تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشند و علاقمند ورود به این دانشگاه باشند، می بایست در ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را از سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد دانلود و مطالعه نمایند.
پس از آگاهی از شرایط انتخاب رشته و اطلاع از لیست رشته محل های ارائه شده در دانشگاه آزاد بایستی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد بپردازید و نهایتا با ورود به سایت دانشگاه آزاد نسبت به ثبت کد رشته محل های منتخب اقدام کنید.
در این بخش یادآور می شویم که انتخاب رشته دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت هزینه می باشد و برای ثبت انتخاب های خود بایستی هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را پرداخت کنید. مبلغ انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال جاری 69 هزار تومان اعلام شده است. 
گفتنی است که کاربران سایت مشاوران برتر می توانند تمام مراحل چیدمان و ثبت انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را به تیم مشاوران برتر واگذار کنند. برای رزرو انتخاب رشته می توانید از طریق تلگرام مشاوران برتر، اینستاگرام مشاوران برتر اقدام کنید و آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به مشاوره قبل از رزرو انتخاب رشته باشند، می توانند مشاوره تلفنی انتخاب رشته دریافت کنند.



منبع: هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد