تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیست بهترین فیلم های اکشن دنیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان کدام هستند؟ این سوالیست که همواره تمامی مخاطبین سینما می پرسند و به دنبال لیستی از بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان و انواع فیلم جنگی تاریخی به خصوص برترین فیلم های اکشن 2019 و 2020 و 20121 هستند. فیلم اکشن یکی از ژانر های محبوب سینما است. می توان گفت حداقل 60 درصد فیلم های پرفروش سینما جزء فیلم های اکشن بشمار می روند. اوج ژانر اکشن و جنگی در سینمای هالیوود، دهه 90 میلادی بود. در دهه اول قرن میلادی نیز یعنی از سال 2000 تا 2010 هم به لطف فناوری CGI شاهد فیلم هایی بسیار با کیفیت تر از لحاظ تصویربرداری و صحنه آرایی بودیم. از این رو شاهد فیلم هایی بسیار جذاب در این ژانر هستیم. در ادامه این مقاله، بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را بر اساس امتیاز و استقبال مخاطبان معرفی می کنیم. فیلم های اکشن رزمی نیز در این لیست وجود دارند. 
[تصویر:  best_action_and_war_movies.jpg]
معرفی برترین فیلم های سینمایی اکشن خارجی
از بین 10 فیلم پرفروش تاریخ، 6 فیلم در ژانر اکشن است. این موضوع نشان می دهد که فیلم های اکشن تا چه حد در بین تماشاگران محبوب است. عی کردیم لیستی از برترین فیلم های اکشن جهان را لیست کنیم به گونه ای که بهترین فیلم های سینمایی جنگی باشند و علاوه بر آن در لیست بهترین فیلم های اکشن جهان از نظر imdb نیز قرار داشته باشند. برترین فیلم های اکشن و جنگی جهان عمدتا در دهه 90 میلادی و در دهه اول قرن جاری ساخته شده اند. در این دو دهه شاهد اکران بهترین فیلم های اکشن تاریخی و فیلم های جنگی برتر بودیم. چه در حوزه فیلم های جنگی و چه در حوزه فیلم حماسی و تاریخی فیلمهای اکشن متنوعی ساخته شده است.
1. فیلم گاو خشمگین Raging Bull
معمولاً فیلم‌ هایی که در ژانر ورزشی مخصوصاً بوکس هستند را، می توان در ژانر اکشن قرار داد. داستان این فیلم خیلی ساده است! داستان از این قرار است که لاموتا قصد دارد در بوکس، حرفه ای شود و در این راه به آرزوی خود برسد. اما در این راه مخالفان بسیار زیادی دارد و افراد زیادی هستند که چشم موفقیت او را ندارد و او تلاش می ‌کند تا هر روز بهتر از دیروز شود و در مسابقات بوکس قهرمان شود.
[تصویر:  movie_Raging_Bull_.jpg]
2. لبه فردا Edge of Tomorrow
یکی از فیلم های جذاب سال ۲۰۱۴ که در ژانر تخیلی علمی-تخیلی و و اکشن ساخته شد، فیلمی به نام لبه فردا است که در آن تام کروز و امیلی بلانت بازی می کنند. داستان فیلم در مورد یک سرباز به نام ویل است که پس از کشته شدن در یک جنگ علیه بیگانگان دوباره زنده میشود و به همان موقعیت جنگی خود برمی ‌گردد. خاصیت عجیبی که در ویل که وجود دارد این است که او پس از هر بار کشته شدن، قوی‌تر می ‌شود و توانایی‌هایش افزایش پیدا می ‌کند و حتی پس از برگشت به جنگ می تواند با توانایی های جدید خود سرنوشت جنگ را تغییر دهد!
[تصویر:  Edge_of_Tomorrow_movie.jpg]
3. فیلم اکشن بی مصرف‌ها 2 یا Expendables 2
بی مصرف ها یکی از جذاب ترین و پرخرج ترین و البته تجاری ترین فیلم های دهه گذشته محسوب می شود. یکی از افراد گروه در جریان یک ماموریت ساده کشته می شود. آنها از این موضوع ناراحت هستند که یک ماموریت جدید برای آن ها در نظر گرفته می شود. بی مصرف ها آخرین فیلم چاک نوریس است و با مشورت با استالونه در 71 سالگی از بازیگری بازنشسته شد.
[تصویر:  Expendables_2_movie.jpg]
4. فیلم مکس دیوانه جاده خشم Mad Max Fury Road
این فیلم چهارمین فیلم از سری فیلم‌های مکس دیوانه است و در سال ۲۰۲۲ منتظر اکران جدیدترین دنباله آن هم هستیم. مکس به نیروهای فیوروسا می ‌پیوندد و هر دو قصد دارند رهبری را از فرد شروری به نام ایمورتان پس بگیرد. اما ایمورتان برای به دست آوردن همسران خود که توسط فیوریوسا فراری داده شده اند، سپاه بزرگی را به تعقیب آنها می ‌فرستد.
[تصویر:  mad_max_movie.jpg]
بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان از نگاه تماشاگران و فیلم های برتر جنگی دنیا از نگاه imdb و سایت های نقد و بررسی فیلم در لیستی تحت عنوان فیلم های اکشن برتر دنیا در این سری از نقد و بررسی ها ارائه شد و 30 تا از فیلم های سینمایی خارجی اکشن و جنگی برتر دنیا را معرفی کردیم. شاید در این لیست فیلم های اکشن معرفی نشده باشد به همین دلیل سعی داریم همواره لیست پیشنهادی بهترین فیلم های اکشن دنیا را به روز نگه داشته و یکسری فیلم اکشن برتر دیگر هم به آن اضافه کنیم. شما چه فیلم های تاریخی جنگی و حماسی دیگری می شناسید؟ کدام فیلم های اکشن شایستگی قرار گیری در لیست برترین فیلم های اکشن دنیا را دارند؟
در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل 30 فیلم برتر اکشن و جنگی خارجی می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
بهترین فیلم های اکشن و جنگی خارجی جهان