تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس به منظور اطلاع از شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 می بایست در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را دانلود نمایند. ایهن دفترچه مدتی پیش از ثبت نام ارشد منتشر می شود.


سازمان سنجش برای آشنایی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1401 با شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام این آزمون راهنمای جامعی تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد منتشر کرده و هم زمان با آغاز فرایند ثبت نام بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org قرار می دهد.

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ به منظور سهولت در انجام این فرایند در دسترس داوطلبان قرار گرفته و از بخش های مختلفی هم چون شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، سهمیه ها و تسهیلات، نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 تشکیل شده است.

متقاضیان پس از بررسی تمامی بندها و تبصره های این دفترچه در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام کرده و خود را برای شرکت در آزمون رشته امتحانی مورد نظر آماده نمایند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را در اختیار داوطلبان قرار داده و به بررسی بخش های مختلف این دفترچه می پردازیم. 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد سراسری را دارند می بایست قبل از هر گونه اقدامی با مراجعه به سایت ارشد سنجش دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 را دریافت کرده و به مطالعه دقیق جزیئات آن بپردازند.

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 با توجه به روال همیشگی آن به احتمال زیاد در آذر ماه همزمان به آغاز فرایند ثبت نام منتشر خواهد شد. توصیه می شود داوطلبان برای دریافت آخرین اخبار در این خصوص به کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا بپیوندند و یا اخبار را از صفحه مجازی اینستاگرام دنبال کنند.


زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 مطلع شده و خود را برای نام نویسی در این آزمون آماده سازند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
برای رزرو ثبت نام لاتاری 2023 کلیک کنید.

[تصویر:  academy1.gif]

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 1401 را دارند در وهله اول باید به مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 بپردازند تا از شرایط و ضوابط ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد و حتی زمان برگزاری آن مطلع گردند.

به همین دلیل، لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 1401 را در این مقاله قرار می دهیم تا متقاضیان به راحتی بتوانند آن را دریافت نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1400
[list]
[*]دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد
[/list][list]
[*]حجم فایل: 6MB
[*]منبع:سنجش
[/list]دانلود فایل

لینک دانلود دفترچه ثبت نام ارشد در جدول فوق مربوط به سال گذشته می باشد و در صورت توزیع دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 این لینک بروز رسانی می شود.

مجموعه امتحانی کنکور ارشد نیز برای یاری داوطلبان برای آشنایی با نمونه سوالات و نحوه پاسخگویی نیز مفید می باشد. در جدول زیر لینک دانلود فایل مجموعه های امتحانی کنکور ارشد قرار گرفته است.

مواد امتحانی کنکور ارشد 1401
منابع کنکور ارشد 1401
حجم فایل: 10MB

منبع:سنجش
دانلود فایل

برای دانلود اصلاحیه رشته های کنکور ارشد 1401 کلیک کنید

متقاضیان می توانند مقاله مرتبط با شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱


[تصویر:  arshad.gif]



جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
داوطلبان پس از دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 و مطالعه دقیق آن می توانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را یافته و با آگاهی بیش تر مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد را پشت سر گذارند. در قسمت زیر به توضیح مختصری در خصوص قسمت های مختلف دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ پرداخته ایم.

بخش اول : شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد

در این بخش شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ درج شده است. با توجه به این که داوطلبان این آزمون از نظر وضعیت تحصیل در شرایط و موقعیت های متفاوتی قرار دارند با مطالعه این قسمت می توانند وضعیت مجاز بودن خود را بررسی نمایند.

بخش دوم : مقررات وظیفه عمومی

بر اساس مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ داوطلبان مرد متقاضی شرکت در این آزمون باید وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نموده و با توجه به این قسمت وضعیت مشمولیت یا معافیت خود را مورد بررسی قرار دهند.

بخش سوم : شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی

داوطلبان شرکت کننده اتباع غیر ایرانی باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مذکور بندهای این قسمت از دفترچه را نیز مطالعه نمایند.

بخش چهارم : سهمیه ها و تسهیلات

سازمان سنجش در این قسمت دفترچه به معرفی سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 1401 پرداخته و شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را ارائه داده است. در ادامه این قسمت نیز شاهد جزئیات مربوط به تسهیلات در نظر گرفته شده برای استعدادهای درخشان و حافظان قرآن مجید خواهیم بود.

بخش پنجم : روند ثبت نام

داوطلبان با مطالعه این بخش می توانند تمامی اطلاعات لازم در خصوص مراحل ثبت نام، نحوه تکمیل فرم اینترنتی، مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 و نکات و تذکرات مهم در این خصوص را کسب نمایند.

بخش ششم : مراحل بعدی آزمون

این بخش از دفترچه به منظور برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده که داوطلبان با بررسی آن می توانند به مدیریت زمان بپردازند . متقاضیان در این قسمت می توانند مسیر این آزمون را مورد بررسی قرار داده و از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مطلع شوند.

بخش هفتم : شرایط و ضوابط المپیاد علمی دانشجویی

با توجه به این که اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور هم زمان با کنکور کارشناسی ارشد برگزار می شود در این قسمت شاهد شرایط و ضوابط متقاضیان المپیاد می باشیم.

بخش هشتم : جدول رشته های امتحانی

داوطلبان در این قسمت می توانند لیست رشته های کارشناسی ارشد 1401 را به تفکیک گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی مشاهده نمایند.

بخش آخر : فرم های مورد نیاز

در انتهای دفترچه نیز به منظور کاهش خطا و اشتباه داوطلب یک نمونه فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قرار داده می شود. هم چنین داوطلبان سال آخر مقطع کارشناسی می توانند فرم مخصوص معدل را در این قسمت مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]



مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ امکان انتخاب دو رشته امتحانی اصلی و شناور از لیست رشته های کارشناسی ارشد مندرج در دفترچه راهنما وجود دارد که این رشته ها بر حسب تجانس در شش گروه آزمایشی قرار گرفته اند. لازم به ذکر است دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد مختص تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد بوده و دفترچه جداگانه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 منتشر نمی شود.

داوطلبان می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص بخش های مختلف دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرند. راه ارتباطی متقاضیان با کارشناسان این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد.
بیشتر بخوانید: ویرایش ثبت نام ارشد 1401


سوالات متداول

1- ✔️ داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 باید به چه سایتی مراجعه کنند؟
✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 هم زمان با آغاز این فرایند بر روی سایت sanjesh.org قرار می گیرد.


2- ✔️ راه تشخیص رشته های شناور کارشناسی ارشد در دفترچه راهنمای این آزمون به چه صورت است؟
✔️ این رشته ها با علامت ستاره ( * ) در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 مشخص می شوند.


3- ✔️ هر داوطلب چند رشته امتحانی از لیست رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد را می تواند انتخاب کند؟
✔️ امکان انتخاب یک رشته امتحانی اصلی و یک رشته امتحانی شناور از لیست رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وجود دارد.
منبع : دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting