تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کدهای لازم برای ثبت نام کنکور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
افرادی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ را دارند، حتما باید کدهای لازم برای ثبت نام کنکور 1401 را تهیه نموده و سپس این کدها را در فرم ثبت نام کنکور وارد نمایند. کدهای کنکور سراسری انواع مختلف کد دیپلم، کد دانش آموزی، کد منطقه، کد نظام وظیفه و ... را داراست که داوطلب می بایست پیش از ثبت نام آن ها را تهیه نماید.


داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری 1401 را دارند، می بایست در ابتدا فرم ثبت نام کنکور را که در دفترچه راهنمای کنکور سراسری منتشر می شود تکمیل نمایند. یکی از مهم ترین اطلاعاتی که معمولا دانش آموزان و متقاضیان کنکور برای وارد کردن آن ها ابهام دارند، کدهای لازم برای ثبت نام در کنکور می باشد.
کد های ثبت نام کنکور سراسری دارای انواع مختلف کد دانش آموزی، کد دیپلم، نظام وظیفه و ... هست که پیش از ثبت نام می بایست آن ها را تهیه کرد و در موعد مقرر در فرم اینترنتی کنکور وارد نمود.  برای راهنمایی دانش آموزان و داوطلبان، در ادامه شما را با کدهای لازم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ آشنا می کنیم.

کدهای لازم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
هنگامی که زمان ثبت نام در کنکور سراسری فرا میرسد لازم است تا داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم ثبت نام کنکور 1401 را تکمیل نمایند. به طور کلی یک سری کدها برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ مورد نیاز است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. کدهای لازم برای ثبت نام کنکور 1401 به شرح زیر می باشند.

[تصویر:  1632815221_form-konkour1.png]

کد سوابق تحصیلی دیپلم: یکی از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور، کد سوابق تحصیلی دیپلم می باشد. آن دسته از دانش آموزانی در سال 1384 و بعد از آن مدرک دیپلم دریافت کردند، می بایست کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی: یکی از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی می باشد. آن دسته از دانش آموزانی که در سال 1391 و بعد از آن مدرک پیش دانشگاهی دریافت نمودند، می بایست که کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

کد نظام وظیفه: مشمولان نظام وظیفه ای که قصد ثبت نام در کنکور را دارند، می بایست کد نظام وظیفه خود را از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام دریافت کنند و در فرم ثبت نام وارد نمایند.

کد منطقه یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی: یکی از کدهای دیگری که باید در زمان ثبت نام و در فرم ثبت نام کنکور وارد شود، کد منطقه کنکور یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی است. این کد یک کد 4 رقمی است.

کد دانش آموزی مقطع پیش دانشگاهی: کد دانش آموزی مقطع پیش دانشگاهی هم از جمله  کدهای لازم برای ثبت نام کنکور می باشد. کد دانش آموزی مقطع پیش دانشگاهی برای هر یک از دانش آموزان متفاوت می باشد.

کد پیگیری برای استفاده از سهمیه: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی دریافت سهمیه رزمندگی می باشند، می توانند با دریافت کد پیگیری 12 رقمی رزمندگی و وارد کردن این کد در فرم ثبت نام، سهمیه رزمندگی یا جانبازی دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری

[تصویر:  academy1.gif]

کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
از جمله کدهای لازم برای ثبت نام کنکور که می بایست در هنگام تکمیل فرم ثبت نام کنکور وارد کرد، کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی می باشد. در نظر داشته باشید که کد سوابق تحصیلی دیپلم فقط برای داوطلبانی قابل دریافت می باشد که در سال 1384 به بعد مدرک دیپلم خود را دریافت کرده و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی برای افرادی است که در سال 1391 و بعد از آن مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت کردند.

در نظر داشته باشید که کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی برای ثبت نام کنکور از جمله کدهایی است که برای هر دانش آموز مجزا است. در واقع، دانش آموزان برای دریافت این کد می بایست به سایت دیپ کد آموزش و پرورش به نشانی dipcode.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی را از طریق این سایت انجام دهند.

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی نیاز است که دانش آموزان یک سری اطلاعاتی را در سایت دیپ کد آموزش و پرورش وارد نمایند که اکثر این اطلاعات در کارنامه تحصیلی دانش آموزان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از دیپ کد


[تصویر:  sarasari.gif]



کد بخش محل تولد برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
یکی از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور 1401، کد بخش محل تولد می باشد. این کد از جمله کدهایی است که بر اساس شهرستان و بخش مورد نظر طبقه بندی شده است. کد بخش محل تولد باید به طور دقیق و بر اساس اطلاعات شناسنامه ای دانش آموزان وارد شود.

کد بخش محل تولد یک کد 4 رقمی است که برای هر یک از شهرستان ها و بخش های شهرستان ها به طور جداگانه ای تعیین شده است. دانش آموزان می توانند برای دریافت کد بخش محل تولد خودشان به دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ مراجعه کنند و جدول مربوط به کد بخش را مطالعه نمایند.

لازم به ذکر است که جدول کد بخش محل تولد بر اساس حروف الفبای هر یک از شهرستان ها منظم شده است. لذا بر اساس نام شهرستان خودتان، کد بخش محل تولد خود را دریافت کنید و در فرم ثبت نام کنکور 1401 وارد نمایید. معمولا جدول کد بخش محل تولد در صفحات 50 دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور

[تصویر:  1480618076_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]



کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
یکی دیگر از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱، کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم می باشد. این کد از جمله کدهای بسیار مهمی است که برای ثبت نام در کنکور مورد استفاده قرار می گیرد. اما سوال و ابهام اصلی دانش آموزان این است که کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم چیست و چگونه می توان آن را دریافت نمود؟

کد منطقه و کد ناحیه اخذ مدرک دیپلم کدی است که در بالای کارنامه فارغ التحصیلی دانش آموزان نظام جدید درج می شود. این کد نشان دهنده منطقه یا ناحیه ای است که دانش آموز از آن جا فارغ التحصیل شده است. کد منطقه یا کد ناحیه اخذ مدرک دیپلم یک کد 4 رقمی است که معمولا در بالای کارنامه یا همان برگه فارغ التحصیلی دانش آموزان نظام جدید درج می شود.

برای دریافت کد منطقه و کد ناحیه نیازی به مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری نیست و دریافت کارنامه و برگه فارغ التحصیلی برای دریافت کد منطقه کافیست. در نظر داشته باشید که کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم با کد بخش محل تولد متفاوت است و این دو را نباید با یکدیگر اشتباه نمود.

بیشتر بخوانید: سامانه فارغ التحصیلی امین
کد دانش آموزی مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
یکی دیگر از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور 1401 کد دانش آموزی مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی است. این کد از جمله کدهایی است که برای هر یک از دانش آموزان متفاوت می باشد و دانش آموزان می بایست کد دانش آموزی خودشان را در فرم ثبت نام وارد نمایند؛ اما شاید برای بسیاری از دانش آموزان این سوال پیش بیاید که کد دانش آموزی مقطع دیپلم چیست و چگونه می توان آن را دریافت نمود؟

کد دانش آموزی مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی یک کد طولانی 8 تا 11 رقمی است. در نظام آموزشی ترمی واحدی کد دانش آموزی 8 رقمی است و در نظام سالی واحدی متوسطه آموزش و پرورش کد دانش آموزی یک کد 9 تا 11 رقمی است. به هر حال این کد از جمله کدهایی است که در کارنامه فارغ التحصیلی دانش آموزان درج می شود. البته کد دانش آموزی می بایست در کارنامه های سالی و کارنامه های پیش دانشگاهی دانش آموزان هم درج شود.

بنابراین، امکان دریافت کد دانش آموزی مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور وجود ندارد و فقط باید برای دریافت این کد به کارنامه مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی و یا دیپلم مراجعه نمود.

بیشتر بخوانید: سایت همگام دریافت کارنامه
کد عنوان دیپلم و پیش دانشگاهی برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
از جمله کدهای بسیار مهمی که جزو کدهای لازم برای ثبت نام کنکور محسوب می شود، کد عنوان دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد. کد عنوان دیپلم می بایست بر اساس رشته تحصیلی که دانش آموزان از آن فارغ التحصیل شده اند دریافت شود. هر ساله در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کد عناوین دیپلم درج می شود و دانش آموزان می توانند کد عنوان دیپلم خود را از دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401 دریافت کنند. در جدول زیر کدهای عنوان دیپلم را مشاهده می کنید.

لیست کد عنوان دیپلم
ردیف
نام دیپلم
کد دیپلم
1
رشته ریاضی و فیزیک
10
2
رشته علوم تجربی
11
3
رشته ادبیات و علوم انسانی
12
4
کلیه رشته های کاردانش و فنی حرفه ای
13
5
رشته ماشین آلات کشاورزی
16
6
رشته مدیریت روستایی و کشاورزی
17
رشته صنایع غذایی کشاورزی
رشته کشاورزی عمومی
7
رشته علوم و معارف اسلامی 
18
(نظام آموزشی ترمی واحدی و نظام آموزشی جدید 6 – 3 – 3)
8
سایر دیپلم ها
20
9
فنی حرفه ای 
21
(نظام آموزشی جدید 6 – 3 -3)
10
کاردانش 
22
(نظام آموزشی جدید 6 – 3 -3)

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور
کد پیگیری 12 رقمی سهمیه برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
یکی از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ ، کد پیگیری 12 رقمی سهمیه های ثبت نام کنکور می باشد. این کد از جمله کدهایی است که وارد کردن آن برای تمامی دانش آموزانی که متقاضی کنکور سراسری 1401 می باشند، الزامی نیست؛ اما دانش آموزانی که متقاضی سهمیه رزمندگی و جانبازی می باشند، می توانند با دریافت کد 12 رقمی و وارد کردن آن در فرم ثبت نام، از سهمیه کنکور استفاده کنند.

کد پیگیری 12 رقمی سهمیه می بایست از پادگان ها، حوزه های بسیج و به طور کلی هر جایی که پرونده رزمنده، شهید، جانباز و ... در آن جا قرار دارد، گرفته شود. کد پیگیری سهمیه یک کد 12 رقمی است که توسط حوزه های بسیج، پادگان ها و ... به افراد داده می شود. البته نحوه دریافت کد پیگیری 12 رقمی سهمیه برای ارتش و سپاه متفاوت است.

برای دریافت کد پیگیری 12 رقمی سهمیه لازم است که داوطلبان به یکی از ستاد نیروهای مسلح و یا سازمان بسیج مستضعفین مراجعه نمایند و درخواست خود را مبنی بر دریافت کد پیگیری 12 رقمی سهمیه ثبت نمایند. بدیهی است که این کد در صورتی به داوطلبان داده می شود که داوطلبان حتما دارای شرایط لازم برای دریافت این کد باشند.

در صورتی که افراد قصد دریافت کد پیگیری 12 رقمی سهمیه از ارتش را دارند، می توانند به سایت آجا ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند و مراحل دریافت کد پیگیری 12 رقمی را انجام دهند.

کد 12 رقمی سهمیه برای هر یک از آزمون های سراسری (کنکور، آزمون های استخدامی و ...) متفاوت خواهد بود. در صورتی که داوطلبان در سال گذشته کد 12 رقمی سهمیه را دریافت کرده اند، نمی توانند دوباره از همان کد برای دریافت سهمیه کنکور 1401 استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: سایت سهمیه ایثارگران
کد استان و بخش برای تعیین حوزه امتحانی ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
از جمله کدهای دیگری که برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ مورد استفاده قرار می گیرند، کد استان و بخش می باشند. این کد جهت تعیین حوزه امتحانی ثبت نام کنکور مورد نیاز می باشند و لازم است که دانش آموزان حتما در هنگام ثبت این کد دقت داشته باشند؛ چرا که پس از ثبت این کد، حوزه امتحانی دانش آموزان بر اساس همین کد تعیین می شود.

کد استان و بخش برای تعیین حوزه امتحانی ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور درج شده است. هر یک از استان ها، شهرستان ها و بخش های مختلف هر شهرستان دارای یک کد بخش خاصی می باشند که این کدها بر اساس حروف الفبای هر بخش در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ درج می شوند.

لذا دانش آموزان می توانند برای دریافت کد استان و کد بخش به دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 1401 مراجعه کنند و کد 4 رقمی بخش مورد نظر خود را از طریق جدول موجود در دفترچه دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: ویرایش کنکور سراسری
کد وضعیت نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
از جمله کدهای دیگری که برای ثبت نام کنکور 1401 مورد نیاز می باشد، کد وضعیت نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ است. این کد فقط برای آقایان است و خانم ها نیازی به وارد کردن کد وضعیت نظام وظیفه جهت ثبت نام در کنکور را ندارند. کد وضعیت نظام وظیفه، همانطور که از نامش مشخص است، وضعیت نظام وظیفه آقایان را تعیین می کند.

مشمولان نظام وظیفه در هنگام ثبت این کد می بایست دقت کنند تا اطلاعات درستی را وارد کنند؛ چرا که در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و ثبت نام و قبولی آن ها در هر مرحله ای که باشند، لغو می شود. در جدول زیر کد وضعیت نظام وظیفه ای که برای ثبت نام در کنکور 1401 نیاز دارید را مشاهده می کنید. دقت داشته باشید که هر ساله این کدها در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور درج می شوند.

لیست کد وضعیت نظام وظیفه
ردیف
عنوان وضعیت نظام وظیفه
کد وضعیت نظام وظیفه
1
دارا بودن کارت پایان خدمت
1
2
دارا بودن کارت معافیت دائم هوشمند (معافیت کفالت، معافیت پزشکی، معافیت ایثارگران و معافیت موارد خاص)
2
3
دارا بودن برگه هولوگرام معافیت موقت بدون غیبت حاوی اعتبار
3


کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص کدهای ثبت نامی کنکور سراسری را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی کنکور سراسری هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور سراسری


سوالات متداول

1- ✔️ کدهای لازم برای ثبت نام کنکور سراسری چیست ؟
✔️ کدهای کنکور سراسری دارای انواع مختلف کد منطقه، کد دانش آموزی، کد محل اخذ دیپلم، کد نظام وظیفه و ... می باشد که در متن مقاله هر یک از آن ها توضیح داده شدند.


2- ✔️ کد سهمیه ایثارگران و رزمندگان کنکور سراسری را از کجا می توان دریافت کرد ؟
✔️ کد سهمیه های ثبت نام کنکور سراسری را باید از ارگان مربوطه، مانند بسیج مستضعفان و یا جهاد کشاورزی و ... دریافت کرد.


3- ✔️ کدهای عنوان دیپلم برای ثبت نام کنکور سراسری چیست ؟
✔️ در متن مقاله جدول کدهای عنوان دیپلم برای متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری ارائه شده است.
منبع : کدهای لازم برای ثبت نام کنکور
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru