تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سکس تماس تصویری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این روزها با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن آن، سبک زندگی و حتی روابط نیز تغییر کرده است. در گذشته تنها راه رفع دلتنگی دیدار نزدیکان بود. به طوری که اگر شخصی از عزیزانش کیلومترها فاصله داشت، چاره ای جز تحمل دلتنگی و صبوری در برابر آن نداشت. اما امروزه با رواج گوشی های هوشمند تماس ویدئویی گزینه ی مناسبی برای دیدار عزیزان و رفع دلتنگی است. پیشرفت تکنولوژی روی روابط نیز تاثیر گذاشته و امروزه شکل جدید از رابطه ی جنسی تحت عنوان سکس تصویری شکل گرفته است.
از آنجایی که بیشتر افراد اطلاعات کمی در ارتباط با این نوع رابطه دارند، در این مقاله ابتدا تعریف جامعی از سکس تصویری ارائه خواهیم داد و پس از آن در مورد مزایا و معایب آن بحث خواهیم نمود.

سکس تماس تصویری چیست
سکس تصویری یا رابطه جنسی با تماس تصویری شکلی از ارتباط جنسی می باشد که این روزها رواج یافته و اشکال مختلفی دارد. در این شکل از رابطه ی جنسی اشخاص با استفاده از ابزارهای جدید سعی می نمایند از لحاظ جنسی تحریک و سپس ارضا شوند. سکس ویدئویی اغلب با کمک گوشی موبایل و به شکل مجازی و از راه دور انجام می شود. در حقیقت طی این رابطه طرفین با یکدیگر توافق کرده اند که از راه دور و با استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی یکدیگر را تحریک نمایند. اغلب طرفین هنگام انجام سکس تصویری خود ارضایی یا استمناء میکنند.
سکس تماس تصویری یا سکس ویدئو کال ممکن است بین زوجینی انجام شود که از یکدیگر دور هستند. در این شرایط افراد از لحاظ مسافتی از یکدیگر دور هستند و تنها راه ارضای جنسی برقراری سکس تصویری است.
در برخی موارد نیز فرد با وجود اینکه شریک جنسی دارد، باز هم اقدام به برقراری سکس تماس ویدئویی با دیگران میکند. معمولا این افراد روحیه تنوع طلبی بالایی دارند و به همین علت اقدام به انجام سکس تماس تصویری می نمایند.
گاهی نیز فرد در دنیای واقعی رابطه جنسی ( هیچ نوع تماس و ارتباط فیزیکی با جنس مخالف ) برقرار نمیکند و تنها با برقراری سکس تصویری به ارضای جنسی میرسد. اغلب این افراد در برقراری ارتباط با دیگران ضعیف هستند و به دلیل عواملی مثل کمبود اعتماد به نفس، ترس از نزدیک شدن به جنس مخالف، محدودیت های فرهنگی و ... قادر به برقراری ارتباط عاطفی و جنسی موثر با جنس مخالف نیستند.
گاهی نیز برخی افراد برای سرگرمی دست به انجام سکس تصویری می زنند. در برخی موارد نیز دختران و پسران مجرد که امکان ازدواج و ارضای جنسی در دنیای واقعی را ندارند نیز دست به انجام سکس تماس تصویری میزنند.
حتما بخوانید: سکس چت چیست



[تصویر:  2.gif]


مزایای سکس تماس تصویری
سکس تماس تصویری در کنار معایب زیادی که دارد، مزایای نیز به همراه داشته که آگاهی از آن ها نیز مفید است. در این جا این مزایای را مشاهده می کنید.
مستحکم نگه داشتن روابط long distance:
سکس تصویری برای روابط از راه دور ( long distance ) مفید است. گاهی اوقات برای افرادی که از شریک جنسی خود دور هستند، دشوار است که آتش عاشقانه خود را روشن نگه دارند. رابطه جنسی تماس تصویری برای بسیاری از افراد در چنین روابطی تسکین دهنده و موثر میباشد. سکس تماس تصویری افراد را در شرایطی قرار می دهد که احساس کنند در کنار شریک زندگیشان هستند. در حقیقت سکس تصویری این امکان را فراهم می کند که عنصر جنسی را در رابطه long distance حفظ کنند. در حقیقت رابطه جنسی تصویری نقش مهمی در جذابیت هرچه بیشتر روابط دوردست ایفا کرده است.
ایجاد تنوع در زندگی زناشویی:
سکس تصویری یکنواختی رابطه جنسی معمولی را از بین می برد. این تصور غلط وجود دارد که رابطه جنسی تصویری برای روابط لانگ دیستنس است اما اینطور نیست. حتی این امکان را دارید که با همسر خود رابطه تصویری داشته باشید ، حتی اگر در یک رابطه طولانی مدت قرار ندارید.
رابطه جنسی تلفنی این امکان را فراهم میکند که حتی اگر در یک رابطه long distance قرار ندارید تنوعی در رابطه جنسی خود و همسرتان ایجاد کنید و از روال عادی رابطه جنسی خود که گاهی اوقات خسته کننده و تکراری است خارج شوید. برای مثال وقتی در دفتر کار هستید می توانید با همسر خود رابطه جنسی تصویری داشته باشید و از تجربه ی آن لذت ببرید.
[تصویر:  1632920653_%D8%B3%DA%A9%D8%B3%20%D8%AA%D...%DB%8C.jpg]
وابستگی احساسی و بیان جملات عاشقانه:
رابطه جنسی منظم با تلفن به این معناست که شما همیشه در مورد شریک زندگی خود فکر می کنید و احتمال خیانت بسیار کم است. رابطه ی جنسی تلفنی با اسباب بازی های جنسی متفاوت است زیرا به شما کمک می کند حتی اگر از هم دور هستید از نظر احساسی به یکدیگر وابسته باشید. سکس تلفنی به شما این امکان را می دهد که به همسرتان چیزهای عاشقانه ای بگویید که در هنگام رابطه ی جنسی واقعی نمی گفتید. پیامهای جنسی صمیمی می توانند بسیار رضایت بخش تر از عمل جنسی عادی باشد.
عدم ابتلا به بیماری های مقاربتی:
از آنجایی که هنگام سکس تماس تصویری هیچ تماس فیزیکی بین افراد برقرار نمیشود، ریسک ابتلا به بیماری های مقاربتی صفر است.
حتما بخوانید: بیماری جنسی

معایب سکس تماس تصویری
اگرچه با سکس تماس تصویری می توان از بروز بیماری های مقاربتی جلوگیری نمود و تنوعی در رابطه جنسی خود ایجاد نمود، با این حال زیاده روی و افراط در این نوع رابطه نیز معایب و مضراتی دارد. از جمله معایب سکس تماس ویدئویی عبارتند از:
اعتیاد آور بودن:
این نوع رابطه جنسی در دراز مدت اعتیاد آور می باشد. از این رو اگر فردی بنا به دلایل متعددی از برقراری رابطه جنسی عادی دوری میکند، ممکن است اعتیاد به سکس تماس تصویری پیدا کند و پس از مدتی فقط از این راه تحریک و ارضا شود.
در معرض تهدید قرار گرفتن:
قبل از برقراری سکس تصویری بایستی از قابل اعتماد بودن طرف مقابل مطمئن شوید. زیرا اگر وی قابل اعتماد نباشد امکان پخش تصاویر و عکس های شما وجود دارد و ممکن است بعدا به دردسر بیفتید.
احساس گناه:
اگر سکس تماس ویدئویی با فردی غیر از همسر برقرار شود ممکن است موجب ایجاد احساس گناه و عذاب وجدان شود. احساس گناه اغلب در زمان سکس تصویری آغاز می شود و تا ساعاتی پس از آن نیز ادامه می یابد و زندگی شخص را تحت تاثیر قرار میدهد.
از دست دادن اعتماد به نفس، اعتیاد به خودارضایی، افزایش روحیه تنوع طلبی از دیگر عوارض اعتیاد به سکس تصویری هستند.
در ادامه بخوانید: خیانت زن به شوهر در فضای مجازی


[تصویر:  mosahabfamily.png]




سوالات متداول

1- ✔️ سکس تماس تصویری چیست؟
✔️ سکس تصویری یا رابطه جنسی با تماس تصویری شکلی از ارتباط جنسی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است.


2- ✔️ مزایای سکس تماس تصویری چیست؟
✔️ سکس تماس تصویری در کنار معایب زیادی که دارد، مزایای نیز به همراه داشته که در متن مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️ معایب سکس تماس تصویری چیست؟
✔️ اگرچه با سکس تماس تصویری می توان از بروز بیماری های مقاربتی جلوگیری نمود اما این نوع رابطه عوارضی نیز داشته که در متن مقاله ذکر شده است.
منبع : سکس تماس تصویری
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо