تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت سماوات حوزه علمیه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir به منظور انجام آنلاین امور آموزشی و تربیتی طلاب دینی سراسر کشور برگزار شده و طلاب امور دینی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانند به سایت سماوات وارد شده و از امکانات موجود در این سایت استفاده نمایند.


حوزه های علمیه سراسر کشور سایت سماوات حوزه علمیه به نشانی اینترنتی samavat.ismc.ir را ایجاد کرده تا تمامی امور آموزشی و تربیتی طلاب امور دینی سراسر کشور به صورت آنلاین و مجازی انجام شود. سایت سماوات حوزه علمیه دارای امکانات مختلفی برای طلاب دینی بوده و طلاب با ورود به این سایت می توانند از بخش ها و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت سماوات حوزه علمیه کلیک کنید.

[تصویر:  1632168199_2%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%...%D9%87.jpg]
 
ورود به سایت سماوات حوزه علمیه از طریق آدرس samavat.ismc.ir امکان پذیر است .

از آنجا که اطلاع از نحوه ورود به سایت برای استفاده از امکانات سایت سماوات حوزه علمیه ضروری است، در این مقاله درباره سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir به طور کامل توضیح داده شده و نحوه ورود به سایت سماوات حوزه علمیه و امکانات مختلف سایت سماوات حوزه علمیه توضیح داده شده است.

معرفی سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir
در سال های اخیر، اینترنتی و غیر حضوری شدن کارها رواج بیشتری پیدا کرده است. خصوصا با شیوع ویروس کرونا مجازی شدن کارها بیشتر شده و بستری فراهم شده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین تمامی امور خود را انجام دهند. دانشگاه ها، نهادهای آموزشی، حوزه های علمیه خواهران، حوزه های علمیه برادران و تمام نهادهای کشور نیز برای انجام امور خود بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین و به راحتی کارهای خود را انجام دهند. حوزه های علمیه نیز سامانه های زیادی را برای استفاده طلاب ایجاد کرده که یکی از آنها سامانه سماوات حوزه علمیه است.

سایت سماوات حوزه علمیه به آدرس اینترنتی samavat.ismc.ir به منظور نظام مند شدن امور آموزش و تربیتی طلاب ایجاد شده و طلاب علوم دینی سراسر کشور می توانند با ورود به این سایت از امکانات موجود در سایت استفاده نمایند. سایت سماوات برای انجام امور تبلیغی و هجرتی طلابی که در زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه پذیرش شدند، در سراسر کشور ایجاد شده است.

سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه علمیه ایجاد شده و فعالیت می کند. طلاب دینی سراسر کشور می توانند در سامانه سماوات حوزه علمیه ثبت نام کرده و تشکیل پرونده دهند سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به این سایت وارد شده و از بخش های مختلف موجود در این سایت استفاده نمایند.

اموری از قبیل برگزاری امتحانات سالانه طلاب دینی، انجام امور مربوط به تاسیس حوزه های علمیه، تربیت طلاب دینی سراسر کشور برای خدماتی چون امامت جماعت و جمعه، پاسخگویی به سوالات و شبهات مرتبط با حوزه معارف اسلامی، تایید صلاحیت های دینی طلاب و رتبه بندی تبلیغی و علمی آنها و همچنین ارائه آموزش های تبلیغی مورد نیاز طلاب دینی، در سایت سماوات حوزه علمیه انجام می شود.

کاربران با مطالعه مقاله زیر می توانند با امکانات سامانه نجاح حوزه علمیه مانند مشاهده نتیجه امتحانات آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: سامانه نجاح حوزه علمیه

نحوه ورود سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir
سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir  مانند سایت حوزه علمیه خواهران، برای تسهیل امور طلاب دینی سراسر کشور ایجاد شده و این افراد با ورود به سایت می توانند از امکانات مختلف آن و محتواهای آموزشی و تربیتی موجود در سایت استفاده نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه ورود به سایت سماوات حوزه علمیه توضیح داده شده است.

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه ابتدا طلاب باید در این سایت ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند. سپس با مراجعه به سایت سماوات، توسط نام کاربری و رمز عبور دریافتی وارد سایت شده و امور آموزشی و تربیتی حوزوی خود را به صورت اینترنتی و مجازی انجام دهند.

ابتدا طلاب باید سایت سماوات حوزه علمیه به نشانی samavat.ismc.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد این سایت شوند.

[تصویر:  1632162141_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D...D9%871.jpg]

سپس در این قسمت طلاب با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود و وارد کردن آنها در محل های خواسته شده، وارد سایت سماوات شوند.

[تصویر:  1632162173_2%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%...%D9%87.jpg]

پس از ورود به سایت، طلاب می توانند از امکانات و بخش های مختلفی که در سایت سماوات برای آنها در نظر گرفته شده استفاده نموده و تمامی امور خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه ورود به سایت سماوات حوزه علمیه، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود. خواهران طلبه همچنین می توانند در سایت پرتال طلبه بسیاری از امور خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: پرتال طلبه



امکانات سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir
سامانه های مختلفی که توسط سازمان های مختلف راه اندازی می شود، امکانات زیادی را در اختیار کاربران گذاشته و افراد می توانند بسته به نیازهای خود از بخش های مختلف موجود در سایت استفاده نمایند. سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir نیز مانند سامانه سخا حوزه علمیه بخش های زیادی داشته که طلاب دینی سراسر کشور با عضویت و ورود به این سایت می توانند از امکانات مختلف این سایت استفاده نمایند. در این قسمت از مقاله به معرفی هر یک از بخش ها و امکانات سایت سماوات حوزه علمیه پرداخته شده تا کاربران از فعالیت هایی که می توانند در صفحه شخصی خود در این سایت داشته باشند مطلع شوند.

بخش گزارش های ماهانه سایت سماوات حوزه علمیه

در این قسمت از سایت سماوات حوزه علمیه، طلاب می توانند گزارش های ماهانه خود را آپلود کنند.

بخش سوابق تحصیلی سایت سماوات حوزه علمیه

در این قسمت از سایت سماوات حوزه علمیه، کاربران می توانند اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی خود را مشاهده نمایند.

بخش اخبار و اطلاعیه های سایت سماوات حوزه علمیه

در این قسمت از سایت سماوات، طلاب می توانند از آخرین اخبار مربوط به حوزه های علمیه و اطلاعیه های این نهاد ها مطلع شوند.

بخش تغییر رمز سایت سماوات حوزه علمیه

در این قسمت از سایت سماوات حوزه علمیه، طلاب می توانند رمز عبور ورود به سایت سماوات را تغییر دهند.

بخش گزارش حین تحصیل سایت سماوات حوزه علمیه

در این قسمت از سایت سماوات حوزه علمیه، طلاب می توانند گزارش های حین تحصیل خود در حوزه علمیه را آپلود کنند.

بخش درخواست مشاوره سایت سماوات حوزه علمیه

در این بخش از سایت سماوات حوزه علمیه طلاب می توانند سوالات خود را پرسیده و از مشاورین درخواست مشاوره نمایند.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در امکانات و بخش های موجود در سایت سماوات حوزه علمیه، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت سماوات حوزه علمیه و نحوه ورود به این سایت و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: سامانه مدرس حوزه علمیه خواهران


سوالات متداول

1- ✔️سایت سماوات حوزه علمیه چیست؟
✔️سایت سماوات حوزه علمیه به آدرس اینترنتی samavat.ismc.ir بوده که این سایت در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


2- ✔️نحوه ورود به سایت سماوات حوزه علمیه چگونه است؟
✔️ورود به سایت سماوات حوزه علمیه به صورت اینترنتی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور بوده که نحوه ورود در این مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️امکانات سایت سماوات حوزه علمیه چیست؟
✔️سایت سماوات حوزه علمیه دارای امکانات مختلفی از جمله مشاهده سوابق تحصیلی، درخواست مشاوره و ... بوده که در این مقاله امکانات آن به طور کامل بیان شده است.
منبع : سایت سماوات حوزه علمیه
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting