تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اسکراب برنج و کاربردهای آن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]اسکراب برنج یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی است که به وفور در کشورهای آسیایی چون ژاپن و کره مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع گفته می شود راز پیر نشدن و شفافیت پوست این افراد استفاده از این ترکیب است.
برنج به دلیل داشتن برخی مواد چون پارا آمینوبنزوییک اسید، فرولیک اسید و آلانتویین، به عنوان یک ماده موثر در برابر اشعه مضر خورشید عمل می کند، از طرفی خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و نیز لایه برداری آن نیز این ترکیب را به یک ماده شگفت انگیز برای پوست تبدیل کرده است. شما با استفاده از اسکراب برنج می توانید تمامی چربی های اضافی را از پوست خود پاک کرده و از داشتن پوستی تمیز، صاف و شاداب لذت ببرید.
از مزایای استفاده از اسکراب برنج می توان موارد زیر را نام برد:
محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش
کاهش حلقه های تیره اطراف چشم
لایه برداری پوست و پاکسازی آن از سلول های مرده
سفید کردن پوست
کاهش چین و چروک
بهبود جوش و آکنه
برای تهیه اسکراب برنج علاوه بر آرد برنجی که به طور کامل نیز آسیاب نشده است از مواد دیگری چون کره شیا، عصاره لیمو، روغن زیتون، شیر و ... نیز استفاده می شود که هر یک به نوبه خود دارای خاصیت های مهمی چون لایه برداری، آبرسانی و مرطوب کنندگی هستند.
روش استفاده اسکراب برنج نیز به این صورت است که پس از مالیدن آن به پوست صورت به مدت چند دقیقه به صورت دورانی ماساژ داده و پس از چند دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

https://dermisteb.com/?s=%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8+&post_type=product
[/font]

[تصویر:  6a8925140151ffc5.jpg]