تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معجزه این مواد طبیعی برای پوست را نادیده نگیرید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]عسل
این ماده دارای خواص ضدمیکروبی است که باعث بهبود و خاصیت مرطوب کنندگی و باعث هیدراتاسیون میشود. عسل قرنهاست که برای درمان پسوریازیس و درماتیت مورد استفاده قرار میگیرد.

ماست
ماست حاوی اسید لاکتیک و آلفا هیدروکسی اسید است که به حذف سلولهای مرده پوست و تحریک رشد جدید کمک میکند. لایه برداری پوست با اسید لاکتیک میتواند به شما رنگ یکدست‌تری بدهد.
قند
اسید گلیکولیک موجود در نیشکر یک لایه‌بردار شیمیایی طبیعی است که میتواند به جدا شدن سلولهای مرده از سلولهای جدید در بیرونی‌ترین لایه پوست کمک کند.
آبلیمو
به عنوان منبع اسیدسیتریک، آبلیمو نیز یک لایه بردار شیمیایی طبیعی است. آبلیمو علاوه بر اینکه به شما کمک میکند سلولهای مرده پوست را دفع کنید، پوست شما را پر کرده و روشن‌تر جلوه میدهد.
پاپایا
آنزیم پاپائین که پاپایا را به یک لایه‌بردار موثر تبدیل میکند، کراتین را در سلولهای مرده پوست حل میکند تا صورت شما صاف شود. پاپایا میتواند به بهبود گردش خون و کشش کمک کند.

قهوه
قهوه آسیاب شده یک لایه‌بردار عالی است که میتواند سلولهای مرده و بقایای آن را از بین ببرد. علاوه بر این، کافئین پوست را پر کرده و با علائم پیری مانند چین و چروک و لکه‌های تیره مبارزه میکند.
بلغور جو دوسر
بلغور جودوسر که به دلیل خواص ضدالتهابی درمانی شناخته شده است، برای اکثر مردم ملایم و بدون تحریک کننده است. همچنین ممکن است به محافظت از پوست در برابر اشعه مضر فرابنفش کمک کند.
زردچوبه
زردچوبه به عنوان لایه بردار از التهاب جلوگیری کرده و با عفونت مبارزه میکند.

https://dermisteb.com/?s=%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87&post_type=product
[/font]

[تصویر:  9a27e6447a40da98.jpg]