تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شگفتی شستشوی معکوس موها
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]شستشوی معکوس مو یکی از تکنیک های ابداع شده در سال های اخیر است که شامل استفاده از نرم کننده موها قبل از بکاربردن شامپو برای تمیز کردن موها می شود. این روش شستشوی موها باعث حفظ طراوت و شادابی پوست سر و موها شده و اغلب با بهبود رشد و نرمی مو، سلامت موها را بهبود می بخشد، از طرفی باعث افزایش درخشندگی، طراوت و حجم مو می شود.
راز پشت شستشوی معکوس مو اینست که شما با استفاده از نرم کننده قبل از شستن موها با شامپو، در واقع یک لایه محافظی ایجاد می کنید که موها و پوست سر شما را در برابر آلودگی ها و مواد شیمیایی مضر احتمالی شامپوی مصرفیتان محافظت می کند.
شما می توانید هفته ای یک بار موهای خود را به روش شستشوی معکوس بشویید تا موهای شما دوباره احیا شوند. به یاد داشته باشید که اگر کوتیکول موهای شما آسیب دیده باشد ممکن است این روش در مدت زمان کوتاه نتیجه ندهد، ولی شما می توانید با مداومت بخشیدن به شستشوی معکوس مو، به نرم کننده اجازه دهید به کار خود در بهبود شرایط پوست سر و موی شما ترتیب اثر دهد. از جمله مزایای شستشوی معکوس موها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• کمک به درمان مشکلات ریزش مو
• تغذیه مو و شاداب و با طراوت کردن آنها
• جلوگیری از وز شدن موها
• ممانعت از از دست دادن چربی پوست سر و مو
• بخشیدن درخشندگی خاصی به موهای شما
از جمله معایب شستشوی معکوس موها نیز می توان به این مورد اشاره کرد که این روش ممکن است برای افرادی که موهای ضخیم دارند موثر واقع نشود، وی قطعا امتحان کردن آن ضرری نخواهد داشت.

https://dermisteb.com/?s=%D9%85%D9%88&post_type=product
[/font]

[تصویر:  1a7251986cf3510c.jpg]