تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای تحصیل در رشته ادبیات و علوم انسانی از بین دانش آموزان علاقمند اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند و بهترین گزینه برای دانش آموزان رشته علوم انسانی در پایه دهم می باشد. داوطلبان برای ثبت نام باید تقاضای خود را برای شرکت در آزمون مدرسه فرهنگ ثبت نمایند. 


دبیرستان فرهنگ برای اولین بار در سال 1381 در تهران برای تربیت دانش آموزان مستعد و توانمند در رشته علوم انسانی به صورت آزمایشی تاسیس شد و با توجه به نتیجه خوبی که از آموزش های این مدرسه برای دانش آموزان در دوره متوسطه دوم رشته علوم انسانی دیده شد، موجب توجه بسیاری از دانش آموزان پایه دهم قرار گرفت.
دبیرستان فرهنگ هر ساله آزمونی برای انتخاب ظرفیت مشخصی از بهترین دانش آموزان متقاضی تحصیل در این مدرسه برگزار می کند که دانش آموزان داوطلب، به شرط داشتن شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانند در موعد مقرر ثبت نام خود را تایید نمایند و در زمان تعیین شده در جلسه آزمون حضور یابند.
برای ارائه اطلاعات بیشتر و راهنمایی دانش آموزان و والدین آن ها در ادامه این مقاله به شرح زمان، نحوه و شرایط لازم جهت ثبت نام مدارس فرهنگ 1401 - 1402 می پردازیم. 

زمان ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
داوطلبان متقاضی ثبت نام در دبیرستان فرهنگ پایه دهم 1401 - 1402 به شرط داشتن شرایط لازم باید با اطلاع دقیق از زمان ثبت نام در این آزمون اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام خود نمایند. با توجه به این که دبیرستان های فرهنگ در شهر های تهران، مشهد و اصفهان شعب متفاوتی دارد، هر شعبه در زمان خاصی ثبت نام مدارس خود را آغاز می نماید.
در حال حاضر و با درنظر گرفتن تغییرات ایجاد شده در زمان بندی برنامه و آزمون های مدارس و مراکز آموزشی نمی توان تاریخ دقیقی را برای زمان ثبت نام دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در نظر گرفت، اما پیش بینی می شود که زمان بندی آزمون های این مدارس همچون روال سال گذشته برگزار شود.


مدرسه
زمان ثبت نام 
فرهنگ تهران
اعلام نشده
فرهنگ اصفهان
اعلام نشده
فرهنگ مشهد
اعلام نشده


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ


نحوه ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دانش آموزان علاقمند به تحصیل در رشته علوم انسانی دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 باید در زمان اعلام شده برای ثبت نام به صورت حضوری، مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس را به مدرسه فرهنگ مورد نظر خود تحویل و فرم پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
به منظور راهنمایی بهتر دانش آموزان در این بخش اطلاعات کافی برای مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ذکر شده اند که این مدارک عبارتند از:

2 قطعه عکس 3*4
کارنامه نوبت اول پایه نهم
فرم تقاضا نامه ثبت نام
کپی شناسنامه
فیش واریزی هزینه ثبت نام

لازم به ذکر است که مراحل تکمیل فرم ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ و مشاهده نتایج آزمون دبیرستان فرهنگ و کارنامه برای دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس فرهنگ مشهد، به صورت اینترنتی و از طریق سایت ir.medu.razavi.mt6 خواهد بود. داوطلبان جهت شرکت در آزمون می توانند در تاریخ مورد نظر با مراجعه به سایت مذکور، از طریق گزینه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1401 - 1402 اقدام نمایند.

همچنین دبیرستان های فرهنگ شعبه اصفهان ثبت نام مدارس خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت اداره سنجش آموزش و پرورش شهر اصفهان به آدرس www.isfedu.ir انجام می دهند.

مدارک ذکر شده با توجه به روال ثبت نام مدارس فرهنگ در سال های گذشته ارائه شده اند، در صورت ایجاد تغییر در هریک از موارد بالا به روز رسانی های لازم انجام شده و در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ استان اصفهان می توانند برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ استان اصفهان


شرایط ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
به دلیل این که متقاضیان زیادی که برای شرکت در زمان برگزاری آزمون دبیرستان های فرهنگ از بین علاقمندان به رشته علوم انسانی وجود دارد، هیات امنای این مدارس شرایطی جهت ثبت نام اولیه برای دانش آموزان در نظر گرفته اند که در صورت داشتن این شرایط امکان ثبت نام در مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای آن ها ایجاد می شود. 
در این قسمت به بررسی شرایط مورد نیاز جهت ثبت نام در دبیرستان های فرهنگ 1401 - 1402 می پردازیم.

شرایط لازم جهت ثبت نام در دبیرستان های فرهنگ

اشتغال به تحصیل در پایه نهم
داشتن معدل حداقل 17 در نوبت اول پایه نهم
کسب معدل 17 در نوبت پایانی سال نهم

شرایط لازم جهت ثبت نام در دبیرستان های فرهنگ اصفهان

اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 18 در پایه نهم
گزینش دانش آموزان در پایه دهم بر اساس میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم هستش ( 50% نمره آزمون و 50% معدل کل پایه نهم )

برای اطلاع از شرایط ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی مطالعه مقاله زیر به شما توصیه می شود.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی

منابع آزمون دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
متقاضیان ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402، برای شرکت در آزمون ورودی این دبیرستان به معرفی منابعی جهت آمادگی آزمون نیاز دارند که این منابع برای دبیرستان های فرهنگ مختلف، متفاوت است و از طریق مسئول ثبت نام دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به دانش آموزان اطلاع داده می شود. 
دبیرستان های فرهنگ اصفهان به صورت استثنا منابع آزمون ورودی خود را در سایت ثبت نام این مدارس اعلام می نمایند که در جدول زیر منابع این آزمون شرح داده شده است:

ردیف
ماده درسی
تعداد سوال
ضریب
زمان پاسخگویی
منابع طرح سوال
1
پیام های آسمان
10
2
120
همه سوالات از کتاب های پایه نهم سال تحصیلی 99 - 1400 
2
فارسی
20
3
3
عربی
20
3
4
مطالعات اجتماعی
15
1
5
زبان انگلیسی
10
2
6
علوم
10
2
7
ریاضی
15
2
جمع کل
110


این منابع برای سال تحصیلی گذشته می باشد که به محض انتشار منابع دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 اصفهان این جدول به روز رسانی خواهد شد.

مشاوران هیوا آماده پاسخگویی سوالات شما عزیزان درباره ثبت نام مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، از طریق خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می باشند. به دانش آموزان توصیه می کنیم برای اطلاع از اخبار مرتبط با مدارس فرهنگ در کانال تلگرام مدارس هیوا عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید.

در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام مدارس شاهد


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام دبیرستان فرهنگ 1401 - 1402 در چه زمانی انجام می شود ؟ 
✔️ در حال حاضر تاریخ دقیقی برای ثبت نام در این مدارس اعلام نشده است، به محض اطلاع از زمان دقیق رویداد ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی می شود. 


2- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ به چه صورت است ؟
✔️ به جز مدارس فرهنگ اصفهان که به صورت اینترنتی فرآیند ثبت نام را انجام می دهند، سایر مدارس فرهنگ در همه شهرها به صورت حضوری اقدام به ثبت نام می نمایند که در متن این مقاله نحوه ثبت نام در مدارس فرهنگ به طور کامل شرح داده شده است. 


3- ✔️ شرایط ثبت نام در مدارس فرهنگ چیست ؟ 
✔️ مهم ترین شرط برای ثبت نام در این مدارس شرط معدل می باشد که به طور کامل و به تفکیک در این مقاله توضیح داده شده است. 
منبع : ثبت نام مدارس فرهنگ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт