تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازمان های دولتی و وزارتخانه ها در سال ۱۴۰۰ نیز اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نموده و داوطلبانی که در این آزمون شرکت نمایند، باید در زمان مقرر برای اعلام نتایج آزمون اجرایی 1400 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارنامه آزمون دستگاه های اجرایی را دریافت نمایند.


سازمان ها و شرکت های دولتی و همچنین وزارتخانه ها در سال ۱۴۰۰ به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 نموده و داوطلبانی که در این آزمون شرکت نموده اند، باید در زمان مقرر برای اعلام نتایج آزمون استخدامی اجرایی 1400 نسبت به دریافت کارنامه آزمون اجرایی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.
از آنجا که دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و اطلاع از نتایج آزمون برای آمادگی داوطلبان جهت انجام مصاحبه استخدامی ضروری است، در این مقاله زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰، نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی اجرایی 1400 و جرئیات کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ به طور کامل توضیح داده شده است.

زمان انتشار کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به منظور استخدام نیروی انسانی کارآمد در سازمان های دولتی و وزارتخانه ها برگزار می شود. در سال ۱۴۰۰ نیز سازمان اداری استخدامی کشور با همکاری سازمان سنجش آموزش اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 می نماید. داوطلبانی که مایل به استخدام در شرکت ها و سازمان های دولتی سراسر کشور هستند باید نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی اجرایی ۱۴۰۰ اقدام نمایند.

اطلاعیه ها، اصلاحیه های دفترچه آزمون اجرایی و شرایط مربوط به مراحل مختلف آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. همچنین جزئیات مراحل مختلف آزمون اجرایی از مرحله ثبت نام آزمون، مرحله دریافت کارت آزمون استخدامی، مرحله برگزاری آزمون تا مرحله اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دفترچه آزمون استخدامی اجرایی درج شده و در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارنامه آزمون خود را دریافت نمایند.

همان طور که اشاره شد، کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و داوطلبانی که در آزمون اجرایی شرکت نموده اند باید در زمان مقرر نسبت به مشاهده نتایج و دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال گذشته در بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

پیش بینی می شود نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ نیز در بهمن ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد و داوطلبان بتوانند در این تاریخ نسبت به دریافت کارنامه آزمون اجرایی خود اقدام نمایند. در صورت ایجاد تغییر در زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی اجرایی ۱۴۰۰، تاریخ دقیق در این مقاله قرار خواهد گرفت.


زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400، به محض انتشار اطلاعیه و مشخص شدن زمان دریافت کارنامه آزمون اجرایی ۱۴۰۰ این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰
داوطلبانی که در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند، با مطالعه منابع آزمون استخدامی اجرایی باید خود را برای برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی آماده نمایند. پس از برگزاری آزمون داوطلبانی که حد نصاب نمره را در آزمون کتبی کسب کردند، به تعداد دو برابر ظرفیت برای مرحله بعد یعنی انجام مصاحبه استخدامی آزمون اجرایی معرفی می شوند. بنابراین داوطلبان باید در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی اجرایی، کارنامه خود را دریافت کرده تا از جزئیات پذیرش خود اطلاع پیدا کرده و خود را برای مصاحبه استخدامی آماده نمایند.

همان طور که توضیح داده شد آزمون استخدامی اجرایی زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و جزئیات مربوط به مراحل آزمون بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان برای انجام هر مرحله از آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توضیح داده شده است.

ابتدا داوطلبان باید عبارت سازمان سنجش یا sanjesh.org را در مرورگر خود جستجو کرده تا سایت سازمان سنجش آموزش کشور را پیدا کنند.

[تصویر:  1629493938_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A...D8%B41.jpg]

اولین گزینه ای که در صفحه مرورگر نشان داده می شود، مربوط به سایت سازمان سنجش آموزش کشور بوده که داوطلبان باید بر روی آن کلیک کنند.

[تصویر:  1629493996_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A...D8%B42.jpg]

پس از ورود به سایت، از منوی سمت راست باید بر روی گزینه استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کلیک کرده و وارد این قسمت از سایت شوند.

[تصویر:  1629494028_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A...D8%B43.jpg]

در صفحه بعدی داوطلبان باید بر روی گزینه سیستم کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 کلیک کرده تا بتوانند وارد صفحه کارنامه خود شوند.

[تصویر:  1631520243_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A...%DB%8C.jpg]

سپس به دو روش با وارد کردن اطلاعات شخصی و اطلاعات داوطلبی، داوطلبان می توانند نسبت به مشاهده و چاپ کارنامه آزمون خود اقدام نمایند. با مشاهده کارنامه خود داوطلبان می توانند جزئیات مربوط به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خود را مشاهده نموده و در صورت پذیرش در آزمون، خود را آماده انجام مصاحبه استخدامی نمایند.

[تصویر:  1631520293_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A...DB%8C1.jpg]

راهنمای تصویری که در بالا توضیح داده شد مربوط به نحوه دریافت کارنامه آزمون سال گذشته است. در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی اجرایی 1400، راهنمای تصویری جدید در این مقاله قرار خواهد گرفت.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰، به محض انتشار اطلاعیه این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی



جزئیات کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰
داوطلبانی که در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ شرکت نمودند، در زمان مقرر شده برای اعلام نتایج آزمون استخدامی اجرایی می توانند نسبت به دریافت کارنامه آزمون اجرایی اقدام نمایند. افرادی که در آزمون کتبی حد نصاب نمره را کسب کرده باشند، می توانند برای مرحله بعدی آزمون یعنی انجام مصاحبه استخدامی خود را آماده نمایند. کارنامه آزمون استخدامی اجرایی 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و جزئیات مربوط به قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در این کارنامه درج می شود.

در این قسمت از مقاله جزئیاتی که بر روی کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی درج می شود، برای داوطلبان توضیح داده شده است. همچنین یک نمونه از کارنامه داوطلبان در این قسمت از مقاله قرار داده شده است.

[تصویر:  1631521403_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A...%DB%8C.jpg]

در قسمت بالای کارنامه آزمون استخدامی اجرایی سهمیه مربوط به بومی بودن یا غیر بومی بودن و همچنین سایر سهمیه های آزمون استخدامی اجرایی داوطلبان درج شده است.

در قسمت بعدی کارنامه آزمون اجرایی اطلاعات مربوط به شغل محل معرفی شده درج شده است.

در بخش بعدی کارنامه آزمون استخدامی اجرایی، عناوین درس ها به همراه نمره یا همان درصد اکتسابی داوطلب در هر درس درج شده است. در این قسمت داوطلبان می توانند درصد سوالات صحیح پاسخ داده شده به هر درس خود را مشاهده کنند.

در بخش دیگر کارنامه آزمون اجرایی اطلاعات مربوط به خوشه شغلی داوطلب درج شده است. خوشه های شغلی به همراه جزئیات آنها در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی اجرایی درج شده است.

در قسمت های بعدی اطلاعات مربوط به میانگین درصد عمومی، میانگین درصد تخصصی، نمره کل و حد نصاب نمره درج شده است. همچنین یک قسمت مربوط به نمره کل نهایی آزاد بوده که با احتساب درصدهای داوطلب و سهمیه های داوطلب محاسبه می شود.

قسمت آخر کارنامه آزمون نیز مربوط به درج وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان با توجه به نمره کل نهایی آنها است.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در جزئیات کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.


سوالات متداول

1- ✔️زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی اجرایی چه تاریخی است؟
✔️زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی اجرایی سال گذشته در بهمن ماه بوده که تاریخ دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.


2- ✔️نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی اجرایی چگونه است؟
✔️دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت اینترنتی از سایت سازمان سنجش بوده که در این مقاله نحوه دریافت کارنامه به طور کامل توضیح داده شده است.


3- ✔️جزئیات کارنامه آزمون استخدامی اجرایی چیست؟
✔️کارنامه آزمون استخدامی اجرایی از چند بخش تشکیل شده که بخش های مختلف کارنامه در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо