تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی سال 1400 در مهلت مشخص شده از سوی هر دانشگادر سایت آموزشی آن دانشگاه انجام می شود. داوطلبان قبول شده در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی باید با آماده کردن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی و حضوری اقدام کنند.


موسسات و دانشکده های غیرانتفاعی از جمله دانشگاه های سراسری هستند که در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. رشته های بدون کنکور این دانشگاه در 5 گروه اصلی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود.
داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی سال جاری که در مهلت مقرر برای ثبت نام نیمسال اول یا دوم اقدام کرده اند، در صورت پذیرش در رشته محل مور نظر خود باید در مهلت تعیین شده برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی ۱۴۰۰، برای ثبت نام حضوری و اینترنتی در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.
در ادامه این مقاله علاوه بر جزئیات زمان، مهلت و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی مهر و بهمن سال 1400، جزئیات اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم برای ثبت نام حضوری قبول دشگان رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیر انتفاعی سال ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400
سازمان سنجش همزمان با اعلام اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه های سراسری و غیرانتفاعی، اطلاعیه راهنمای ثبت نام قبول شدگان آن دوره را نیز منتشر می کنند. داوطلبان پذیرفته شده باید در تاریخ مشخص شدن در این اطلاعیه به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و از زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی 1400 مطلع شوند.

در صورت عدم انتشار اطلاعیه ای از سوی دانشگاه در خصوص زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ۱۴۰۰، داوطلبان باید در زمانبندی عمومی تعیین شده از سوی سازمان سنجش برای انجام ثبت نام الکترونیکی و حضوری خود اقدام کنند. ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی معمولا مدتی پس از اعلام نتایج این دانشگاه آغاز می شود.

با توجه به اظهارات سخنگوی سازمان سنجش در خصوص زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی و سراسری مهر سال 1400، نتیجه پذیرش بدون آزمون این مرحله در محدوده زمانی هفته اول مهر ماه اعلام می شود و با توجه به این موضوع و رویه سال های گذشته احتمالا ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ۱۴۰۰ از دهه دوم مهر آغاز خواهد شد.


زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400 هنوز اعلام نشده است.

به محض مشخص شدن جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی ۱۴۰۰ علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400
داوطلبانی که در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیرانتفاعی مهر و بهمن سال 1400 شرکت کرده و پذیرفته شده اند، در صورت علاقه به تحصیل در رشته محل انتخابی باید برای نشان دادن علاقه مندی به پذیرش نهایی در مهلت مقرر شده مراحل ثبت نام تشکیل پرونده خود را در دانشگاه محل قبولی تکمیل کنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ در دو مرحله انجام می شود. مرحله نخست ثبت نام قبول شدگان رشته های بدون آزمون این دانشگاه بصورت غیرحضوری و اینترنتی بوده و مرحله دوم تشکیل پرونده و ثبت نام بصورت حضوری و در واحد های دانشگاهی انجام می شود.

نحوه ثبت نام اینرنتی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400

اولین گام برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ۱۴۰۰ بصورت اینترنتی و در سایت اختصاصی هر دانشگاه انجام می شود. دانشگاه های غیر انتفاعی سایت یکپارچه ای برای انجام امور دانشجویی نداشته و هر دانشگاه بسته به امکانات موجود از سامانه های مختلفی مانند سایت گلستان، سامانه سما و یا سایت اختصاصی استفاده می کنند.

در این میان سایت گلستان یکی از پرطرفدارترین سامانه هایی است که دانشگاه های غیرانتفاعی از آن برای انجام امور دانشجویی استفاده می کنند. آدرس سایت گلستان هر دانشگاه غیرانتفاعی با دیگری متفاوت بوده و برای انجام اموری چون ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی استفاده می شود.
بیشتر بخوانید: لینک سریع ورود به سیستم جامع گلستان

نحوه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400

داوطلبان پذیرفته شده در رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی ورودی مهر و بهمن سال 1400 باید به این موضوع دقت داشته باشند که تنها در صورت تایید اطلاعات داوطلب و تجانس آنها با شرایط تحصیل در این دانشگاه ها، داوطلبان می توانند در رشته مورد نظر شروع به تحصیل کنند.

از این رو پس از اتمام مهلت ثبت نام اینترنتی داوطلبان، هر دانشگاه با انتشار اطلاعیه ای زمانبندی جدیدی را برای مراجعه حضوری پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی ۱۴۰۰ اعلام می کند. داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه به واحد مورد نظر مراجعه کرده و برای تایید صحت اطلاعات و تشکیل پرونده دانشجویی اقدام کنند.


زمان و نحوه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400 از سوی هر دانشکده اعلام می شود

دانشجویان جدیدالورود رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیر انتفاعی باید دقت داشته باشند که با توجه به شهریه پرداز بودن این دانشگاه لازم است هر داوطلب در بدو شروع هر نیمسال شهریه تعیین شده را پرداخت کنند تا مجاز به انتخاب واحد و ثبت نام ترمی شوند.
بیشتر بخوانید: نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]



مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ هم برای انجام ثبت نام اینترنتی و هم برای انجام ثبت نام حضوری در واحد های دانشگاهی به برخی مدارک و اطلاعات خود نیاز دارند تا به منظور صحت سنجی و تشکیل پرونده به دانشگاه محل پذیرش ارائه دهند.

داوطلبان باید اسکن این مدارک را تهیه کرده و در زمان ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه بارگذاری کنند و سپس در زمان مراجعه حضوری نیز مدارک خواسته شده را به همراه فرم های ثبت نامی و یک یا چند نسخه از آن همراه داشته باشند. در ادامه مهم ترین مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی 1400 را ارائه داده ایم.

اصل یا گواهی دیپلم نظام قویم چهر ساله، نظام جدید یا نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی
اصل و یا گواهی مدرک پیش‌ دانشگاهی یا کاردانی برای داوطلبان با دیپلم سالی واحدی/ ترمی واحدی
اصل و 2 برگ کپی از تمامی صفحات شناسنامه
اصل و 2 برگ کپی از پست و رو کارت ملی
شش قطعه عکس 4×3 داوطلب که در سال جاری تهیه شده
مدارک مربوط به وضعیت نظام وظیفه آقایان
مدارک مربوط به سهمیه داوطلب
تاییدیه تحصیلی

پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ۱۴۰۰ باید علاوه بر تکمیل مراحل ثبت نام حضوری و اینترنتی خود برای دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک خود از آموزش و پرورش نیز اقدام کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی مطلع شوند.
در ادامه بخوانید: [/url][url=https://www.heyvagroup.com/shownews/7467/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C.html]دریافت تاییدیه تحصیلی

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]



اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی 1400 سوالی در این خصوص دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی به چه صورتی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بصورت اینترنتی و حضوری انجام می شود که جزئیات نحوه ثبت نام هر مرحله در این مقاله نیز توضیح داده شده است.


2- ✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه های غیرانتفاعی چه زمانی آغاز می شود ؟
✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی مدتی پس از اعلام اسامی قبول شدگان این دانشگاه آغاز می شود که جزئیات دقیق زمانبندی ثبت نام در این مقاله نیز ارائه می شود.


3- ✔️ چه اطلاعات و مدارکی برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی لازم است ؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده، مدارک شناسایی، تحصیلی، نظام وظیفه و سهمیه برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی لازم است.
منبع : ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی