تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خصوصیات گروه خونی AB
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در مورد گروه خونی AB چقدر اطلاعات دارید؟ فکر می کنید مردم با این گروه خونی چه خصوصیاتی دارند؟ یکی از خصوصیات گروه خونی AB این است که بسیار غیر قابل پیش بینی هستند و به طور کلی شناخت این گروه کمی دشوار است .
افراد با گروه خونی AB تلفیقی از سایر گروه های خونی هستند. اگر بخواهیم یک نگاه کلی به گروه خونی AB داشته باشیم آنها حساسیت های گروه خونی A را دارند و تا حد زیادی زودرنج هستند و توانایی های سازمانی گروه خونی b دارند یعنی سطح مدیریتی بهتری برای آنها وجود دارد.
خصوصیات گروه خونی ستاره به این صورت است که اغلب دارای خلق و خوی ضدونقیض ای هستند معمولاً نمی‌توان این افراد را خیلی شناخت در بین خصوصیات اخلاقی گروه خونی ستاره تضاد بسیار دیده می شود.

خصوصیات گروه خونی AB +
گروه خونی AB+ معمولا، سومین رتبه در بین گروه خونی نادر در دنیا را دارد. از ویژگی گروه خونی AB مثبت می توان به محبوبیت آن ها اشاره کرد. در واقع اگر فردی با گروه خونی AB + در جمع حضور داشته باشد حتماً محبوبیت زیادی خواهند داشت. در واقع گفته می‌شود که افراد با گروه خونی AB + مهره مار دارند.
خجالتی بودن:
یکی از مهمترین ویژگی های گروه خونی AB + خجالتی بودن است آنها از صحبت کردن در بین جمع های خانوادگی خجالت می کشند و این موضوع در روحیه آنها وجود دارد معمولا افراد با این گروه خونی از کنفرانس دادن و صحبت در سمینار ها فراری هستند.
خوش مشرب بودن:
با اینکه افراد با گروه خونی AB + خجالتی هستند اما به خوش مشرب بودن نیز شهرت دارند. در واقع آنها در تعریف یک موضوع ساده سبب خنداندن همه شده و به خوش اخلاقی شهرت دارند روحیه افراد با گروه خونی AB + بسیار بالا است خصوصیات گروه خونی AB مثبت بیشتر مربوط به حالت روحی آنها می شود. آنها زندگی پر از ماجراجویی را خیلی دوست دارند.
روحیه بالا:
در بررسی خصوصیات گروه خونی AB + روحیه بالا نیز دیده می شود، آنها از انجام کار خود مخصوصاً اگر با ماجراجویی همراه باشد خسته نمی شوند، در برابر بیماری ها تا حد زیادی روحیه خوبی دارند و معمولاً خوشبین هستند.
عدم کنترل استرس:
یکی از ویژگی های عجیبی که برای گروه خونی AB مثبت دیده می‌شود، عدم کنترل استرس است. آنها از استرس فراری هستند و در صورتی که استرس به سراغ آنها بیاید قطعاً حال خوبی نخواهند داشت.
علاقه و تمرینات هوازی:
یکی از خصوصیات گروه خونی AB + این است که به تمرینات هوازی نسبتا سنگین علاقه زیادی دارند به طور کلی این افراد به سمت ورزش هایی می‌روند که روند آرامش‌بخشی برای آنها داشته باشد. معمولاً مشهور ترین رقاص ها در کل دنیا دارای گروه خونی AB + هستند البته که کنترل احساسات و خشم در این افراد تا حد زیادی دیده می شود.
حتما بخوانید: خصوصیات گروه خونی A



[تصویر:  4.gif]


خصوصیات گروه خونی AB -
گروه خونی AB - کمیاب ترین گروه خونی در دنیا است. یکی از مهمترین ویژگی گروه خونی ستاره منفی غیر قابل پیش بینی بودن آنها هست. معمولا رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که چندان نمی توان آنها را شناخت.
بی نیاز از مراقبت و توجه دیگران:
یکی از خصوصیات گروه خونی AB منفی این است که از مراقبت و توجه دیگران بی نیاز هستند آنها به طور کلی سختگیر نیستند و هیچ علاقه ای به احساسات از سوی دیگران ندارند. در روحیه افراد با گروه خونی AB - مهربانی و دلسوزی دیده می‌شود اما نمی‌توان گفت که وابسته به کسی باشند.
روحیه فرهیخته:
خصوصیات گروه خونی AB - به این صورت است که علاقه زیادی به مطالعه دارند آنها روحیه بالایی در مورد فراگیری علم و دانش دارند و بسیار منطقی هستند و زمان زیادی برای حل مسائل ریاضی در نظر می گیرند. آنها در بحث ها روحیه آرامی دارند. افراد با این گروه خونی معمولاً حسابداران خوبی هستند آنها وقت شناس و دقیق بوده و سعی می کنند به جزئیات دقت کنند.
توانایی در مواجهه با مشکلات:
گروه خونی AB منفی  به این صورت است که در مقابل با مشکلات می توانند به تنهایی به راه حل خوبی برسند. آنها شخصیت وابسته ندارند در واقع مخلوطی از تضادها هستند و این روحیه به آنها کمک می‌کند تا مشکلات را به طور کاملا دقیق برطرف سازند آنها در فعالیت‌های اجتماعی خود انعطاف زیادی دارند.
[تصویر:  1633784608_%D9%88%D9%90%DB%8C%DA%98%DA%A...%D8%A8.png]
شوخ طبعی:
نقد کردن موضوعات مختلف بخشی از خصوصیات گروه خونی AB - محسوب می شود. آنها شوخی و خنده را بخشی از روحیه خود می‌دانند و سعی می‌کنند آنچه در دل دارند به سادگی به وسیله طنز و شوخی عنوان کنند. معمولاً سعی می کنند تا حد زیادی رک باشند شاید این ویژگی در بین افراد با گروه خونی AB - کمی مشکل ساز باشد. ویژگی گروه خونی AB منفی هنوز تا حد زیادی مشخص نیست اما آنها متفکر بوده و کمی گستاخ هستند. در مورد این گروه شاید نیاز به تحقیق بیشتری باشد.
حتما بخوانید: خصوصیات گروه خونی O

ویژگی های اخلاقی گروه خونی AB
اگر بخواهیم خصوصیات گروه خونی AB را بررسی کنیم، برخی از آنها بسیار خجالتی هستند اما برخی از آنها بسیار بی باک و گستاخ رفتار می‌کنند. برونگرایی و درونگرایی در خصوصیات گروه خونی AB کاملا واضح است. این طور به نظر می رسد که بسیاری از آنها روحیه آرام و خونسردی داشته باشند. ظاهرنمایی یکی از مهمترین خصوصیات اخلاقی گروه خونی AB محسوب می‌شود. آنها مرموز و تا حد زیادی غیرقابل پیش بینی هستند. افراد با گروه خونی AB به سادگی خسته می شوند اما تا حدی خجالتی هستند این گروه چندان علاقه‌ای به ایجاد رابطه ندارند و تلاش چندانی برای آن نمی کنند.
 گروه خونی AB در جامعه بسیار کم هستند این افراد تا حد زیادی منطقی بوده و عاشق علم هستند. خویشتن داری مهمترین ویژگی از خصوصیات گروه اخلاقی AB محسوب می شود آنها معمولا با صدای بلند می خندند و روحیه طنزی دارند خلاقیت بخشی از رفتار آنها محسوب می‌شود رمانتیک و احساساتی بودن در برخی موارد در بین افراد با گروه خونی AB دیده می شود.
 آنها قدرت بالایی در تجزیه و تحلیل مسائل دارند نگاه آنها در مورد نقد موضوعات تا حد زیادی منصفانه است. افراد با گروه خونی AB معمولاً کینه ای هستند و دیر می بخشند.
 حالات روحی افراد با این گروه خونی سریع تغییر می‌ کند در واقع رفتار های غیر منتظره در بین گروه خونی AB بیش از گروه های دیگر دیده می شود. مسئولیت پذیری در مورد این گروه خونی بسیار کم است اما به کارهای هنری علاقه دارند افراد با گروه خونی AB تا حد زیادی محافظه کار هستند اما قدرت فهم بالایی دارند علاقه افراد با این گروه خونی به معنویات نسبتاً زیاد است. در صورتی که فرد با گروه خونی AB پشتکار زیادی از خود نشان دهد زودتر از سایر افراد پیشرفت می کند و به نتیجه می رسد.
 افراد با گروه خونی AB روراست هستند و حسابگر بوده و تا حد زیادی امین هستند این افراد برای کارمندی و کارفرمایی مناسب خواهند بود.
در ادامه بخوانید: درونگرایی چیست


[تصویر:  mosahab.png]




سوالات متداول

1- ✔️ خصوصیات گروه خونی AB + چیست1؟
✔️ گروه خونی AB+ معمولا، سومین رتبه در بین گروه خونی نادر در دنیا را دارد که در متن مقاله ویژگی هایش مطرح شده است.


2- ✔️ خصوصیات گروه خونی AB - چیست؟
✔️ یکی از مهمترین ویژگی گروه خونی AB منفی غیر قابل پیش بینی بودن آن ها هست که در متن مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️ ویژگی های اخلاقی گروه خونی AB چیست؟
✔️ اگر بخواهیم خصوصیات گروه خونی AB را بررسی کنیم، برخی از آنها بسیار خجالتی هستند که در متن مقاله شرح داده شده است.
منبع : خصوصیات گروه خونی AB
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru