تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پرتال طلبه talabeh.whc.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت و اپلیکیشن پرتال طلبه با هدف تسهیل امور آموزشی خواهران طلبه مدارس علمیه کشور ایجاد شده است. در پورتال طلبه به آدرس talabeh.whc.ir امکانات مختلفی وجود دارد که طلاب با استفاده از نام کاربری و رمز عبور کوثر نت می توانند به این پرتال وارد شده و از امکانات آن استفاده نمایند.



خوهران طلبه مدارس علمیه کشور برای انجام غیر حضوری و آنلاین امور تحصیلی خود می توانند به سایت پرتال طلبه مراجعه کرده و با ورود به این سایت توسط نام کاربری و رمز عبور کوثر نت خود، از امکانات موجود در این سامانه استفاده نمایند. همچنین برای کاربرانی که بیشتر با گوشی موبایل خود کار می کنند، اپلیکیشن پورتال طلبه ایجاد شده تا به راحتی بتوانند کارهای آموزشی خود را به صورت مجازی انجام دهند.

برای ورود مستقیم به پرتال طلبه کلیک کنید.

[تصویر:  1631517173_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%8...%D9%87.jpg]

ورود به سایت پرتال طلبه از طریق آدرس talabeh.whc.ir امکان پذیر است .

برای استفاده از امکانات سایت و اپلیکیشن پرتال طلبه، خواهران طلبه باید از جزئیات و نحوه ورود به این پرتال آگاهی کامل داشته باشند. بنابراین در این مقاله سایت پرتال طلبه talabeh.whc.ir، نحوه ورود به سایت پورتال طلبه، راهنمای شرکت در آزمون پرتال طلبه و دانلود اپلیکیشن پرتال طلبه به طور کامل توضیح داده شده است.

سایت پرتال طلبه talabeh.whc.ir
در چند سال اخیر مجازی و غیر حضوری شدن کارها رواج بیشتری پیدا کرده است. دانشگاه ها، نهادهای آموزشی، مدارس علمیه و تمام نهادهای کشور نیز برای انجام امور خود بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین و به راحتی کارهای خود را انجام دهند. خواهران طلبه مدارس علمیه کشور نیز از پرتال طلبه برای انجام غیر حضوری امور آموزشی خود می توانند استفاده نمایند.

سایت پرتال طلبه به آدرس اینترنتی talabeh.whc.ir به منظور انجام کارهای خواهران طلبه به صورت الکترونیکی راه اندازی شده است. طلابی که شرایط ثبت نام حوزه علمیه را داشته و در این آزمون پذیرفته شدند، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور کوثر نت خود می توانند به سایت پورتال طلبه وارد شده و از امکانات و بخش های مختلف موجود در این سامانه استفاده نمایند.

علاوه بر سایت پرتال طلبه، اپلیکیشن پورتال طلبه نیز برای استفاده خواهران طلبه راه اندازی شده تا کاربران با استفاده از گوشی همراه خود بتوانند به راحتی تمام کارهای خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند. اپلیکیشن پورتال طلبه را طلاب می توانند از گوگل پلی یا به صورت مستقیم از سایت پرتال طلبه دانلود کرده و از خدمات غیر حضوری حوزه های علمیه بهره مند شوند.

علاقه مندان به ثبت نام در مدارس علمیه خواهران، در زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران می توانند با مطالعه مقاله زیر از شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران یا نحوه پذیرش حوزه های علمیه خواهران اطلاعات کافی به دست آورند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ورود به پرتال طلبه talabeh.whc.ir
سایت طلبه به آدرس اینترنتی talabeh.whc.ir به منظور ارائه خدمات و تسهیل امور بانوان طلبه مدارس علمیه سراسر کشور ایجاد شده است. طلاب با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که از سامانه کوثر نت دریافت کرده اند، می توانند به پورتال طلبه وارد شده و به صورت غیر حضوری و آنلاین از امکانات موجود در این پرتال استفاده نمایند.

طلاب گرامی ابتدا باید عبارت پرتال طلبه یا talabeh.whc.ir را در مرورگر خود تایپ کرده و بر روی سایت مربوطه کلیک نموده تا صفحه اصلی پورتال طلبه برای آنها باز شود.

[تصویر:  1631517196_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%8...%D9%87.jpg]

در این صفحه داوطلبان می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که از سامانه کوثرنت دریافت کرده اند، به پورتال طلبه وارد شوند. نام کاربری طلاب ایرانی، کد ملی آنها و نام کاربری طلاب غیر ایرانی کد اتباع خارجی آنها می باشد.

فراموشی رمز عبور پرتال طلبه

در صورتی که خواهران طلبه رمز عبور خود برای ورود به پورتال طلبه را فراموش کرده اند، باید مانند تصاویر زیر مراحل را طی کرده و رمز عبور پرتال خود را بازیابی نمایند.

در سایت طلبه بر روی لینک فراموشی رمز عبور از پایین صفحه کلیک نمایند.

[تصویر:  1630908180_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%8...D9%871.jpg]

در این بخش کاربران به سایت کوثر نت منتقل شده و در صفحه باز شده باید بر روی گزینه کوثر نت کلیک کرده تا صفحه اصلی سایت برای آنها باز شود.

[تصویر:  1631517216_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%8...D9%872.jpg]

در این صفحه بر روی گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده اید کلیک نموده تا وارد بخش بازیابی رمز عبور شوند.

[تصویر:  1631517251_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%8...D9%874.jpg]

بازیابی رمز عبور از دو طریق انجام می شود؛ روش اول از طریق ارسال پیامک است. در این روش کاربران با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود رمز عبور خود را به صورت پیامک دریافت می کنند.

[تصویر:  1631517269_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%8...D9%875.jpg]

در روش بعدی که دریافت رمز عبور از طریق پست الکترونیک می باشد، کاربران با وارد کردن کد ملی و پست الکترونیک خود، رمز عبور را به صورت ایمیل دریافت می کنند.

[تصویر:  1631517284_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%8...D9%876.jpg]

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه ورود به پورتال طلبه talabeh.whc.ir این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

داوطلبانی که قصد پذیرش در حوزه علمیه خواهران را دارند، باید مراحل دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام حوزه علمیه خواهران و سایر مراحل فرآیند ثبت نام را در سایت حوزه علمیه خواهران انجام دهند. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا از جزئیات و نحوه ورود به این سایت اطلاعات کافی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سایت حوزه علمیه خواهران


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



راهنمای شرکت در آزمون پرتال طلبه talabeh.whc.ir
در سال های اخیر به دلیل استفاده روز افزون اینترنت در تمام امور روزمره و همچنین امور آموزشی، تمام دانشگاه ها، نهادهای آموزشی و حوزه های علمیه اقدام به راه اندازی سایت ها و سامانه های مختلفی مانند سامانه سخا حوزه علمیه و... کرده اند. پرتال طلبه talabeh.whc.ir نیز به منظور تسهیل امور خواهران طلاب حوزه های علمیه و انجام تمامی امور طلاب به صورت اینترنتی، ایجاد شده است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی آموزش ها و سایر امور مربوط به نهادهای آموزشی مجازی شده و استفاده از سایت ها و سامانه های آموزشی مجازی رواج بیشتری پیدا کرده است. پرتال طلبه نیز برای بانوان طلبه در حوزه های علمیه، محیطی را به صورت آنلاین فراهم کرده تا تمامی امور مربوط به انتخاب واحد، برگزاری کلاس ها، مشاهده برنامه هفتگی و برنامه امتحانات، برگزاری امتحانات و سایر امور خود را در این پورتال به راحتی انجام دهند.

یکی از امکانات پورتال طلبه، شرکت در آزمون ها بوده که طلاب با ورود به این پورتال توسط نام کاربری و رمز عبور خود، می توانند در زمان مقرر شده در آزمون پرتال طلبه شرکت نمایند. لینک های مربوط به شرکت در آزمون و راهنمای چگونگی شرکت در آزمون پورتال طلبه در سایت talabeh.whc.ir قرار داده شده است.

علاوه بر پرتال طلبه، سایت مدرس نیز محیطی را برای طلاب فراهم کرده تا بتوانند به صورت مجازی در کلاس های حوزه علمیه و همچنین در آزمون های مربوطه به صورت اینترنتی شرکت نمایند. مطالعه مقاله زیر به کاربران این سایت کمک کرده تا بتوانند با ورود به سایت مدرس از امکانات و بخش های مختلف سایت استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس حوزه علمیه خواهران

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]



دانلود اپلیکیشن پرتال طلبه talabeh.whc.ir
از آنجا که استفاده از موبایل در دنیای امروزی بیشتر از استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر می باشد، علاوه بر سایت پرتال طلبه برای استفاده طلاب حوزه علمیه، اپلیکیشن پرتال طلبه نیز ایجاد شده که در سایت طلبه لینک دانلود نسخه های متفاوت این اپلیکیشن وجود دارد. با ورود به سایت طلبه، در پایین صفحه دو لینک دانلود اپلیکیشن طلبه از گوگل پلی و همچنین لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن وجود داشته که کاربران می توانند از هر دو طریق، این اپلیکیشن را دانلود نمایند. کاربران این اپلیکیشن می توانند اپلیکیشن پرتال طلبه را در گوگل پلی جستجو کرده و آن را دانلود نمایند.

اپلیکیشن پرتال طلبه
[list]
[*]حجم:8MB
[*]منبع:پرتال طلبه
[/list]دانلود فایل

امکانات اپلیکیشن پرتال طلبه

در این اپلیکیشن امکانات متفاوتی وجود داشته و خوهران طلبه می توانند اپلیکیشن پورتال طلبه را دانلود کرده و از امکانات متفاوت این اپلیکیشن که در بخش های مختلف تعریف شده، استفاده نمایند. طلاب حوزه علمیه می توانند از طریق این اپلیکیشن به اطلاعات تمام سطوح تحصیلی خود دسترسی داشته باشند.

انتخاب واحد و مشاهده تاییدیه انتخاب واحد

مشاهده پرونده آموزشی

مشاهده برنامه هفتگی و برنامه امتحانی

مشاهده پرونده آموزشی و درخواست صدور مدرک

مشاهده ریز نمرات و مشاهده کارنامه جامع

مشاهده دروس ارائه شده ترم

انتخاب حوزه امتحانی

مدیریت درخواست ها

تنظیم یادآور برای کلاس ها و یادآور آزمون های ترم

قفل دسترسی به برنامه

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در اپلیکیشن پرتال طلبه و امکانات این نرم افزار، این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

در ادامه بخوانید: سامانه نجاح

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت پورتال طلبه talabeh.whc.ir و نحوه ورود به این سایت و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.



سوالات متداول

1- ✔️سایت پرتال طلبه چیست؟
✔️سایت پرتال طلبه به نشانی talabeh.whc.ir برای خواهران طلبه مدارس علمیه راه اندازی شده که در این مقاله این سایت به طور کامل توضیح داده شده است.


2- ✔️نحوه ورود به سایت پرتال طلبه چگونه است؟
✔️ورود به سایت پورتال طلبه با نام کاربری و رمز عبور کوثرنت امکان پذیر بوده که نحوه ورود به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️اپلیکیشن پرتال طلبه چیست؟
✔️اپلیکیشن پرتال طلبه برای استفاده خواهران طلبه از این نرم افزار بر روی گوشی موبایل بوده که نحوه دانلود به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.
منبع : پرتال طلبه talabeh.whc.ir
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт