تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از اتمام ثبت نام آزمون استخدامی اجرایی ۱۴۰۰، یک شماره داوطلبی به هر یک از داوطلبان اختصاص یافته که باید با استفاده از این شماره، ثبت نام خود را تکمیل کرده و در پایان ثبت نام کد پیگیری خود را دریافت نمایند. این شماره داوطلبی و کد پیگیری باید تا انتهای فرآیند آزمون اجرایی 1400 حفظ شده و در صورت فراموشی در سایت سازمان سنجش sanjesh.org نسبت به دریافت مجدد آنها اقدام نمایند.



سازمان اداری استخدامی کشور با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ نموده اند. داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در آزمون استخدامی اجرایی دارند، در زمان ثبت نام شماره داوطلبی و کد پیگیری به آنها تعلق می گیرد. داوطلبان تا انتهای فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی باید این شماره داوطلبی و کد پیگیری را حفظ کرده و در صورت گم کردن آن از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.
از آنجا که داشتن شماره داوطلبی و کد پیگیری برای انجام مراحل آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی لازم است، در این مقاله دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی ۱۴۰۰، فراموشی شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی 1400 و مشاوره نحوه دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون اجرایی 1400 به طور کامل توضیح داده شده است.

دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی ۱۴۰۰
شرکت ها و سازمان های دولتی و همچنین وزارتخانه های کشور از طریق برگزاری آزمونی فراگیر و یکپارچه اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود می نمایند. این آزمون تحت عنوان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هر سال برگزار شده و داوطلبان زیادی برای استخدام در دستگاه های دولتی در این آزمون به رقابت می پردازند. در سال ۱۴۰۰ نیز آزمون استخدامی اجرایی برگزار شده و فرآیند آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور برنامه ریزی و انجام می شود.

جزئیات مربوط به زمان بندی و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق اطلاعیه های منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان می رسد. همچنین تمامی شرایط و قوانین آزمون اجرایی ۱۴۰۰ در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 درج شده و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. داوطلبان با دانلود و مطالعه دقیق دفترچه آزمون استخدامی اجرایی از این جزئیات مطلع شوند.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون اجرایی ۱۴۰۰ را دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کارت اعتباری آزمون استخدامی اجرایی 1400 را خریداری کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی اجرایی، شماره داوطلبی آزمون اجرایی به آنها تعلق می گیرد. شماره داوطلبی هر شخص منحصر به فرد بوده و باید در تمام مراحل آزمون آن را در اختیار داشته باشند.

داوطلبان باید با شماره داوطلبی تخصیص داده شده به آنها، در آزمون اجرایی ۱۴۰۰ ثبت نام کنند. پس از تکمیل مراحل ثبت نام آزمون استخدامی اجرایی، کد پیگیری ثبت نام آزمون به داوطلبان داده می شود. برای انجام سایر مراحل آزمون اجرایی ۱۴۰۰ از جمله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی اجرایی و همچنین مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی اجرایی در زمان مقرر، داوطلبان نیاز به کد پیگیری و شماره داوطلبی خود داشته و با وارد کردن شماره داوطلبی و کد پیگیری خود در سایت سازمان سنجش می توانند هر یک از مراحل آزمون را انجام دهند.

داوطلبان باید شماره داوطلبی و کد پیگیری خود را حفظ کرده و تا آخر فرآیند آزمون آنها را در اختیار داشته باشند اما در صورت فراموشی یا گم کردن شماره داوطلبی و کد پیگیری، باید نسبت به دریافت مجدد آنها به روشی که در قسمت بعدی مقاله توضیح داده شده، اقدام نمایند.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: سایت سازمان سنجش

[تصویر:  academy1.gif]

فراموشی شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی ۱۴۰۰
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ نیز برگزار شده و در فرآیند ثبت نام این آزمون به هر داوطلب یک شماره داوطلبی منحصر به فرد تخصیص داده می شود. داوطلبان با استفاده از این شماره داوطلبی می توانند ثبت نام خود را انجام داده و در آخر کد پیگیری خود را دریافت کنند. داوطلبان باید برای انجام تمام مراحل آزمون شماره داوطلبی و کد پیگیری خود را حفظ کنند. اما در صورت فراموشی شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 می توانند به روش زیر اقدام نموده و این اطلاعات را مجددا دریافت نمایند.

برای دریافت مجدد شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در قدم اول داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org وارد شده و از منوی سمت چپ بر روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کلیک نمایند.

[تصویر:  1631433427_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...DB%8C1.jpg]

در این مرحله اگر داوطلبان پیش از این در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش ثبت نام نکرده اند، بر روی گزینه عضویت در سایت کلیک نموده و اگر قبلا عضویت داشته اند، بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک نمایند.

[تصویر:  1631433481_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...DB%8C2.jpg]

مرحله اول برای عضویت در سایت سازمان سنجش، پر کردن فرم زیر و وارد نمودن اطلاعات شخصی خواسته شده برای ثبت نام است. داوطلبان باید این فرم را به دقت پر نموده و بر روی گزینه تایید کلیک نمایند.

[تصویر:  1631433509_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...DB%8C3.jpg]

در صورتی که ثبت نام داوطلبان با موفقیت انجام شده باشد، یک نام کاربری و رمز عبور به ایمیل داوطلبان ارسال شده و این به معنی تکمیل ثبت نام داوطلب در سایت سازمان سنجش آموزش کشور است.

[تصویر:  1631433606_4%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]

پس از تکمیل ثبت نام و ارسال نام کاربری و رمز عبور به ایمیل داوطلبان، با مراجعه به صفحه اصلی سایت و انتخاب ورود به سیستم پاسخگویی و سپس ورود به سیستم، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، داوطلبان می توانند وارد سیستم پاسخگویی شوند.

[تصویر:  1631433651_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...DB%8C5.jpg]

پس از ورود به سیستم، از منوی سمت راست باید بر روی درخواست جدید کلیک نمایند.

[تصویر:  1631433682_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...DB%8C6.jpg]

در این قسمت داوطلبان باید نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و سال برگزاری آزمون را انتخاب نمایند.

[تصویر:  1631433714_7%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]

در این صفحه داوطلبان باید گزینه دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده را انتخاب نمایند.

[تصویر:  1631433743_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...DB%8C8.jpg]

در این قسمت داوطلبان باید اطلاعات فردی خود را چک کرده و در صورت صحیح بودن اطلاعات، بر روی گزینه تایید کلیک نمایند.

[تصویر:  1631433763_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...DB%8C9.jpg]

پس از ثبت درخواست، داوطلبان باید از منوی سمت چپ بر روی گزینه درخواست ها و پاسخ ها کلیک نمایند.

[تصویر:  1631433787_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...B%8C10.jpg]

در بخش درخواست ها و پاسخ ها، قسمت هایی که با رنگ سبز مشخص شده، پاسخ داده شده اند. در این قسمت داوطلبان باید بر روی عنوان مورد نظر خود کلیک کنند.

[تصویر:  1631433811_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...B%8C11.jpg]

پس از کلیک بر روی عنوان مورد نظر داوطلبان، کادر پاسخ برای آنها باز شده و می توانند اطلاعات درخواستی خود را در این کادر مشاهده نمایند.



در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دریافت مجدد شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400، این مقاله به روز رسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی






مشاوره دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی ۱۴۰۰
همان طور که توضیح داده شد، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ به منظور استخدامی نیروی انسانی ماهر و کارآمد در شرکت های دولتی، سازمان های دولتی و وزارتخانه ها برگزار می شود. مجری آزمون استخدامی اجرایی 1400 سازمان سنجش آموزش کشور بوده و جزئیات مربوط به آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان برای طی کردن مراحل مختلف آزمون استخدامی اجرایی باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و فرآیندها را طی کنند.

پس از خرید کارت اعتباری آزمون اجرایی 1400 و پرداخت هزینه آزمون استخدامی اجرایی در سایت سازمان سنجش، شماره داوطلبی به هر یک از داوطلبان اختصاص می یابد. داوطلبان باید با استفاده از این شماره داوطلبی و سایر اطلاعات شخصی خود، فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی اجرایی را طی کنند.

پس از طی کردن مراحل ثبت نام آزمون اجرایی ۱۴۰۰ و تکمیل فرم های مربوطه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، یک کد پیگیری به داوطلب ارائه می شود. تا زمانی که کد پیگیری به داوطلب تخصیص داده نشده، ثبت نام داوطلب تکمیل نشده است. پس از ثبت نام در آزمون اجرایی، داوطلبان با مطالعه منابع آزمون استخدامی اجرایی باید خود را آماده شرکت در آزمون نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود برای انجام آسانتر مراحل آزمون، شماره داوطلبی و کد پیگیری خود را در جایی یادداشت کرده که در دسترس آنها باشد.

داوطلبان می توانند برگه ای که پس از پرداخت هزینه کارت اعتباری آزمون اجرایی 1400 منتشر می شود را پرینت گرفته و نزد خود نگهداری کرده تا در صورت لزوم به اطلاعات برگه یعنی شماره داوطلبی دسترسی داشته باشند.

نگهداری شماره داوطلبی و کد پیگیری داوطلبان برای انجام سایر مراحل آزمون از جمله مشاهده نتایج آزمون استخدامی اجرایی ضروری بوده و داوطلبان در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی اجرایی باید این اطلاعات را نزد خود داشته باشند.

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی موفق به تکمیل ثبت نام نشده یا نیاز به اصلاح اطلاعات خود دارند، باید در مهلت مجددی که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می کند، نسبت به ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی اجرایی اقدام نمایند. برای ویرایش ثبت نام نیز، داوطلبان نیاز به شماره داوطلبی و کد پیگیری خود دارند.

در صورتی که داوطلبان شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون اجرایی ۱۴۰۰ را فراموش یا گم کرده اند، باید به روشی که در قسمت قبلی مقاله توضیح داده شد، نسبت به دریافت مجدد آنها در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایند.

برای اطلاع از نحوه دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰، فراموشی شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون اجرایی 1400 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش







سوالات متداول

1- ✔️ داوطلبانی که به اطلاعات ثبت نامی خود در آزمون اجرایی دسترسی ندارند چگونه باید اطلاعات را بازیابی کنند؟
✔️ داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش درخواست خود را ارسال کرده که نحوه ثبت درخواست در سایت سنجش در این مقاله توضیح داده شده است.


2- ✔️ نحوه دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون اجرایی به چه صورت است؟
✔️ شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی در فرآیند ثبت نام آزمون اجرایی به داوطلبان اختصاص یافته که نحوه دریافت به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️ ارسال درخواست به سایت سازمان سنجش به چه صورت است؟
✔️ این درخواست به صورت اینترنتی و با عضویت در سایت سنجش انجام شده که نحوه ثبت درخواست در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی اجرایی
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт