تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پوستتان را در خانه لایه برداری کنید.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]لایه برداری منظم میتواند به مرطوب کردن پوست خشک و آسیب دیده کمک کند، رشد سلولهای جدید را تقویت کرده و چهره ای شاداب به شما بدهد.

کلید موفقیت در لایه برداری پوست استفاده از لایه بردارهای ملایم با مواد کاملا طبیعی است. بنابراین به آشپزخانه خود مراجعه کنید! می‌توانید صورت خود را در خانه با استفاده از مواد طبیعی لایه برداری کنید.
عسل
برای لایه برداری پوست با عسل، مقداری عسل در دستان خود بریزید و با انگشتان دست و با حرکت دورانی روی صورت خود بمالید سپس با آب بشویید.
ماست
برای لایه برداری با ماست، یک قاشق غذاخوری ماست ساده را با انگشتان خود با استفاده از حرکت دایره ای یا با قلم مو با ضربه های کوتاه بمالید. بگذارید 20 دقیقه بماند و با آب بشویید.
قند
یک قاشق غذاخوری شکر خام و یک قاشق غذاخوری روغن طبیعی مورد علاقه خود را با هم ترکیب کنید تا یک خمیر غلیظ ایجاد شود و به آرامی روی صورتتان ماساژ دهید.

آبلیمو
برای لایه برداری پوست با آبلیمو:یک قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری شکر را با هم ترکیب کنید تا یک خمیر ساینده ملایم ایجاد شود.
پاپایا
برای لایه برداری صورت با پاپایا
پاپایای تازه را به صورت خمیر صاف درآورید و با حرکت دورانی روی صورتتان ماساژ دهید.
قهوه
یک چهارم قاشق چایخوری پودر قهوه را با یک قاشق غذاخوری روغن طبیعی مورد علاقه خود ترکیب کنید تا خمیری غلیظ ایجاد شود سپس به مدت پنج دقیقه روی صورت ماساژ دهید. انگشتان خود را با حرکت دورانی روی صورت بمالید.

https://dermisteb.com/?s=%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%87+%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C&post_type=product
[/font]

[تصویر:  b07492491d7af88d.jpg]