تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پر کردن صورت با راهکارهای شگفت انگیز خانگی چیست ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]آیا به دنبال راهی برای پر کردن صورت خود به روش خانگی می گردید ؟
چاق بودن صورت یکی از دلایل جوانی صورت می باشد چراکه با افزایش سن و برخی عادت های بد زندگی موجب لاغر شدن و افتادگی پوست می شود. به همین دلیل راهکار های زیادی برای این کار وجود دارد اعم از تزریق ژل. اما برخی از افراد بنا به دلایلی تزریق ژل را برای پر شدن گونه های خود ترجیح نمی دهند. به همین سبب ما برای شما چند راهکار خانگی پیش روی شما می گذاریم پس در ادامه با ما باشید :
به روش طب سوزنی : طب سوزنی یکی از روش های سنتی موثر می باشد که از قدیم برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود . اما حیرت انگیز است که بگوییم طب سنتی برای پر شدن صورت هم بکار می رود . چراکه این روش موجب تحریک کلاژن و گردش خون در بدن می شود .
نوشیدن آب: نوشیدن آب کافی در روز باعث تامین آب سلول های موجود درلایه های میان بافتی صورت شده که این عمل موجب پر شدن ماهیچه های صورت می شود.‌
بذر شنبلیله : این بذر می تواند شما را در رسیدن به هدفتان نزدیک کرده و گونه های شما را سفت تر از پیش کرده و همچنین خطوط ریز را از روی پوست شما محو می کند
سبوس برنج : سبوس برنج غنی از نشاسته است که مصرف آن می تواند باعث چاقی صورت شود. اگر به دنبال روشی ایده آل برای چاق شدن هستید ، توصیه می شود که سبوس برنج را خیس کرده و هنگام پختن برنج ، به آن اضافه نمایید.
https://sarenteb.com/?s=%DA%A9%D9%84%D8%A7%DA%98%D9%86&post_type=product&product_cat=0
[/font]

[تصویر:  c218a7aa83d6dc85.jpg]