تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید و فروش باغ ، ویلا و زمین در کدان و کوهسار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر به خرید ویلا در کردان فکر می کنید ، این لیست می تواند به شما در جستجوی پای راست کمک کند. در حالی که تعداد اتاق ها ، وضعیت آشپزویلا در کردان و اندازه حیاط مهم است ، قبل از ارائه پیشنهاد ، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. این عوامل را در نظر بگیرید.
موقعیت
 خرید ویلا در کوهسار
آنها می گویند که سه نکته مهم در هنگام خرید ، ویلا در کردان هستند ، مکان ، مکان. اگر محله و همسایگان خود را دوست دارید ، می توانید تقریباً با هر گونه نقصی در ویلا در کردان زندگی کنید. تقریباً همه چیز دیگر را می توانید تغییر دهید. اما پس از خرید ، نمی توانید مکان ویلا در کردان خود را تغییر دهید. وقتی به شکار ویلا در کردان می روید ، نزدیکی هر ویلا در کردان احتمالی با محل کار خود ، جذابیت محله ، نحوه قرارگیری ویلا در کردان در زمین ، سهولت دسترسی ، سر و صدای همسایگان ، ترافیک و حیوانات خانگی و همچنین دسترسی به پارکها را در نظر بگیرید. خرید ، مدارس و حمل و نقل عمومی.
ویدئوی ویژه
سایت
 
فراتر از مکان ، به محل ویلا در کردان نگاه کنید. اگر ویلا در کردان روی تپه است ، آیا منظره ، زیرزمین پیاده روی یا پله های زیادی برای بالا رفتن دارد؟ آیا پنجره های همسایه مستقیماً به ویلا در کردان نگاه می کنند؟ آیا حیاط برای کودکان ، حیوانات خانگی ، باغبانی یا موارد دیگر مناسب است؟ آیا دسترسی به ملک در رابطه با ارتفاع راه پله یا پله به درب ورودی ایمن است؟
همسایه
 
مطمئن باشید محله ، و نه فقط ویلا در کردان ، انتظارات شما را برآورده می کند. آنها می گویند شما باید صاحب کوچکترین ویلا در کردان در زیبا ترین محله باشید که می توانید از عهده آن برآیید. منظره ای عالی خواهید داشت! در روزهای هفته و تعطیلات آخر هفته ، در طول روز و عصر رانندگی کنید. آیا ویلا در کردان های محله از نظر اندازه و ویژگی ها سازگار هستند؟ آیا همسایه ها حیاط ها را تمیز و مرتب نگه می دارند ، یا ماشین های قدیمی و سطل آشغال در اطراف وجود دارد؟ آیا محله برای پیاده روی ، دویدن یا دوچرخه سواری به اندازه کافی امن است و آیا کودکان در حیاط بازی می کنند؟
درخواست تجدید نظر ویلا در کردان
 
ویلا در کردان شما باید نشان دهنده سبک زندگی شما باشد. آیا زندگی آرامی دارید؟ سپس ممکن است شما یک ویلا در کردان رسمی به سبک ویکتوریایی یا تودور نخواهید. ممکن است چیزی ساده تر و معاصر تر باشد. به ویژگی های بیرونی نگاه کنید. نگهداری از یک ویلا در کردان آجری آسان تر است ، مگر اینکه ، البته ، شما در یک منطقه زلزله خیز زندگی می کنید. از خود بپرسید آیا سقف در شرایط خوبی است یا خیر. آیا محوطه سازی جذاب است و پیاده روهای منتهی به ویلا در کردان ایمن هستند؟
اندازه و پلان طبقه
 خرید ویلا در کردان
ممکن است به خرید ویلا در کردان رویایی خود فکر کنید. اما آیا ویلا در کردان رویایی شما غیرعملی است؟ آیا وقتی تنها زندگی می کنید به چهار اتاق خواب و چهار حمام نیاز دارید؟ یک ویلا در کردان بزرگ می تواند فضای اضافی را که همیشه برای یک دفتر کار خانگی ، صنایع دستی یا پروژه های هنری می خواهید در اختیار شما قرار دهد ، اما قبض گرمایش بیشتری پرداخت می کنید و مالیات بیشتری خواهید داشت. مبلمان بیشتری برای پر کردن آن و پول برای تزئین آن نیاز است. به نحوه استفاده از فضای جدید ویلا در کردان و این که آیا با سبک زندگی شما در حال حاضر و در آینده سازگار است فکر کنید.
اتاق خواب و حمام
 
تصمیم بگیرید که به چه تعداد اتاق خواب و حمام نیاز دارید و فقط به ویلا در کردان هایی نگاه کنید که معیارهای شما را برآورده می کنند. شرم آور است که عاشق کلبه ای دنج و جذاب شوید که به اندازه کافی بزرگ نیست. یک اتاق خواب اضافی همیشه یک مزیت محسوب می شود ، زیرا می تواند برای یک دفتر کار خانگی ، استودیوی صنایع دستی یا  اتاق مهمان استفاده شود . اگر فکر می کنید بعداً اتاق بیشتری اضافه می کنید ، حتماً با یک معمار مشورت کنید که می تواند در زمینه برنامه ریزی فضا ، استفاده از زمین و مقررات شهر به شما مشاوره دهد.
آشپزویلا در کردان
 
اگر آشپزویلا در کردان قلب ویلا در کردان شماست ، به ویلا در کردان ای با آشپزویلا در کردان ای که کار نمی کند بسنده نکنید. همیشه می توانید بازسازی کنید ، اما هزینه زیادی دارد. آیا می توانید صفحات کابینت و صفحات میز را عوض کنید؟ آیا یک تغییر ارزان قیمت کافی خواهد بود؟ نگران لوازم خانگی نباشید ، زیرا معمولاً می توان آنها را به راحتی تعویض کرد.
کمدها و انبارها
 
ویلا در کردان های قدیمی معمولاً کمد دیواری کم و فضای ذخیره سازی زیادی ندارند. اگر تجهیزات ورزشی زیادی ، وسایل صنایع دستی ، لباس های خارج از فصل و تزئینات تعطیلات دارید ، مطمئن باشید که می دانید همه اینها در ویلا در کردان جدید شما به کجا خواهد انجامید. ویلا در کردان های جدیدتر دارای گنجه های بزرگ و انبار زیاد هستند. شما همیشه می توانید فضای ذخیره سازی را اضافه کنید ، اما ممکن است مجبور شوید فضای زندگی را در اتاقهای خود قربانی کنید.
پنجره و روشنایی
 
آیا شما عاشق یک اتاق آفتابی روشن هستید یا عاشق حریم خصوصی هستید؟ با نور و نور آفتاب به ویلا در کردان ای نگاه کنید. به محل پریزها و وسایل برقی توجه کنید. آیا آنها نیازهای نورپردازی شما را برآورده می کنند؟ آیا در آشپزویلا در کردان نور پردازی ، نورپردازی در اتاق خانواده و لوستر دوست داشتنی   در اتاق غذاخوری وجود دارد؟ اگر نه ، می توانید بعداً آنها را اضافه کنید ، اما خوب است که هنگام نقل مکان ، آن را در محل خود داشته باشید.
لمس های نهایی
 مشاور املاک مزرعه سبز
گاهی اوقات ساده ترین ویلا در کردان به لطف قالب های نصب شده ، سخت افزار و شومینه دیدنی به نظر می رسد. اگر این عناصر برای شما مهم هستند ، هنگام شکار ویلا در کردان به دنبال آنها باشید یا بعد از مهاجرت آماده باشید تا آنها را اضافه کنید.
 
اگر این عناصر خاص یک ویلا در کردان را در نظر داشته باشید ، شکار ویلا در کردان شما موفق تر خواهد بود و احتمالاً به ویلا در کردان رویاهایتان خواهید رسید.