تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با هدف جذب دانش آموزان علاقمند به تحصیل در رشته ادبیات و علوم انسانی تاسیس شده اند و در بعضی از شهرستان ها نیز شعبه دارند. یکی از این شعب، دبیرستان فرهنگ اصفهان می باشد که دانش آموزان داوطلب در این مدارس باید در زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نمایند.


دبیرستان های فرهنگ استان اصفهان 1401 - 1402 برای شناسایی دانش آموزان علاقمند به رشته ادبیات و علوم انسانی تاسیس شده اند. همچنین مدارس فرهنگ اصفهان هر ساله برای جذب دانش آموزان مستعد برای تحصیل در رشته ادبیات و علوم انسانی اقدام به برگزاری آزمون می نمایند.
دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدارس می توانند در تاریخ مشخص شده اقدام به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نمایند. در صورت قبولی در این آزمون و داشتن شرایط لازم امکان ادامه تحصیل در مدرسه فرهنگ اصفهان را خواهند داشت. 
در ادامه این مقاله قصد داریم به سوالات مهمی درباره آزمون دبیرستان های فرهنگ استان اصفهان 1401 - 1402 مانند زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ و همچنین زمان برگزاری آزمون ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ پاسخ دهیم. 

زمان ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ در سال 1401 - 1402 استان اصفهان در زمان مقرری آغاز می شود و داوطلبان ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ استان اصفهان باید از طریق سایت sanjesh.isfedu.ir و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام و شرکت در زمان برگزاری آزمون دبیرستان فرهنگ کنند.
ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان در سال تحصیلی گذشته در اواسط خرداد ماه تعیین گردید، لذا پیش بینی می شود که ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان 1401 - 1402 نیز در حوالی همین تاریخ اعلام شود. 


به محض اینکه زمان ثبت نام مدارس فرهنگ 1401 - 1402 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.


داوطلبانی که در آزمون دبیرستان فرهنگ شرکت کرده اند برای اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ

نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
داوطلبان قبل از انجام ثبت نام خود در آزمون این مدارس می بایست پس از مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ استان اصفهان، دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 استان اصفهان را مطالعه کرده و از نحوه ثبت نام در این آزمون و مراحل آن به خوبی مطلع شوند.
به منظور راهنمایی بهتر دانش آموزان اصفهانی به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ در این قسمت اطلاع رسانی شده و لینک دانلود نیز فعال خواهد شد.


به محض اینکه دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان منتشر شود لینک دانلود آن را در این قسمت قرار خواهیم داد.

توجه داشته باشید که کلیه مراحل ثبت نام، واریز وجه،دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون دبیرستان فرهنگ به صورت اینترنتی خواهد بود.

متقاضیانی که در آزمون دبیرستان فرهنگ شرکت کردند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ


شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 استان اصفهان نیازمند رعایت یکسری شرایط و ضوابط خاصی است که رعایت آن ها برای تمامی داوطلبان ثبت نام مدارس لازم و ضروری میباشد.
جهت ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ در این بخش به ذکر موارد لازم درباره این شرایط می پردازیم.

برای ورود به پایه دهم کسب حداقل معدل کل 18 برای فارغ التحصیلان پایه نهم دوره اول متوسطه می باشد.

دانش آموزان نواحی شش گانه شهر اصفهان می توانند فقط یک دبیرستان فرهنگ را انتخاب نمایند.

بعد از اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ هیچ گونه جابه جایی امکان پذیر نخواهد بود.

لازم به ذکر در نتیجه آزمون دبیرستان فرهنگ استان اصفهان 1401 - 1402 پنجاه درصد نمره آزمون و پنجاه درصد هم معدل کل پایه نهم دانش آموز تاثیرگذار است.

داوطلبانی که شرایط شرکت در آزمون دبیرستان های فرهنگ را نداشته می توانند با مطالعه مقاله زیر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان


سوالات و منابع آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
سوالات آزمون دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 استان اصفهان به طور کامل و صد در صد از کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ طراحی می شود .در این قسمت اطلاعاتی درباره منابع سوالات آزمون دبیرستان های فرهنگ استان اصفهان، تعداد سوالات و ضرایب آن ها ارائه شده است که به شرح جدول زیر است.

درس
تعداد سوال
ضریب
زمان پاسخگویی
پیام های آسمان
10
2
120 دقیقه
فارسی
20
3
عربی
20
3
مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی )
15
1
زبان انگلیسی
10
2
علوم تجربی
10
2
ریاضیات
15
2

موارد ذکر شده در جدول بالا بر اساس آزمون سال گذشته عنوان شده اند، به محض انتشار سوالات آزمون مدارس متوسطه فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ و تغییر در آن ها این موارد به روز رسانی شده و در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون مدارس شاهد

زمان برگزاری و اعلام نتایج دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ استان اصفهان
آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 استان اصفهان در زمان تعیین شده در دفترچه ثبت نام دبیرستان فرهنگ برگزار می گردد. داوطلبان یک هفته قبل از برگزاری آزمون می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ استان اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان اقدام نمایند.
در سال تحصیلی گذشته برگزاری آزمون ورودی مدارس فرهنگ اصفهان در اواسط تیر ماه انجام گرفت، لذا پیش بینی می شود زمان برگزاری آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در حدود همین تاریخ مشخص گردد.


به محض اینکه زمان برگزاری آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شود در این مقاله اطلاع خواهیم داد.

داوطلبان پس از چاپ کارت می بایست آن را برای تایید و ممهور نمودن به مهر آموزشگاه به مدیر واحد آموزشی محل تحصیل فعلی خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است شرکت داوطلبان در جلسه آزمون، بدون ارائه کارت ورود به جلسه، اکیدا ممنوع می باشد.


دانش آموزان می توانند در صورت وجود هر سوالی درباره آزمون مدارس فرهنگ اصفهان 1401 - 1402 ازمشاوران هیوا یاری بگیرند و حتی می توانند انجام مراحل ثبت نام خود را از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره هیوا به مشاوران هیوا بسپارند. برای اطلاع از همه اخبار درباره مدارس فرهنگ اصفهان توصیه می شود عضو کانال تلگرام مدارس هیوا باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید.

در ادامه بخوانید: شهریه مدارس غیر انتفاعی


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 اصفهان به چه صورت انجام می شود ؟  
✔️  ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان که آدرس این سایت در این مقاله ارائه شده است. 


2- ✔️ داوطلبان شرکت در آزمون دبیرستان فرهنگ در چه زمانی باید اقدام به ثبت نام نمایند ؟ 
✔️ احتمالا در بازه زمانی اوایل فروردین تا اوایل اردیبهشت ثبت نام در این مدارس انجام شود که به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام در مدارس فرهنگ اصفهان در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


3- ✔️ آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در چه زمانی برگزار می شود ؟
✔️ احتمالا در اواسط تیرماه آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان برگزار شود که به محض اعلام زمان دقیق برگزاری آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع : ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.ruсайтlacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruинфоsemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru