تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  latest_new_movies.jpg]

خیلی از افراد دوست دارند جدیدترین فیلم های روز دنیا را مشاهده کنند. برای این افراد حتی فیلم هایی که در سال 2020 هم اکران شده قدیمی محسوب می شود!  در ادامه خواهیم گفت که جدیدترین فیلم های روز دنیا در چه ژانرهایی هستند؟ چه فیلم هایی قرار است در ماه های پایانی سال 2021 و در سال 2022 اکران شوند؟ نهایتا به سراغ بروزترین و جدید ترین فیلم های روز دنیا رفته و آنها را نقد و بررسی می کنیم. این فیلم ها یا در ماه های اخیر اکران شده اند یا در ماه های آینده اکران خواهند شد. برخی از این فیلم ها مخصوصا آن هایی که در تابستان اکران شده اند، هنوز در آمریکای شمالی، اروپا و شرق آسیا در حال اکران هستند.
فیلم های سینمایی جدید
فیلم سینمایی جدید و انتخاب یکی از فیلمهای روز دنیا چالشیست که کاربران زیادی را درگیر خود کرده چرا که عاشقان فیلم و سریال همواره به دنبال جدیدترین فیلم های سینمایی هستند. این بار تصمیم داریم برای علاقمندان دنیای فیلم و سریال به معرفی جدیدترین فیلم های روز دنیا بپردازیم و فیلم های خارجی جدید را مورد بررسی قرار دهیم. چرا که اکثر کاربران فیلم های اکران شده را مشاهده کرده اند اگر شما هم از دیدن سریال ها و فیلم های تکراری خسته شده اید می توانید فیلم های جدید سینمایی را دنبال کنید.  لیستی از جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا و فیلم های جدید و معروف جهان را ارائه می کنیم.
1. فیلم کندی من Candyman
یکی از جدیدترین فیلم های اکران شده در سینمای آمریکا فیلم کندی من است که این فیلم در ژانر فراطبیعی، ترسناک و دلهره آور به کارگردانی و نویسندگی نیا داکستا است. یک هنرمند که با سختی بسیار یک نمایشگاه هنری را بر اساس افسانه کندی من ساخته است، متوجه می شود که افرادی که در مقابل یک تابلو می ایستند و این واژه را ۵ بار تکرار می ‌کنند، به ناگهان از بین می روند!!! او حالا باید به دنبال این باشد که متوجه شود این افسانه واقعی است یا داستان دیگری اتفاق می افتد و یک موضوع جنایی در کار است.

[تصویر:  Candyman_movie.jpg]

2. مجموعه فیلم های دنیای ژوراسیک قلمرو – Jurassic World Dominion
فیلم جذاب دیگری که انتظار آن را در سال ۲۰۲۲ و در ماه ژوئن خواهیم کشید، فیلم دنیای ژوراسیک اما این بار به کارگردانی کالین ترورو است. در قسمت قبلی به دلیل فوران یک آتشفشان در جزیره، جان دایناسورها در خطر بود. در این قسمت نیز به علت اتفاق های دیگر شاهد تلاش اوون برای نجات جان دایناسورها خواهیم بود. در مورد داستان این فیلم هم اطلاعات خاصی موجود نیست. فقط برخی از منابع موثق! گفته اند که تعداد دایناسورهای این فیلم افزایش پیدا می کند. برای علاقه مندان به این سری از فیلم های تخیلی، این خبر شاید خبر خوبی باشد.

[تصویر:  Jurassic_World_Dominions_movie.jpg]

3. فیلم جنگ فردا The Tomorrow War
فیلم جنگی و البته علمی-تخیلی جنگ فردا نیز به کارگردانی کریس مکی و نویسندگی زک دین در ژوئیه امسال منتشر شد. داستان فیلم از این قرار است که یک گروه از نظامیان فعلی جهان باید با استفاده از یک کرمچاله به آینده اعزام شوند. چرا که در قرار است در سال ۲۰۵۰ بیگانگانی از فضا به کره زمین حمله کنند و این نظامیان باید به مصاف آنها بروند. آنها زمان بسیار کمی دارند و باید ۷ روز خود را در این کرم چاله زنده نگه دارند.

[تصویر:  The_Tomorrow_War_movie.jpg]

4. فیلم دختر شیرین Sweet Girl
یکی از بهترین فیلم اولی های سینمای امسال، فیلم دختر شیرین از کارگردان تازه کار برایان اندرو مندوزا است. داستان فیلم در مورد مردی است که همسرش را به طرز عجیبی از دست داده و در پی انتقام از قاتلان او است. اما در این راه یک مانع دیگر هم دارد و آن هم دخترش است. او باید از دخترش که سرطان دارد هم مراقبت کند اما حس انتقام از قاتلان همسرش او را رها نمی کند.

[تصویر:  Sweet_Girl_movie.jpg]

حقیقتا دیدن تک به تک فیلم و سریال منتشر شده جدید برای یافتن جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا هم کار زمانبری است. کمتر شخصی فیلم های جدید امسال و فیلم های جدید این هفته به صورت مداوم از سایت های نقد و بررسی دنبال می کند و اکثریت به دنبال لیست جدیدترین فیلم های خارجی روز دنیا هستند تا بتوانند بدون اتلاف وقت در خصوص دانلود فیلم سینمایی جدید روز دنیا اقدام کنند. فیلم سینمایی جدید و پیدا کردن فیلمهای روز دنیا چالشیت که علاقمندان فیلم و سریال را به شدت درگیر کرده چرا که اغلب فیلم و سریال ها دیده شده و اکثریت به تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا تمایل دارند.
در صورت تمایل به مشاهده دیگر فیلم های قرار گرفته در این لیست می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
فیلم های سینمایی جدید روز دنیا