تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای ثبت خودکار ساعت حضور کارکنان چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
علاوه بر امنیت بیشتر، مزایای ثبت خودکار ساعت کاری و حضور و غیاب کارکنان چیست؟ بسیاری از گزینه های موجود در بازار برای پیگیری مرخصی کارکنان، تحلیل گزارش ها، اطمینان از پوشش مناسب کسب و کار و دسترسی کارکنان به داده های مورد نظر راه هایی را ارائه می دهند. شما با توجه به نیازهای کسب و کار خود می توانید یک برنامه یا نرم افزار ساده و کاملاً مدیریت شده را برای شغل خود در نظر بگیرید.
[تصویر:  4606153.jpg]
نرم افزار کامپیوتری ساعت کاری
اگر می خواهید ساعت ورود و خروج کارمندانتان را تحت نظر داشته باشید، نرم افزار کامپیوتری ساعت کاری گزینه ی مناسبی برای بهینه کردن سیستم کاری شما خواهد بود. راه های متعددی برای ثبت کامپیوتری ساعت کاری در اختیار شما قرار دارد. مثل: کارت های مغناطیسی، اثرانگشت خوان دیجیتال، سیستم شناسایی مردمک چشم و ... . تمامی این روش ها گزینه های مناسبی برای ثبت دقیق ساعات ورود و خروج کارمندان می باشند.
این سیستم های الکترونیک ثبت ساعات کاری معمولاً به همراه نرم افزارهایی ارائه می شوند. این نرم افزارها در موارد حساسی مثل عدم حضور کارمند در شرکت، شما را در جریان خواهند گذاشت. چنین سیستمی باعث می شود که شما از تخلفات مربوط به ساعت کاری کارمندانتان مطلع شوید. البته، در صورت هر گونه تداخل یا ناهماهنگی در ثبت دیجیتال، شما می توانید به صورت دستی اطلاعات حضور کارمند را وارد سیستم کنید. مثل حالتی که کارمندان کارت خود را به همراه ندارند یا به هر دلیلی موفق به ثبت ساعات کاری خود نشده اند.
نرم افزار ساعت کاری کارمندان
اگر به دنبال یک نرم افزار جامع تر هستید، باید در مورد بهترین نرم افزارهایی که برای ساعت کاری و حضور و غیاب کارمندانتان به شما کمک می کند، جست و جو کنید. مزایای این نرم افزارها شامل سطح امنیت بالاتر، ارتباط از طریق سیستم کلود (سیستم حافظه مجازی cloud) و پیشتیبانی از راه دور می باشد. یکی از نرم افزارهایی که موفق به کسب محبوبیت در بین کسب و کارهای کوچک و بزرگ شده است، دستگاه اثر انگشت دینگ است. این دستگاه، در عین قابلیت های بالایی که دارد، یکی از ارزان ترین راه های کنترل حضور کارمندان برای کسب و کارهایی است که بودجه محدودی برای این کار دارند. با دستگاه حضور و غیاب دینگ، فقط کافی است که کارمندان نرم افزار آن را روی گوشی همراه خود نصب کنند. با این کار، هنگامی که در نزدیکی دستگاه قرار بگیرند، ورود و خروج آنها به صورت خودکار ثبت می گردد.

[font=B Nazanin]نرم افزار CRM[/font]
نرم افزار ساعت کاری CRM یک نرم افزار همه کاره است که خدمات مختلفی را برای کسب و کارها ارائه می دهد. بهترین سیستم های CRM موجود در بازار شامل خدماتی مثل: ساعات کاری، مدیریت حقوق و مزایا، درخواست های مرخصی و موارد دیگر هستند. این نرم افزار به صورت یک برنامه ی وب، یا یک پلت فرم وب هاستینگ (میزبانی وب) در دسترس است و در مدیریت ساعات کاری کارمندان، مدیریت مرخصی ها و بررسی تخلفات ساعات کاری به شما کمک می کند.
نرم افزار Cloud-based
نرم افزار ساعت کاری و حضور و غیاب کارمندان Cloud-based، یک برنامه ی وب است که از چندین گزینه ی مربوط به کسب و کار پشتیبانی می کند. این نرم افزار با بیشتر سیستم عامل های معروف سوددهی و زمان سنجی سازگار می باشد. از مزایای سرویس ‌های مبتنی بر تکنولوژی ابر (Cloud) این است که می ‌تواند نیازهای زیر ساختی و پایه ‌ای‌ کسب و کارها را با توجه به ویژگی‌ هایی که دارند، بهبود ببخشد.
نرم افزار ESS
[font=B Nazanin]نرم افزار سلف سرویس کارکنان یا نرم افزار ESS، مناسب ترین گزینه برای کارکنان فعال است. به وسیله ی این نرم افزار، کارکنان می توانند در هر زمان مشخصی پوشش بیمه، حقوق و مزایای خود را بررسی کند، درخواست های مرخصی را به صورت الکتریکی ارسال کنند و در صورت مجاز، ساعات ورود و خروج خود را از راه دور ثبت کنند. البته، ماژول های ESS با اکانت اختصاصی کارکنان، می تواند یک گزینه ی گران برای کسب و کارهای بزرگ باشد.
منبع: ارزان ترین راه کنترل ساعت کاری کارمندان برای کسب و کارهای کوچک چیست؟
[/font]