تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام کنکور ارشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ با توجه به افزایش تورم از سال پیش تا کنون بیشتر خواهد بود. هزینه ثبت نام ارشد سال گذشته به مبلغ 90 هزار تومان بوده که جریمه ثبت نام برای داوطلبان جامانده از ثبت نام تا 120 هزار نیز در زمان مهلت مجدد ثبت نام رسید.


سازمان سنجش به منظور تامین هزینه های کنکور کارشناسی ارشد از داوطلبان این آزمون مبلغ مشخصی را دریافت نموده و بر اساس آن مقدمات لازم برای برگزاری رقابتی سالم را فراهم می کند. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 طبق روال سالیان گذشته به صورت اینترنتی بوده و در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود. داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد مراجعه کرده و قبل از تکمیل فرم اینترنتی نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند.
گفتنی است با توجه به یکپارچه بودن کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد هزینه مجزایی تحت عنوان هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از داوطلبان دریافت نشده و متقاضیان با خرید یک کارت اعتباری می توانند متقاضی رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم شوند. در ادامه به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد می پردازیم.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401
داوطلبان به منظور اطلاع از هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می بایست اطلاعیه های سازمان سنجش را دنبال کرده و در مهلت قانونی اعلام شده نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند. مبالغ در نظر گرفته شده برای این آزمون در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد نیز درج شده و هم زمان با آغاز فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

طبق روال سالیان گذشته هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از سه بخش تشکیل شده که هر داوطلب با توجه به نیاز خود می تواند نسبت به پرداخت آن اقدام نموده و از تسهیلات و خدمات مربوطه بهره مند شود. در قسمت زیر خدمات مربوط به هر بخش را توضیح داده و مبالغ آن را ارائه داده ایم تا متقاضیان از میزان تقریبی هزینه های این آزمون مطلع شوند.


هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد به منظور ثبت نام ارشد یک کد رشته امتحانی ملزم به پرداخت این مبلغ می باشند، اما داوطلبانی که قصد شرکت در دو رشته امتحانی اصلی و رشته شناور ارشد را دارند می بایست دو کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند. لازم به ذکر است هزینه ثبت نام این آزمون در سال گذشته 90,000 تومان بود.

به عبارت دیگر کلیه داوطلبانی که متقاضی شرکت در مجموعه امتحانی اول و دوم و همچنین اعلام علاقه مندی نیز می باشند باید چهار شماره سریال اعتباری تهیه کرده باشند. (یک سریال ثبت نام برای مجموعه امتحانی اول، یک سریال ثبت نام برای مجموعه امتحانی شناور، یک سریال ثبت نام برای شرکت در گزینش دانشگاه پیام نور و یک سریال ثبت نام برای شرکت در گزینش دانشگاه های غیرانتفاعی).

هزینه اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی 

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی می باشند باید علاوه بر پرداخت هزینه ثبت نام که در بالا ذکر شد کارت اعتباری جداگانه ای تحت عنوان کارت علاقه مندی خریداری نمایند. 

هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه : 8,500 ریال
 
متقاضیان با پرداخت این مبلغ می توانند از خدمات پیام کوتاه در مراحل مختلف آزمون استفاده نمایند.  
بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برای رزرو ثبت نام لاتاری 2023 کلیک کنید.

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401
همان طور که گفتیم پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی بوده و در سایت سازمان سنجش انجام می شود. از این رو داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به پرداخت این هزینه با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام نمایند.

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 :

بدین منظور کافی است روی لینک "ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱" شوید. 

[تصویر:  1575782657_1.png]

در صفحه باز شده گزینه "خرید سریال ثبت نام" را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

[تصویر:  1575782735_11.png]

در ادامه کارت های اعتباری ثبت نام کارشناسی ارشد برای شما به نمایش در می آید که بر اساس علاقه می توانید نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

[تصویر:  1575782793_12.png]

با انتخاب کارت اعتباری مورد نظر وارد صفحه ثبت اطلاعات شخصی خواهید شد که پس از تکمیل آن و کلیک بر روی گزینه "تایید و ادامه" به درگاه اینترنتی بانک دسترسی پیدا می کنید.

[تصویر:  1575782877_13.png]

حال کافی است با استفاده از کارت بانکی خود و رمز دوم، هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 را پرداخت کنید. پس از اتمام این مراحل با استفاده از سریال دریافتی و مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد می توانید نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایید.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد


[تصویر:  arshad.gif]



مراحل پس از خرید کارت اعتباری کنکور کارشناسی ارشد 1401
داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری کنکور کارشناسی ارشد 1401 و دریافت سریال ثبت نام می توانند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی و درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند. در انتها یک کد رهگیری به داوطلبان داده می شود که نشان دهنده اتمام مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد است. حال متقاضیان می بایست به مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد پرداخته و خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند.

با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد کلیه متقاضیان در یک آزمون جامع و هماهنگ شرکت کرده و نتایج اولیه خود را در قالب یک کارنامه دریافت می کنند. اما پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد مسیر متقاضیان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از هم جدا شده و تمامی فرایندهای بعدی به صورت مجزا انجام می شود. 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند.
در ادامه بخوانید: مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]





سوالات متداول

1- ✔ پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد چگونه انجام می شود؟
✔ داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون باید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنند که نحوه پرداخت آن در متن مقاله شرح داده شده است.


2- ✔ داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ملزم به خرید کارت اعتباری علاقه مندی می باشند؟
✔ کارت اعتباری علاقه مندی مختص متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد پیام نور و غیرانتفاعی می باشد که برای اطلاع از نحوه خرید آن می توانید متن مقاله را مطالعه کنید.


3- ✔ متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید هزینه ثبت نام را به صورت جداگانه پرداخت کنند؟
✔ داوطلبان با خرید یک کارت اعتباری هم متقاضی دانشگاه های سراسری و هم دانشگاه آزاد می شوند که اطلاعات تکمیلی در این خصوص در متن مقاله شرح داده شده است. 
منبع : هزینه ثبت نام کنکور ارشد
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт