تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ به منظور تامین نیروی انسانی دانشگاه های زیر نظر وزارت بهداشت برگزار می شود. رشته های مجاز ثبت نام و رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 در دفترچه راهنمای آزمون درج شده و در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir منتشر می شود.



دانشگاه ها و دانشکده هایی که زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی فراگیر می نمایند. آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۰ نیز برگزار شده و رشته های تحصیلی مورد نیاز آزمون و رشته های شغلی که در این آزمون اعلام ظرفیت کرده اند، در دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی درج می شود.
داوطلبان آزمون دانشگاه های علوم پزشکی باید از رشته های شغلی مورد نیاز آزمون مطلع باشند، بنابراین در این مقاله رشته های تحصیلی مجاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ و رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 به طور کامل توضیح داده شده است.

رشته های تحصیلی مجاز آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه ها و دانشکده های زیر نظر خود، با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی می نماید. آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰ نیز برگزار شده و جزئیات مربوط به این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود.

داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند، باید در زمان ثبت نام آزمون دانشگاه های علوم پزشکی، به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کرده و مراحل مربوط به آزمون را طی کنند. همچنین داوطلبان باید اطلاعیه های منتشر شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور را به دقت دنبال کرده تا از جزئیات آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 مطلع شوند.

در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 نیز مانند سایر آزمون های استخدامی، رشته های محدودی مجاز بوده و افرادی که در این رشته های مجاز ثبت نام آزمون تحصیل کرده اند، می توانند در این آزمون ثبت نام کرده و خود را آماده زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ نمایند.

رشته های تحصیلی مجاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی هر سال در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه های علوم پزشکی درج شده و در سایت sanjeshp.ir منتشر می شود. انتظار می رود در سال 1400 نیز رشته های تحصیلی مورد نیاز آزمون دانشگاه های علوم پزشکی در دفترچه آزمون درج شده و منتشر شود. در ادامه لینک مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه های علوم پزشکی قرار داده شده که رشته های مجاز ثبت نام آزمون در این دفترچه درج شده است.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه های علوم پزشکی
[list]
[*]حجم:3.5MB
[*]منبع:مرکز سنجش آموزش پزشکی
[/list]دانلود فایل

لینک بالا مربوط به دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال گذشته بوده و در صورت انتشار دفترچه آزمون دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰، لینک جدید در این مقاله قرار داده می شود. همچنین هرگونه تغییر در مندرجات دفترچه در زمینه رشته های مورد نیاز در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های تحصیلی مجاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400، این مقاله به روز رسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

[تصویر:  academy1.gif]

رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰
دانشگاه های زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور در سال 1400 نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 اقدام به تامین نیروی انسانی کارآمد مورد نیاز خود می نمایند.

جزئیات و شرایط مربوط به آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ در اطلاعیه های منتشر شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir درج شده و داوطلبان برای اطلاع از زمان بندی و جزئیات مربوط به آزمون، این اطلاعیه ها و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را دانلود و مطالعه فرمایند.

رشته های شغلی که در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام ظرفیت نموده اند، هر سال در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه های علوم پزشکی درج شده و در سایت sanjeshp.ir منتشر می شود. انتظار می رود در سال ۱۴۰۰ نیز رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در دفترچه آزمون درج شده و منتشر شود. نتایج استخدام دانشگاه های پزشکی نیز پس از بررسی این رشته ها منتشر خواهد شد. در ادامه لینک مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه های علوم پزشکی قرار داده شده که رشته های شغلی آزمون دانشگاه های علوم پزشکی در این دفترچه درج شده است.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه های علوم پزشکی
[list]
[*]حجم:3.5MB
[*]منبع:مرکز سنجش آموزش پزشکی
[/list]دانلود فایل

لینک بالا مربوط به دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال گذشته بوده و در صورت انتشار دفترچه آزمون دانشگاه های علوم پزشکی 1400، لینک جدید در این مقاله قرار داده می شود. همچنین هرگونه تغییر در مندرجات دفترچه در زمینه رشته های شغلی آزمون، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400، این مقاله به روز رسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

دانشگاه های علوم پزشکی در واحد های پردیس خودگردان خود در رشته های مختلف دانشجو می پذیرند. متقاضیان ادامه تحصیل و استخدام در پردیس های خودگردان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با مطالعه مقاله زیر از میزان شهریه واحد های پردیس خودگردان دانشگاه های علوم پزشکی مطلع می شوند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



برای اطلاع از رشته های آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]





سوالات متداول

1- ✔️رشته های تحصیلی مجاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کدام است؟
✔️رشته های تحصیلی مجاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در دفترچه ثبت نام آزمون درج شده که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


2- ✔️رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کدام است؟
✔️رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در دفترچه آزمون درج شده که در این مقاله رشته های شغلی به طور کامل توضیح داده شده است.


3- ✔️سایت اطلاع رسانی آزمون دانشگاه های علوم پزشکی کدام اشت؟
✔️جزئیات مربوط به آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir منتشر شده که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : رشته های آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru