تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دبیرستان های فرهنگ برای جذب دانش آموزان علاقه مند به رشته علوم انسانی تاسیس شده اند و برای پذیرش دانش آموزان متقاضی ثبت نام در این مدارس، آزمون ورودی برگزار می شود. داوطلبان باید در موعد معین، اقدام به ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 نمایند و در زمان برگزاری آزمون این مدرسه سر جلسه حضور یابند. 


دانش آموزان پایه نهم مستعد و توانمندی که مدارس فرهنگ را برای ادامه تحصیل انتخاب نموده اند باید با اطلاع از زمان ثبت نام در این مدارس، مدارک خود را برای ثبت نام آماده نموده و فرم پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند سپس با آگاهی از شرایط لازم ثبت نام در آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ خود را برای این رویداد آماده نمایند.
بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام در مدارس فرهنگ 1401 - 1402 و تحصیل در این مدارس هستند، اما برخی از دانش آموزان هم وجود دارند که از ویژگی ها و شرایط موجود در مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اطلاع چندانی ندارند، لذا با توجه به این موضوع و برای ارائه اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله به بررسی زمان، نحوه، شرایط و زمان برگزاری آزمون دبیرستان های فرهنگ می پردازیم.

زمان ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
داوطلبان باید با اطلاع از زمان ثبت نام مدارس در صورت کسب اطمینان از داشتن شرایط ضروری برای شرکت در آزمون این مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، اقدام به ثبت نام نمایند.
سال گذشته ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان از فروردین شروع شد و تا فروردین ادامه داشت. همچنین ثبت نام مدارس فرهنگ تهران نیز از فروردین آغاز شد و تا اردیبهشت ماه تمدید گردید. هنوز زمان ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نیست. پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرامی هیوا شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد متوجه شوید.


به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.


داوطلبانی که در آزمون مدارس فرهنگ شرکت کردند برای اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان فرهنگ


نحوه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
مدارس فرهنگ برای تحصیل دانش آموزان در رشته های علوم انسانی در شهر های مختلفی ازجمله تهران، مشهد، اصفهان تاسیس شده اند. داوطلبان برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1401 - 1402 باید به صورت حضوری به یکی از دبیرستان های فرهنگ که برای تحصیل انتخاب کرده اند مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را برای ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ ارائه دهند.

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در دبیرستان فرهنگ

2 قطعه عکس 3 در 4
تصویر کارنامه نیمسال اول سال تحصیلی
تکمیل نمون برگ ( الف ) تقاضانامه ثبت نام 
کپی شناسنامه
هزینه شرکت در آزمون 25 هزار تومان می باشد که باید به شماره حساب اعلام شده از سوی دبیرستان مورد تقاضا واریز گردد.


لازم به ذکر است داوطلبان مجازند بدون محدودیت براساس هر منطقه، نسبت به انتخاب یکی از دبیرستان های فرهنگ برای ثبت نام اقدام کنند بنابراین در انتخاب دبیرستان مورد تقاضای خود نهایت دقت را به کار ببرید چون جا به جایی دانش آموزانی که در پایه دهم پذیرش می شوند امکان پذیر نیست.

 داوطلبان دقت داشته باشید ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ استان اصفهان بصورت مجزا و از طریق سایت سنجش آموزش پرورش اصفهان به آدرس service.isfedu.ir انجام می شود.


داوطلبانی که در آزمون مدارس فرهنگ ثبت نام کرده اند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ



شرایط ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ثبت نام مدارس فرهنگ نیز همانند مدارس خاص دیگر مانند ثبت نام مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان دارای شرایطی برای ثبت نام هستند. در این قسمت قصد داریم شرایط لازم برای ثبت نام در دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 را به طور کامل شرح داده و بررسی نماییم.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ

از جمله شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 اشتغال به تحصیل بودن دانش آموز در پایه نهم می باشد.
جهت ثبت نام در آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ معدل پایه نهم داوطلبان در نیمسال اول می بایست بالای 17 باشد.
دانش آموزان می بایست علاوه بر قبولی در آزمون دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402، جهت پذیرش در دبیرستان انتخابی، موفق به کسب حداقل معدل 17 در امتحانات نیمسال دوم پایه نهم نیز شده باشند، در غیر این صورت قبولی آن ها لغو شده و اجازه ثبت نام در دبیرستان های فرهنگ را نخواهند داشت.
شایان ذکر است ۱۰ درصد از سهمیه ثبت نام دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 متعلق به دانش آموزان شاهد است.
توجه داشته باشید که مدارس فرهنگ اصفهان الزام کسب معدل 18 و بالاتر را دارد و همچینین 50 درصد از شانس قبولی داوطلب را معدل وی و 50 درصد مابقی آزمون ورودی در این مدارس می باشد. 


بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد[/url]



زمان برگزاری آزمون دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دانش آموزانی که در زمان مشخص شده [url=https://www.heyvagroup.com/shownews/1441/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.html]ثبت نام مدارس
 فرم پیش ثبت نام در مدارس فرهنگ 1401 - 1402 خود را تکمیل نموده اند باید در زمان دقیق برگزاری آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ سر جلسه آزمون حاضر شوند. 
زمان برگزاری آزمون مدارس فرهنگ 1401 - 1402 در شهر های مختلف متفاوت است و در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی برای هیچ یک از این آزمون ها پیش بینی کرد اما به محض اعلام زمان برگزاری آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در هر یک از شهر ها، اطلاع رسانی های لازم در این مقاله انجام خواهد شد.


در حال حاضر تاریخ دقیقی برای برگزاری آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعلام نشده است، به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.


در صورت داشتن هر گونه سوال درباره ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید. در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید. 

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان


سوالات متداول

1- ✔️ زمان برگزاری آزمون دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 در چه تاریخی می باشد؟
✔️ این آزمون احتمالا در اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود که به محض اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون مدارس فرهنگ این مقاله به روز رسانی می شود. 


2- ✔️ دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس فرهنگ حق چند انتخاب مدرسه فرهنگ را دارند ؟
✔️ دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس فرهنگ تنها حق انتخاب یک اولویت را دارند که در متن این مقاله به سایر موارد مهم در فرآیند ثبت نام مدرسه فرهنگ اشاره شده است. 


3- ✔️ مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری آزمون دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 چیست ؟
✔️ مهم ترین مدرک جهت ثبت نام حضوری به همراه داشتن کارنامه نوبت اول پایه نهم دانش آموز می باشد که در متن این مقاله سایر مدارک لازم جهت ثبت نام را شرح داده ایم.
منبع : ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоlactogenicfactor.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоhttp://selectivediffuser.ruинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо