تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 1400 مدتی پس از اعلام نتایج انتخاب رشته بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال جاری آغاز می شود. داوطلبان قبول شده بدون آزمون باید در مهلت تعیین شده با آماده کردن مدارک لازم و اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرآیند ثبت نام نهایی و تشکیل پرونده در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.



هر ساله مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های آزاد، نتایج قبولی داوطلبان متقاضی رشته های ارائه شده در مقاطع کاردانی و کارشناسی از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود. داوطلبان پذیرفته شده موظف هستند با توجه به اطلاعیه این مرکز برای انجام سایر مراحل پذیرش خود اقدام کنند.
پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۰ که قصد تحصیل در رشته محل قبولی را دارند باید در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای ثبت نام نهایی در دانشگاه محل پذیرش و تشکیل پرونده دانشجویی اقدام کنند.


ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 از ساعت 10 تاریخ 3 مهر آغاز شد. ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور کاردانی نا پیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 1400 از ساعت 10 تاریخ 6 مهر آغاز می شود.

به منظور آگاه سازی هر چه بیشتر داوطلبان پذیرش بدون آزمون سال جاری در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 را به همراه لیست مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای تشکیل پرونده قبول شدگان بدون آزمون سال جاری دانشگاه آزاد ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
پذیرش داوطلبان متقاضی رشته های بدون آزمون پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۰ در مقاطع کاردانی و کارشناسی بر اساس معدل مقطع قبلی داوطلبان بوده و لذا پس از اتمام مهلت انتخاب رشته سال جاری، فرم انتخاب رشته داوطلبان بر اساس سوابق داوطلب متقاضی در مقایسه با سوابق سایر متقاضیان بررسی شده و نتیجه انتخاب رشته داوطلبان اعلام می شود.

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه های آزاد مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته اکثر بصورت مجزا و در زمان های متفاوت اعلام شده و تنها در موارد محدودی نتایج تمامی مقاطع بصورت همزمان اعلام شده است. با استناد به این موضوع و رویه دوره های پیشین معمولا ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد مقاطع مختلف در محدوده های زمانی متفاوت انجام می شود.

معمولا هر ساله همزمان با انتشار نتایج بدون کنکور دانشگاه های آزاد، اطلاعیه زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود. در ادامه جزئیات مهلت ثبت نام قبول شده های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400 ارائه شده است.

مقطع
اطلاعیه زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مهر 1400
کاردانی پیوسته
ساعت 10 تاریخ 3 مهر
کاردانی ناپیوسته
ساعت 10 تاریخ 6 مهر
کارشناسی پیوسته
ساعت 10 تاریخ 3 مهر
کارشناسی ناپیوسته
ساعت 10 تاریخ 6 مهر

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۰ علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و لیست اسامی پذیرفته شدگان هر یک از این مقاطع معمولا مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام بصورت الکترونیکی در سایت azmoon.net منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سامانه برای مشاهده نتیجه خود اقدام کنند. داوطلبان قبول شده باید طبق اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای تکمیل فرم ثبت نام نهایی دانشگاه اقدام کنند.

پیش از این ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت اختصاصی هر دانشگاه صورت می گرفت، اما با راه اندازی سامانه یکپارچه و جامع آموزشیار ثبت نام تمامی دانشجویان جدیدالورود بصورت اینترنتی و از طریق سایت آموزشیار دانشگاه آزاد انجام شده است. با توجه به رویه سال گذشته پیش بینی می شود ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۰ نیز از طریق سایت آموزشیار انجام شود.

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

مراجعه به سایت آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir
انتخاب گزینه پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان سال 1400
وارد کردن کد ملی و تایید آن
وارد کردن شماره دانشجویی و نام کاربری برای ورود به سایت
تکمیل فرم اطلاعات فردی و تحصیلی
بارگذاری مدارک خواسته شده
تایید نهایی ثبت نام

برای ورود به سامانه آموزشیار کلیک کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

1 - جست و جوی عبارت " edu.iau.ac.ir " و یا " سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم

[تصویر:  1631706957_01.jpg]

2 - ورود به سایت آموزشیار و انتخاب نوع کاربری

[تصویر:  1631706967_02.jpg]

3 - ورود به پرتال شخصی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور

[تصویر:  1631706974_03.jpg]

4 - ورود به صفحه شخصی و تکمیل ثبت نام

[تصویر:  1631706983_04.jpg]

داوطلبان به این موضوع دقت داشته باشند که باید پس از تکمیل ثبت نام نهایی اینترنتی در سایت آموزشیار، طبق زمانبندی تعیین شده در سایت اصلی دانشگاه محل پذیرش با در دست داشتن مدارک تعیین شده به دانشگاه مراجعه کرده و برای بررسی مدارک و ثبت نام حضوری نیز اقدام کنند.

دانشجویان جدیدالورود باید دقت داشته باشند که برای ورود به برنامه موبایلی آموزشیار به شماره تلفن ثبت شده در سایت آموزشیار نیاز دارند و لذا با توجه به جدید بودن دانشجویان سال جاری ممکن است هنوز اطلاعات تماسی آنها در سایت آموزشیار ثبت نشده و امکان ثبت نام از این طریق برای دانشجویان فراهم نباشد. البته پس از ثبت نهایی اطلاعات دانشجو و پردازش آن در سامانه اطلاعات وی در اپلیکیشن آموزشیار تعریف شده و برای داوطلب قابل استفاده خواهد بود.
بیشتر بخوانید: دانلود برنامه آموزشیار

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
پذیرفته شدگان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر یک از رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی سال ۱۴۰۰ باید برای ثبت نام اینترنتی در سایت آموزشیار و ثبت نام حضوری در واحد محل پذیرش برخی اطلاعات و مدارک خود را آماده کرده و در هنگام ثبت نام همراه داشته باشند.

تعداد زیادی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته با هم مشترک بوده و تنها تعداد کمی از مدارک لازم برای نام نویسی قبول شدگان رشته های بدون آزمون این مقاطع با هم متفاوت هستند. در ادامه مدارک مشترک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

اصل مدرک یا گواهی فارغ التحصیلی آخرین مقطع به همراه یک سری کپی
اصل شناسنامه عکس دار و دو سری کپی از تمامی صفحات آن
اصل و یک نسخه کپی از کارت ملی
6 قطعه عکس 3 * 4 داوطلب
اصل مدرک نظام وظیفه و دو سری کپی
فرم های تکمیل شده سایت آموزشیار

علاوه بر این موارد داوطلبان باید برخی مدارک اختصاصی تعریف شده برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مقطع تحصیلی خود را نیز آماده کنند. مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در اطلاعیه ثبت نام داوطلبان هر مقطع منتشر می شود.

مقطع
اطلاعیه مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان مهر 1400
کاردانی پیوسته
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی پیوسته مهر 1400
کاردانی ناپیوسته
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی ناپیوسته مهر 1400
کارشناسی پیوسته
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته مهر 1400
کارشناسی ناپیوسته
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی پیوسته مهر 1400

داوطلبان پذیرفته شده مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد باید دقت داشته باشند که لازم است علاوه بر مدارک ذکر شده در اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ باید برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود تقاضا داده و فیش درخواستی را در روز ثبت نام همراه داشته باشند.
در ادامه بخوانید: سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی
اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 1400 سوالی در خصوص زمان یا نحوه ثبت نام قبولی های سال جاری این دانشگاه دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.


آخرین اخبار ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

خبر تاریخ 6 مهر ۱۴۰۰
ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور کاردانی نا پیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 1400 از ساعت 10 تاریخ 6 مهر آغاز می شود.

خبر تاریخ 3 مهر ۱۴۰۰
ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکورکاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 از ساعت 10 تاریخ 3 مهر آغاز می شود.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود ؟
✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد مدتی پس از اعلام نتایج این دانشگاه آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد از چه طریقی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود که جزئیات آن در مقاله شرح داده شده است .


3- ✔️ برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد چه مدارکی لازم است ؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان برای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد به اطلاعات و مدارک شناسایی، تحصیلی، نظام وظیفه و ... نیاز دارند.
منبع : ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо