تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درمان خشکی پوست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]عوامل تحریک کننده پوست شامل محصولات تمیز کننده، جلا دهنده ها، خوشبو کننده هوا و مواد شوینده لباسشویی و ... می‌شود، این محصولات منجر به خشکی و سوزش پوست میشوند. رعایت موارد زیر می‌تواند در درمان خشکی موثر باشد:
برای انجام کارهای خانه دستکش بپوشید
برای مراقبت صحیح از دستان خود، آنها را از شوینده‌های سخت که محرک پوست هستند محافظت کنید. قبل از انجام کار یک جفت دستکش لاستیکی روی لایه‌ای از دستکش نخی نازک و نرم بپوشید.

بعد از شنا دوش بگیرید و بدنتان را مرطوب کنید
کلر پوست را خشک میکند. بنابراین به محض اینکه از استخر خارج شدید، به حمام بروید تا با آب و صابون ملایم بدنتان را شستشو دهید. سپس با مرطوب کننده‌ای بر پایه گلیسیرین پوستتان را آبرسانی کنید.
روغن نارگیل را امتحان کنید
روغن نارگیل به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب ضروری (EFA) به حفظ رطوبت پوست کمک میکند. می‌توانید از آن به عنوان مرطوب کننده موضعی استفاده کنید و یا به رژیم غذایی تان اضافه نمایید.
وازلین استفاده کنید
وازلین یا ژله نفتی از آنجا که تنها حاوی یک ماده است، برای پوست ملایم است. می‌توانید از آن برای تسکین خشکی پوست، از لب تا دست و پا استفاده کنید.
حمام بلغور جو دوسر بگیرید
مواد شیمیایی به نام آوانانترامیدها که در جودوسر موجود است، با التهاب و قرمزی مبارزه می‌کنند.
حذف کنه های گرد و غبار
یک محرک رایج پوست خانگی که در اکثر اتاقهای خانه زندگی میکند کنه گرد و غبار است. برای جلوگیری از خارش ناشی از کنه و پوست تحریک شده، کف و فرش ها را جاروبرقی بکشید و ملافه خود را در آب 130 درجه فارنهایت یا گرمتر حداقل هفته ای یکبار بشویید.
https://dermisteb.com/product-category/%d8%b4%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87/
[/font]

[تصویر:  0f0ed245491e6a38.jpg]