تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پرتال جامع مدارس سما با هدف نظارت دقیق تر بر امور مدارس سما دانشگاه آزاد و ارائه خدمات غیر حضوری به والدین و دانش آموزان این مدارس راه اندازی شده است. پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از این بخش ها خدمات ویژه ای را به کاربران ارائه می کنند.


پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir پرتالی است برای ارائه خدمات آنلاین و اطلاع رسانی به دانش آموزان، والدین و مدارسی که زیر نظر دانشگاه های آزاد فعالیت می کنند، راه اندازی شده است. تمامی دانش آموزان و اولیا آنان در صورتی که قصد ثبت نام در یکی از مدارس سما را دارند، می توانند به پرتال جامع مدارس سما وارد شوند و اطلاعات مربوط به ثبت نام را از طریق این سامانه دریافت نمایند.
به طور کلی سامانه جامع مدارس سما دانشگاه آزاد خدمات متفاوتی را به اشخاص مختلف ارائه می کند که در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این سامانه و خدمات مختلف آن پورتال آشنا کنیم.

برای ورود مستقیم به پرتال جامع مدارس سما کلیک کنید

[تصویر:  1632301308_portal-sama1.PNG]


پرتال جامع مدارس سما دانشگاه آزاد به نشانی samaschools.ir می باشد که تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در آن درج شده است.


پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir
مدارس سما یکی از بهترین مدارس در سطح ایران می باشند که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند. این مدارس جزو مدارس غیر دولتی کشور محسوب می شوند و در همین راستا نیز خدمات آموزشی مختلفی را به دانش آموزان خود ارائه می کنند.

پورتال جامع مدارس سما دانشگاه آزاد به نشانی samaschools.ir یک سایت اینترنتی است که برای مدیریت مدارس سما در تمامی مقاطع تحصیلی مختلف راه اندازی شده است. این پرتال توسط سازمان مراکز آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد راه اندازی شده و اهداف مختلفی را دنبال می کند.

از جمله اهداف مهم راه اندازی پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir نظارت دقیق بر عملکرد و گردش مالی مدارس سما به عنوان مدرسه غیرانتفاعی در سطح کشور، افزایش کیفیت نظارت والدین بر فعالیت های آموزشی و انضباطی دانش آموزان به صورت اینترنتی، افزایش تعامل و ارتباط میان دانش آموزان، والدین، معلمان، کادر آموزشی، کادر اداری مدارس در بازه های زمانی مختلف می باشد.

در حال حاضر بسیاری از خدمات مدارس آموزشی سما به صورت غیر حضوری و از طریق پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir ارائه می شود و دانش آموزان، والدین، معلمان و ... می توانند از خدماتی که در این سامانه ارائه می شود استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس سما
” برای رزرو ثبت نام لاتاری 2023 کلیک کنید. “

[تصویر:  academy1.gif]

ورود به پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir
همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد، در حال حاضر بسیاری از خدمات مربوط به مدارس سما به صورت غیر حضوری و آنلاین ارائه می شود و در همین راستا نیاز است که دانش آموزان، والدین و یا حتی کادر آموزشی و اداری مدارس با نحوه ورود به پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir و سایت ثبت نام مدارس آشنایی داشته باشند.

لازم به ذکر است که برای ورود به این سامانه، جستجو کردن آدرس اینترنتی پورتال جامع مدارس سما samaschools.ir کافی است. پس از ورود به پرتال جامع مدارس سما، دانش آموزان و یا والدین آن ها می توانند با انتخاب محل مدرسه خود، به پرتال جامع مدرسه مد نظر خودشان مراجعه کنند و از خدماتی که در آن پرتال برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می شود، استفاده نمایند.

در صورتی که زمان ثبت نام مدارس قصد ورود به پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و در فیلد جستجوی گوگل مرورگر عبارت «پرتال جامع مدارس سما» را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده توسط گوگل با نام پرتال جامع مدارس سما دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی samaschools.ir کلیک کنید تا به صورت مستقیم به این سایت وارد شوید.

[تصویر:  1632302014_portal-sama2.PNG]

در حال حاضر شما به پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir وارد شده و می توانید از هر یک از بخش های این پرتال استفاده کنید. در صورتی که قصد ورود به پرتال آموزشی مدرسه مد نظر خود را دارید، می توانید از روی نقشه نشان داده شده در مقاله واحد آموزشی مد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید تا به صورت مستقیم به پرتال واحد آموزشی سما مد نظر خود وارد شوید.

[تصویر:  1632302037_portal-sama3.PNG]

برای ورود مستقیم به پورتال جامع مدارس سما کلیک کنید

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس سما را دارند، می توانند برای اطلاع از شهریه مدارس سما به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

بیشتر بخوانید: شهریه مدارس سما


[تصویر:  madares2.gif]


بخش های مختلف پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir
پورتال جامع مدارس سما samaschools.ir دارای بخش های مختلفی برای ثبت نام مدارس است که هر کدام از این بخش ها با هدف ارائه خدمات غیر حضوری مختلفی به دانش آموزان، والدین و یا کادر آموزشی و اداری مدارس راه اندازی شده است. از جمله بخش های این سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بخش درخواست راه اندازی پرتال سما

یکی از بخش های موجود در پرتال جامع مدارس سما دانشگاه آزاد samaschools.ir بخش راه اندازی است. در این بخش درخواست واحدهای آموزشی سما برای راه اندازی پرتال اختصاصی به صورت غیر حضوری ثبت می شود و شرایط راه اندازی پرتال اختصاصی هر یک از مدارس در این قسمت ذکر شده است.

بخش دانلودها و آموزش ها پرتال سما

این بخش امکان دسترسی به تمامی آموزش های مورد نیاز والدین، دانش آموزان و کادرهای اداری و آموزشی مدارس وجود دارد. کاربران می توانند با ورود به این بخش آموزش نرم افزارهای مختلف را دریافت کرده و به دانلود کتاب های درسی بپردازند.

بخش سیستم شهریه مدارس سما

این بخش جزو بخش هایی است که فقط به کادرهای اداری و آموزشی مدارس خدمات ارائه می کند. در این بخش مدارس می توانند گزارش های مالی خود را مبنی بر پرداخت شهریه دانش آموزان ثبت کنند.

بخش مهارت ورزی مدارس سما

یکی از بخش های دیگری که در پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir ارائه می شود، بخش مهارت ورزی مدارس سما است. این بخش به تازگی به این پرتال اضافه شده است. در بخش مهارت ورزی مدارس سما دانش آموزان و والدین می توانند دوره های مهارت ورزی برگزار شده در مدارس سما را دانلود کنند و در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

ورود به پرتال های شخصی مدارس سما

از جمله امکاناتی که در این سامانه ارائه می شود، ورود به پورتال های شخصی مدارس است. تمامی دانش آموزان و والدین آن ها می توانند با ورود به قسمت نقشه در پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir، نام واحد آموزشی خود را در بین استان ها و شهرهای مختلف جستجو کنند و با کلیک کردن بر روی آن، به آن وارد شوند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه ورود به سایت جامع مدارس سما را توضیح داده و دانش آموزان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نماید. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی مدارس هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط به این حوزه را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: زمان شروع مدارس

[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84_%D8%AA%D9...%D8%B3.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آدرس اینترنتی پرتال مدارس سما چیست؟
✔️ پرتال مدارس سما به نشانی samaschools.ir می باشد که در متن مقاله لینک ورود مستقیم به آن ارائه شده است.


2- ✔️ نحوه ورود به سایت مدارس سما چگونه است ؟
✔️ در متن مقاله راهنمای تصویری ورود به پرتال سما ارائه شده است. ابتدا به سایت سما وارد شده و سپس شهر خود را مشخص کنید.


3- ✔️ امکانات پرتال مدارس سما چیست ؟
✔️ از طریق پرتال سما می توان اطلاعات لازم در خصوص شهریه، نرم افزارهای آموزشی و کلاس های مهارت آموزی را دریافت کرد. برای اطلاع از سایر بخش های این سایت به متن مقاله مراجعه کنید.
منبع : پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.ruсайтlacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruинфоsemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru