیلی ریز با ژل های چسب مانند به پوست و خود ابرو می چسبانند و ابرو های کم پشت را متراکم نشان می دهد. به طوری که نتوانید ابروی اصلی و مصنوعی خود را از هم تشخیص دهید .

از نکته هایی که باید در انجام اکستنشن به یاد داشته باشید :
• انتخاب شکل و رنگ مناسب: این مورد در طبیعی جلوه دادن ظاهر بسیار با اهمیت است . اگر در این زمینه انتخاب درستی و مناسبی داشته باشید کاملا در زیبایی چهره شما بسیار مشهود خواهد بود
• تمیز بودن ابرو : حتما به یاد داشته باشید ، قبل از انجام آن کاملا آن ناحیه را پاک کنید و به هیچ عنوان از مداد و یا سایه ابرو در این مواقع استفاده نکنید .
•بعد از انجام اکستنشن ابروی خود را تا دو روز خیس نکنید . برای تمیز کردن بهتر از یک پارچه مرطوب به صورت ضربه ای انجام شود .
•از لمس بیش از اندازه ابروی خود بپرهیزید .
•هر یک هفته و یا دو هفته یک بار اکستنشن را تمدید نمایید .

https://sarenteb.com/
[/font]

[تصویر:  c7d62e8b73de4ee6.png]