تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دیجی فرم شاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت دیجی فرم شاد یک بستر بسیار مناسب برای طراحی آزمون های آنلاین، پرسشنامه، فرم حضور و غیاب آنلاین و ... می باشد. دیجی فرم شاد می تواند برای معلمان برای ساخت آزمون آنلاین و غیر حضوری مورد استفاده قرار گیرد و هر نوع سوالی مانند سوال های 4 گزینه ای را طراحی کند.


با توجه به غیر حضوری شدن مدارس در کشور ایران، لازم است که دانش آموزان برای آزمون دادن نیز از بستر اینترنت استفاده نمایند. در سال های اخیر که مدارس غیر حضوری شدند و آزمون ها نیز به صورت آنلاین برگزار می شوند، بسیاری از سایت ها اقدام به راه اندازی بستری کردند تا معلمان بتوانند به صورت آنلاین آزمون های خود را از دانش آموزان بگیرند.
یکی از بهترین بسترهای اینترنتی و مجازی برای آزمون آنلاین، سامانه دیجی فرم شاد است. دیجی فرم یک بستر اینترنتی است که به وسیله آن می توان اقدام به طراحی آزمون کرد. علاوه بر این، امکان طراحی پرسشنامه و لیست حضور و غیاب نیز در آن وجود دارد. در ادامه برای آشنایی با امکانات این اپلیکیشن به بررسی دیجی فرم شاد می پردازیم.

برای ورود مستقیم به سایت دیجی فرم شاد کلیک کنید

[تصویر:  1633264658_digiform14.png]


دیجی فرم شاد به نشانی digiform.ir مکان ساخت انواع فرم های آزمون، حضور و غیاب و ... را فراهم کرده است.

دیجی فرم شاد چیست؟
لزوم ایجاد بستر مناسب در جهت برگزاری آزمون های آنلاین در سال های اخیر بسیار احساس می شد. به همین خاطر، سایت های مختلفی برای ارائه خدمات ساخت آزمون آنلاین راه اندازی شدند که یکی از این سایت ها، دیجی فرم می باشد. دیجی فرم خدمات مشابهی با گوگل فرم ارائه می کند اما بهتر است که بگوییم دیجی فرم خدمات بیشتری را نسبت به گوگل فرم ارائه می کند و راحت تر می توان به وسیله  آن آزمون آنلاین، پرسشنامه، فرم حضور و غیاب و ... طراحی کرد.

دیجی فرم شاد، همان دیجی فرمی است که می توان از طریق سامانه دیجی فرم ایجاد کرد و پس از بروزرسانی شاد، برای دانش آموزان ارسال نمود. دیجی فرم شاد قابل استفاده به عنوان آزمون آنلاین، پرسشنامه های کلاسی، فرم حضور و غیاب می باشد و مزیت استفاده از دیجی فرم شاد این است می تواند تقلب کردن دانش آموزان را شناسایی کند.

بنابراین، دیجی فرم شاد یکی از بسترهای بسیار مناسب برای ساخت آزمون آنلاین می باشد چرا که قادر به شناسایی تقلب است و از طرفی می توان سوال های جدید را از طریق دیجی فرم ایجاد کرد و برای دانش آموزان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: شاد
برای رزرو ثبت نام لاتاری 2023 کلیک کنید.

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه عضویت در دیجی فرم شاد
معلمانی که قصد دارند از خدمات سایت دیجی فرم برای ایجاد آزمون آنلاین، پرسشنامه و ... استفاده نمایند. می توانند به صورت غیر حضوری به سامانه دیجی فرم شاد وارد شوند و مراحل مربوط به عضویت در این سایت را انجام دهند. بدیهی است که بدون عضویت در دیجی فرم شاد امکان استفاده از خدمات دیجی فرم برای معلمان وجود نخواهد داشت.

یکی از مزیت های دیجی فرم شاد این است که مشکلات برنامه شاد در آن وجود نداشته و برای عضویت در آن نیازی به انجام کار سختی نیست و می توان به راحتی و فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه، مراحل عضویت در دیجی فرم شاد را انجام داد. در صورتی که قصد عضویت در دیجی فرم را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و در این دیجی فرم عضو شوید.

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت دیجی فرم را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل با نام دیجی فرم به نشانی digiform.ir کلیک کنید.

[تصویر:  1633241994_digiform1.png]

پس از ورود به سایت دیجی فرم بر روی گزینه ورود /  ثبت نام کلیک کنید.

[تصویر:  1633242015_digiform2.png]

در مرحله اول بر روی گزینه ثبت شماره جدید کلیک کنید.

[تصویر:  1633242036_digiform3.png]

حال شماره تلفن همراهی که در دسترس می باشد را وارد نمایید.

[تصویر:  1633242062_digiform4.png]

یک پیامک به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که حاوی یک کد 4 رقمی اعتبارسنجی می باشد. آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به دیجی فرم شاد وارد شوید.

[تصویر:  1633242092_digiform5.png]


حال شما به دیجی فرم شاد وارد شده اید و می توانید بسته به نیاز خود از هر یک از امکاناتی که در دیجی فرم ارائه می شوند، استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید شاد




نحوه ساخت آزمون آنلاین در دیجی فرم شاد
یکی از اصلی ترین خدماتی که در سامانه دیجی فرم شاد ارائه می شود، ایجاد و ساخت آزمون آنلاین می باشد. معلمانی که قصد انجام مراحل آزمون ساز شاد در دیجی فرم را دارند، می توانند مانند گوگل فرم از دیجی فرم برای ساخت آزمون آنلاین استفاده کنند. جهت ساخت آزمون آنلاین در دیجی فرم می بایست که ابتدا با شماره تلفن همراه خود در سایت دیجی فرم عضو شوید و سپس مراحل ساخت آزمون آنلاین را در دیجی فرم انجام دهید. برای ساخت آزمون آنلاین دیجی فرم شاد می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

پس از ورود به سایت دیجی فرم به نشانی web.digi-form.ir و وارد شدن شماره تلفن همراه خود، صفحه ای همانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد. در صورتی که قصد ساخت آزمون آنلاین را دارید، بر روی گزینه «ایجاد فرم جدید» کلیک کنید.

[تصویر:  1633242209_digiform6.png]

در مرحله بعدی نوع فرم را بر روی گزینه آزمون قرار دهید و یک عنوان برای آزمون خود انتخاب کنید. در نهایت بر روی گزینه تایید و ایجاد فرم کلیک کنید.

[تصویر:  1633242366_digiform7.png]

حال شما به صفحه ای که می توانید با کمک آن آزمون آنلاین ایجاد کنید وارد می شوید. برای افزودن سوال بر روی گزینه مربوطه کلیک کنید و از بین انواع سوال های موجود (چهار گزینه ای، تشریحی و ...) سوال مد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل ساخت سوال را انجام دهید. دانش آموزان نیز با اطلاع از نحوه پاسخگویی به آزمون در شاد می توانند امتحانات خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.

[تصویر:  1633242387_digiform8.png]

در نهایت می توانید زمان محدودی را برای امتحان در نظر بگیرید و در کادر مربوطه وارد کنید. پس از وارد کردن زمان بر روی گزینه ذخیره نهایی کلیک کنید تا آزمون شما ذخیره شود.

[تصویر:  1633242493_digiform9.png]

معلمانی که قصد برگزاری آزمون تشریحی در شاد را دارند می توانند برای آشنایی با نحوه برگزاری این آزمون در شاد به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

بیشتر بخوانید: نحوه برگزاری آزمون های تشریحی در شاد





امکانات دیجی فرم شاد
به طور کلی دیجی فرم شاد برای طراحی فرم آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر خدمات و امکاناتی که در دیجی فرم شاد ارائه می شود، فقط برای ساخت فرم های آنلاین می باشد. در نظر داشته باشید که دیجی فرم شاد در ابتدا یک اعتبار رایگانی را برای شما در نظر می گیرد که می توانید آزمون آنلاین رایگان ایجاد کنید اما پس از آن می بایست بر اساس تعرفه، هزینه پرداخت کنید. از جمله امکانات دیجی فرم شاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طرح فرم حضور و غیاب کلاسی در دیجی فرم شاد

همانطور که در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، دیجی فرم شاد فقط برای طراحی نمونه سوال و آزمون آنلاین کاربرد ندارد. بلکه می تواند با طراحی یک فرم جدید در دیجی فرم از هر نوع امکاناتی استفاده کرد. یکی از مهم ترین فرم هایی که می توان در دیجی فرم ایجاد کرد، ایجاد فرم حضور و غیاب شاد به صورت آنلاین می باشد.

کپی سوال های فرم های قدیمی در دیجی فرم شاد

یکی از مزیت های اصلی سایت دیجی فرم این است که می توان از طریق آن سوال های قدیمی دیجی فرم شاد را که قبلا طراحی کرده ایم را کپی کنیم. برای این کار نیاز به لینک فرم دیجی فرم داریم که می بایست آن را وارد کنیم تا سوالات آن فرم در فرم جدیدی کپی شوند.

مشاهده نمونه فرم های ایجاد شده برای راهنمایی بیشتر دیجی فرم شاد

از جمله امکانات دیگری که در سامانه دیجی فرم شاد ارائه می شود این است که شما می توانید برای راهنمایی بیشتر، نمونه فرم های ایجاد شده برای آزمون، فرم ثبت نام و فرم نظرسنجی را مشاهده کنید تا با نحوه ساخت سوال ها و ... آشنا شوید و آن ها را در شاد یا شاد وب در اختیار دانش آموزان بگذارید.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه استفاده از دیجی فرم شاد را در اختیار معلمان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اطلاعات لازم در این خصوص را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: تکالیف درسی دانش آموزان در شاد


سوالات متداول

1- ✔️ دیجی فرم شاد چیست و نحوه عضویت در آن چگونه است ؟
✔️ دیجی فرم شاد سایتی است که معلمان با عضویت در آن امکان ساخت انواع آزمون های آنلاین، پرسشنامه، حضور و غیاب و ... را دارند. راهنمای تصویری عضویت در دیجی فرم در متن مقاله موجود می باشد.


2- ✔️ نحوه ساخت آزمون آنلاین در دیجی فرم شاد چگونه است ؟
✔️ برای ساخت آزمون آنلاین در دیجی فرم شاد می بایست به سایت دیجی فرم مراجعه کرده و گزینه آزمون ساز را مطابق راهنمای تصویری متن مقاله کلیک نمایید.


3- ✔️ هزینه استفاده از امکانات دیجی فرم شاد چقدر است؟
✔️ استفاده از دیجی فرم شاد در ابتدا به صورت رایگان صورت می گیرد، اما پس از آن با بیشتر شدن فعالیت ها، هزینه ای برای ساخت فرم ها دریافت می شود.
منبع : دیجی فرم شاد
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт