تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشتریان بانک سامان برای چک های صیادی می توانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی از سامانه صیاد بانک سامان و همچنین برنامه ثبت چک صیادی بانک سامان از طریق گوشی های موبایل خود به صورت آنلاین با سیستم عامل های اندروید و IOS اقدام نمایند.



بانک سامان که به‌ عنوان نخستین موسسه مالی و اعتباری دارای مجوز از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد با توجه به پیشرفت امور بانکداری به صورت الکترونیکی توانسته است خدمات بانک خود را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال سامانه های غیر حضوری جهت ثبت چک های صیادی می باشند بانک سامان نیز در بانکداری اینترنتی خود خدماتی را برای چک های صیادی برای مشتریان این بانک ارائه نموده است.
مشتریان بانک سامان به راحتی می توانند برای استفاده از خدمات چک های صیادی به صورت غیر حضوری از سامانه صیاد بانک سامان استفاده نمایند. افراد دقت داشته باشند که این بانک به غیر از ارائه خدمات چک صیاد در سامانه بانکداری اینترنتی خود برای ثبت چک های صیادی این خدمات را در برنامه ثبت چک صیادی بانک سامان نیز ارائه نموده است. در ادامه در رابطه با ورود به سامانه صیاد بانک سامان، راهنمای ثبت چک در سامانه صیاد بانک سامان، دانلود و نصب برنامه ثبت چک صیادی بانک سامان و همچنین راهنمای ثبت چک برنامه صیاد بانک سامان آورده شده است.


ورود به سامانه صیاد بانک سامان
سامانه صیاد بانک سامان جهت ارائه خدمات چک های صیادی به صورت اینترنتی و غیر حضوری از سوی بانکداری اینترنتی بانک سامانه تهیه شده است. مشتریان بانک سامان می توانند با ورود به سامانه صیاد بانک سامان از خدمات چک های صیادی از جمله ثبت چک و یا استعلام چک های صیاد استفاده کنند. در ادامه مراحل ورود به سامانه صیاد بانک سامان به همراه راهنمای تصویری آورده شده است. 

مشتریان بانک سامان می بایست جهت ورود به سامانه صیاد بانک سامان وارد مرورگر اینترنتی خود شده و در قسمت جستجو آدرس اینترنتی ib.sb24.ir و یا عبارت اینترنت بانک سامان را وارد نمایند.

[تصویر:  1632638605_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%DA%86%DA%...D9%861.jpg]

پس از انتخاب لینک ورود به سامانه صیاد بانک سامان برای کاربران صفحه اصلی این سامانه جهت استفاده از خدمات چک صیادی در سامانه صیاد بانک سامان نمایش داده خواهد شد.

[تصویر:  1632638621_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%DA%86%DA%...D9%862.jpg]


برای ورود مستقیم به سامانه صیاد بانک سامان کلیک نمایید.

افراد برای بهره مندی از خدمات چک های صیادی به صورت الکترونیکی نیز می توانند از سامانه پیچک بانک مرکزی استفاده نمایند.

حتما بخوانید: سامانه صیاد

[تصویر:  lot.png]
راهنمای ثبت چک در سامانه صیاد بانک سامان
مشتریان بانک سامان می توانند به صورت غیر حضوری با ورود به سامانه صیاد بانک سامان برای ثبت چک های صیادی خود و خدمت های دیگر که برای چک های صیاد در این سامانه ارائه شده است اقدام نمایند. در ادامه در رابطه با ثبت چک صیادی در سامانه صیاد بانک سامان راهنمایی لازم آورده شده است.

مشتریان بانک سامان در سامانه صیاد بانک سامان می بایست اطلاعات حساب کاربری خود که شامل نام کاربری، رمز عبور و رمز ایستا می باشد را وارد و سپس کد امنیتی را نیز وارد نمایند پس از ثبت این اطلاعات می بایست دکمه سبز رنگ ورود را انتخاب نمایند.

[تصویر:  1632638675_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%DA%86%DA%...D9%862.jpg]

کاربران این سامانه پس از ورود به صفحه کاربری خود می توانند برای ثبت چک های صیادی و یا استفاده از دیگر خدمات بانک سامان به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

افراد برای ثبت چک های صیادی می توانند از سامانه چک صیاد بانک مسکن نیز به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت چک در سامانه صیاد

[تصویر:  instagram.gif]


دانلود و نصب برنامه ثبت چک صیادی بانک سامان
مشتریان بانک سامان برای دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک سامان برای اندروید و ورود با گوشی موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن چک صیاد بانک سامان برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه چک صیاد بانک سامان برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.

برنامه ثبت چک صیادی بانک سامان
[list]
[*]نویسنده : سایت دینا
[*]حجم : 7.7 مگابایت
[*]منبع : sb24.ir
[/list]دانلود فایل

افراد جهت دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک سامان برای IOS و ورود با گوشی آیفون به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود اپلیکیشن چک صیاد بانک سامان برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه چک صیاد بانک سامان برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی موبایل آیفون خود نصب نمایند.

برای دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک سامان برای گوشی های آیفون کلیک نمایید.

افراد جهت ثبت چک های صیادی از طریق گوشی های موبایل نیز می توانند از برنامه پیچک بانک مرکزی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: برنامه ثبت چک در سامانه صیاد
راهنمای ثبت چک برنامه صیاد بانک سامان
مشتریان بانک سامان برای استفاده از خدمات چک های صیادی از طریق گوشی های موبایل خود می توانند از برنامه چک صیاد بانک سامان استفاده نمایند. این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و IOS توسط بانک سامان ارائه گردیده است. در ادامه برای ورود به برنامه چک صیاد بانک سامان جهت ثبت چک های صیادی به صورت آنلاین در گوشی های موبایل راهنمایی لازم آورده شده است.

افراد پس از دانلود و نصب برنامه چک صیادی بانک سامان صفحه ای که در تصویر زیر مشاهده می نمایند برای آنان نمایش داده خواهد شد که می بایست جهت فعال سازی حساب کاربری گزینه فعال سازی را انتخاب نمایند.

[تصویر:  1632638755_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%DA%86%DA%...D9%863.jpg]

پس از تکمیل مراحل فعال سازی و ورود به این برنامه کاربران می بایست نام کاربری خود را به همراه رمز نت بانک وارد نموده و دکمه آبی رنگ ورود به موبایلت را انتخاب نمایند. پس از ورود به حساب کاربری خود در این برنامه افراد می توانند به راحتی جهت ثبت چک های صیادی اقدام نمایند.

افراد توجه داشته باشند برای ثبت چک صیادی در سامانه پیچک می بایست با نحوه ثبت چک در پیچک آشنایی لازم را داشته باشند.

در ادامه بخوانید: انتقال چک در سامانه صیاد و پیچک

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت چک صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک سامان در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت چک صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک سامان آن پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- ✔️ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان به چه صورت می باشد؟
✔️ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله نیز آمده است.

2- ✔️هزینه ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان چقدر می باشد؟
✔️هزینه ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان به صورت رایگان می باشد و در متن مقاله مراحل آن آورده شده است.

3- ✔️ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان تنها برای مشتریان بانک سامان می باشد؟
✔️ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان تنها برای مشتریان بانک سامان می باشد که در متن مقاله نیز به آن اشاره شده است.
منبع : ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک سامان
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting