تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir، سایتی است که با هدف ارائه خدمات آنلاین به مردم، وکلای دادگستری و کارآموزان آزمون وکالت دادگستری شهرهای تهران، سمنان، هرمزگان و سیستان بلوچستان راه اندازی شده است. در این سامانه می توان به بخش های مختلفی از جمله پورتال کارآموزی، پورتال وکلا، بخش داوری، بخش قوانین و مقررات و ... دسترسی داشت.


کانون وکلای دادگستری در جهت ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین خود اقدام به راه اندازی سایت کانون وکلای مرکز به نشانی icbar.ir کرده است. سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir از جمله سایت هایی است که می تواند برای وکلای دادگستری در شهرهای تهران، سمنان، هرمزگان و سیستان بلوچستان مورد استفاده قرار بگیرد.
در این سایت تمامی اخبار و اطلاعیه های مهم در رابطه با کانون وکلای دادگستری درج می شود و کاربران می توانند بسته به نیاز خودشان از هر یک از امکاناتی که در این سایت ارائه می شود، استفاده نمایند. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی بیشتر با سایت کانون وکلای مرکز به بررسی نحوه ورود و امکانات متنوع این سامانه بپردازیم.

برای ورود مستقیم به سایت کانون وکلای مرکز کلیک کنید

[تصویر:  1633161578_dadgostari-markaz1.PNG]


سایت کانون وکلای مرکز دادگستری به نشانی icbar.ir می باشد که تمامی فرآیند های مربوط به صدور پروانه وکالت و یا کارآموزی آزمون وکالت از طریق آن صورت می گیرد.

سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir
در کشور ایران دو نوع کانون وکلا وجود دارد. کانون وکلای قوه قضاییه که با نام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه شناخته می شود، از جمله کانون های وکلا در کشور ایران می باشد. به غیر از کانون وکلا قوه قضاییه، کانون وکلای دادگستری نیز وجود دارد. کانون وکلای دادگستری که با نام اسکودا هم شناخته می شود، برای ارائه خدمات غیر حضوری به وکلا و اطلاع رسانی به کاربران اقدام به راه اندازی سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir کرده است.

سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به وکلا تهران، سمنان، هرمزگان و سیستان بلوچستان راه اندازی شده است. در واقع، تمامی وکلایی که زیر نظر کانون وکلای مرکز یا همان دادگستری فعالیت می کنند، می توانند به این سایت وارد شوند و از خدمات آن استفاده نمایند.

همچنین، در این سایت بخشی برای استفاده از خدمات کارآموزان نیز وجود دارد که کارآموزان کانون وکلای قوه قضاییه می توانند از خدمات بخش کارآموزی استفاده نمایند. بنابراین، به طور کلی سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir برای وکلا، کارآموزان و دیگر کارکنان کانون وکلای دادگستری مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت دادگستری
برای رزرو ثبت نام لاتاری 2023 کلیک کنید.

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ورود به سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir
سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir با هدف ارائه اخبار مهم و آخرین اطلاع رسانی ها به وکلا و افرادی که در حال حاضر در حال سپری دوره کارآموزی آزمون وکالت خودشان می باشند، راه اندازی شده است. در این سایت می توان به بخش های مختلفی دسترسی داشت و یا در صورت نیاز از پورتال های خدمات غیر حضوری برای وکلا و یا کارآموزان استفاده کرد.

در صورتی که قصد دارید از هر یک از خدمات و امکانات سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir مانند ثبت نام کارآموزی که پس از اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص می شود، استفاده نمایید، می بایست که ابتدا به این سایت وارد شوید و سپس بسته به نیاز خودتان یا به پورتال های خدمات الکترونیک وارد شوید و یا از اخبار و اطلاعیه های منتشر شده داخل سایت استفاده کنید. در ادامه شما را با نحوه ورود به سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir آشنا می کنیم.

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «کانون وکلای مرکز» را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده با نام کانون وکلای دادگستری مرکز کلیک کنید تا به سایت کانون وکلای مرکز وارد شوید.

[تصویر:  1633161970_dadgostari-markaz2.PNG]

در مرحله بعدی شما به صورت مستقیم به سایت اصلی کانون وکلای مرکز وارد شده اید. در صورتی که قصد استفاده از هر یک از امکانات این سایت را دارید، می توانید از منوی بالای سایت بر روی هر بخش کلیک کنید و از هر یک از امکانات استفاده نمایید.

[تصویر:  1633161987_dadgostari-markaz3.PNG]

همچنین در صفحه اصلی سایت بخشی وجود دارد که خدمات مختلف سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir را جمع آوری کرده است. شما می توانید بسته به نیاز خود از هر یک از امکانات این بخش استفاده کنید.

[تصویر:  1633162077_dadgostari-markaz4.PNG]

داوطلبانی که به تازگی قصد اخذ کارآموزی وکالت را دارند می توانند به سایت کارآموزی آزمون وکالت مراجعه کرده و اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. برای آشنایی با این فرایند به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: سایت کارآموزی آزمون وکالت


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



امکانات سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir
سایت کانون وکلای مرکز شهرهای تهران، سمنان، هرمزگان و سیستان بلوچستان به نشانی icbar.ir از بخش های بسیار متنوعی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها در راستای ارائه خدمات به کاربران و وکلا و کارآموزان آزمون وکالت راه اندازی شده است. از جمله امکاناتی که در سایت کانون وکلای مرکز ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ارائه خدمات به کارآموزان در سایت کانون وکلای مرکز

آن دسته از افرادی که اسامی آن ها جزو پذیرفته شدگان آزمون وکالت دادگستری است و در حال حاضر در حال طی کردن دوره کارآموزی کانون وکلای مرکز می باشند، می توانند با ورود به سایت کانون وکلای مرکز و بخش کارآموزی از آخرین اخبار مربوط به کارآموزی کانون وکلای دادگستری مطلع شوند. همچنین، در صورتی که قصد استفاده از پورتال شخصی خود را دارید، می توانید با وارد کردن اطلاعات کاربری خود به آن وارد شوید.

ارائه خدمات به وکلا در سایت کانون وکلای مرکز

وکلا نیز مانند کارآموزان می توانند به پورتال شخصی خودشان برای استفاده از خدمات آنلاین و الکترونیک وارد شوند. در بخش وکلا سایت کانون وکلای مرکز، می توان به سامانه نقل و انتقال وکلا وارد شد و مراحل مربوط به نقل و انتقال وکلا را به صورت آنلاین انجام داد.

بخش مرکز داوری در سایت کانون وکلای مرکز

از جمله بخش های مهمی که در سایت کانون وکلای مرکز ارائه می شود، مرکز داوری می باشد. در این بخش می توان به اطلاعات مهمی که در رابطه با داوری مورد نیاز می باشد، دسترسی داشت. همچنین، امکان ثبت درخواست داوری از طریق این بخش برای وکلا و کارآموزان وجود دارد.

جستجوی وکلا و یا کارآموزان در سایت کانون وکلای مرکز

با توجه به اینکه بعضی از کاربران با ورود به سایت کانون وکلای مرکز قصد دارند که وکیل مد نظر خود را جستجو کنند، در این سایت بخشی به عنوان جستجوی وکلا وجود دارد. در این بخش می توان برای اعتبار سنجی وکلا، اقدام به جستجوی آن ها با وارد کردن نام، نام خانوادگی، استان، شهرستان، وضعیت کار و ... کرد. همچنین، به غیر از این روش جستجو، می توان از طریق نقشه اقدام به جستجوی وکیل مد نظر خود کرد.

جستجوی موسسات حقوقی مجاز در سایت کانون وکلای مرکز

از جمله خدمات مهم دیگری که در سایت کانون وکلای مرکز به عموم مردم ارائه می شود، جستجوی موسسات حقوقی مجاز می باشد. در این بخش مردم می توانند با وارد کردن یک مشخصه از موسسه حقوقی مد نظر خود از اعتبار و صحت اعتبار آن موسسه حقوقی مطلع شوند. برای جستجوی موسسه حقوقی نام موسسه، بخشی از آدرس آن و یا شماره ثبت آن را وارد نمود.

بخش سایر اخبار در سایت کانون وکلای مرکز

یکی از خدمات اصلی که در سایت کانون وکلای مرکز ارائه می شود، منتشر کردن اخبار و اطلاعیه های مهم می باشد. افرادی که قصد دریافت آخرین اطلاعیه ها و اخبار را دارند، می توانند یا از طریق بخش سایر اخبار به اطلاعیه های مختلف دسترسی داشته باشند و یا پس از ورود به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و صفحه ابتدایی آن به اخبار و اطلاعیه های جدید دسترسی داشته باشند و آن ها را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: گواهی سابقه کار برای کارشناس رسمی دادگستری

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]



نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir
متقاضیانی که در آزمون وکالت و یا آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کرده و نتیجه پذیرش خود را دریافت کرده اند می توانند در صورت قبولی وارد سایت icbar.ir شده و ثبت نام نهایی خود را به عنوان پذیرفته شده این آزمون ها انجام دهند.

جزئیات زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کانون وکلای دادگستری مرکز توسط اطلاعیه ای در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و پذیرفته شدگان بر اساس مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت icbar.ir، مدارک لازم که جدول آن در بخش زیر ارائه شده است را در سامانه بارگذاری نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کانون وکلا دادگستری
اسکن تمام صفحات شناسنامه
اسکن کارت ملی(پشت و رو)
اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
اسکن دانشنامه
اسکن کارنامه
اسکن گواهی ایثارگری مخصوص ایثارگران
اسکن پروانه کارآموزی (مخصوص کارآموزان کانون مرکز که مجدداً در آزمون شرکت کرده اند)
تکمیل فرم های موجود در سایت کانون وکلا

سایر اطلاعات جزئی پذیرفته شدگان کانون وکلای مرکز دادگستری در زمان انتشار نتایج در سایت icbar.ir منتشر می شود که پذیرفته شدگان با مراجعه به آن می توانند از این جزئیات مطلع شوند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه ورود به سایت کانون وکلای مرکز دادگستری را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: آزمون اختبار


سوالات متداول

1- ✔️ نشانی سایت کانون وکلای مرکز دادگستری چیست ؟
✔️ سایت کانون وکلای مرکز دادگستری به نشانی icbar.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار داده شده است.


2- ✔️ نحوه ورود به سایت کانون وکلای مرکز چگونه است ؟
✔️ در متن مقاله راهنمای تصویری ورود به بخش های مختلف سایت کانون وکلای مرکز دادگستری قرار داده شده است.


3- ✔️ بخش های مختلف سایت کانون وکلای مرکز دادگستری چیست ؟
✔️ سامانه کانون وکلای دادگستری دارای امکانات مختلفی برای وکلا، کارآموزان نظیر صدور پروانه، داوری و ... است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : سایت کانون وکلای مرکز icbar.ir
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт