تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سکس تلفنی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سکس تلفنی، شکل جدید و مدرنی از رابطه جنسی است که به تازگی در کشور ما به شدت رواج پیدا کرده است. با  توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به فضای مجازی و موبایل، امروزه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از دخترها و پسرهای جوان با استفاده از موبایل خود، نیازهای جنسی خود را برطرف می کنند.
این نوع روابط، از طرفی می توانند مزایا در بر داشته باشند و از جانبی دیگر دارای معایبی نیز هستند. اما اینکه رابطه جنسی تلفنی صحیح است یا غلط، موضوعی است که می خواهیم در این بخش به بررسی آن بپردازیم. 

سکس تلفنی چیست
افرادی که سکس تلفنی را تجربه می کنند، می خواهند از طریق اینترنت و ابزارهایی که در دسترس دارند، نیازهای درونی خود را ارضا کنند. این تماس ها ممکن است به صورت صوتی در فضای مجازی و یا تماس تلفنی باشد. اما در هر صورت، شخص می تواند خودش را با این کار به ارضا برساند.
نکته ای که در خصوص این نوع تل سکس وجود دارد این است که افراد در برقراری سکس تلفنی بیشتر از لحاظ روانی ارضا می شوند تا از لحاظ جسمی. زیرا به هیچ وجه جسم این افراد در یک رابطه واقعی قرار نمی گیرد و فقط از طریق شنیدار و تصورات ذهنی به کامیابی جنسی می رسند.
اغلب روابط تلفنی که در قالب سکس انجام می شوند، خود ارضایی را به همراه دارند. در هر صورت این نوع ارتباطات فقط در حد ارضای روانی انجام می شود. دو طرف طی تماس تلفنی سعی بر این دارند که یکدیگر را با جملات سکسی، تحریک کنند و نیازهای همدیگر را برطرف کنند.
امروزه در کشور ما موضوع سکس تلفنی بسیار جنجال برانگیز شده است. ممکن است افراد بسیاری که در شهرهای مختلف سکونت دارند، تمایل داشته باشند با فرد دیگری، در یک شهر یا حتی کشور دیگر است، تماس تلفنی برقرار کند و طی این تماس و همچنین با کمک تصورات ذهنی به ارگاسم و لذت جنسی برسد. معمولا اینکه افراد به سکس تلفنی روی می آورند، دلایل مختلفی دارد.
بسیاری از کسانی که با این روش به لذت جنسی می رسند، معتقدند بدون آلوده کردن جسمشان می توانند بی حد و مرز با افراد مختلفی در ارتباط باشند. حتی ممکن است کسانی که از جانب خانواده هایشان با محدودیت های شدیدی روبرو می شوند، سکس تل را به عنوان یک روش مناسب برای تخلیه نیازهایشان انتخاب کنند. در هر صورت مهم این است که فرد در نهایت به رابطه جنسی تلفنی روی می آورد و از این طریق خودش را سرگرم می کند.
آیا به نظر شما این گونه روابط صحیح هستند؟ آیا میدانید این نوع ارتباط تلفنی چه مزایا و معایبی دارد؟ در بخش بعدی همراه ما باشید تا این موضوع را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.
حتما بخوانید: مهارت سکس زناشویی

مزایای سکس تلفنی
سکس تلفنی یا تل سکس برای برخی افراد و یا زوجین مزایایی به همراه داشته که در این جا برخی از آن ها را مشاهده می کنید.
برقراری روابط جنسی حتی از راه دور
سکس تلفنی یا سکس چت همیشه در خصوص دو فرد نامحرم صدق نمی کند؛ بلکه ممکن است زن و شوهری به دلیل شرایط کاری، مدت ها از هم دور باشند. یکی از مزایای سکس تلفنی این است که این زوج می توانند حتی از راه دور هم رابطه عاطفی با یکدیگر برقرار کند و تا حدودی نیازهای جنسی یکدیگر را برطرف کنند.
پیشگیری از ایدز
بسیاری از کسانی که بدون صیغه محرمیت و یا عقد دائم تمایل دارند، با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنند، این رابطه را بدون آگاهی های لازم انجام می دهند. همانطور که میدانید ویروس اچ آی وی یا همان ایدز، از طریق رابطه جنسی منتقل می شود. بنابراین می توان گفت یکی از مزایای تل سکس این است که از ابتلا به بیماری هایی نظیر ایدز جلوگیری می شود.
پیشگیری از بارداری
بسیاری از جوانان به دلیل عدم آگاهی، ممکن است در حین رابطه جنسی نتوانند پیشگیری های لازم برای جلوگیری از بارداری را انجام دهند. در این صورت ممکن است حاملگی اتفاق بیفتد و در پی آن سقط جنین صورت بگیرید. بنابراین می توان گفت یکی دیگر از مزایای سکس تلفنی، پیشگیری از حاملگی های ناخواسته است.
[تصویر:  1632574265_%D8%B3%DA%A9%D8%B3%20%D8%AA%D...%DB%8C.jpg]
حفظ پرده بکارت
هنوز هم در میان اقوام و مردم کشور ما، بسیاری هستند که معتقدند دختر باید تا شب عروسی اش، باکره باشد. این محدودیت باعث می شود تا دختر و پسری که در دوران عقد و نامزدی هستند، نتوانند با یکدیگر ارتباط جنسی داشته باشند. بنابراین این افراد، به سکس تلفنی روی می آورند تا بتوانند نیازهای جنسی خودشان را برطرف کنند.
پیشگیری از بیماری های مقاربتی
یکی دیگر از مزایای سکس تلفنی این است که از ابتلا به بیماری های مقاربتی جلوگیری می شود. این کار می تواند در رعایت بهداشت و سلامت هر دو طرف به شدت موثر باشد. بنابراین می توان گفت پیشگیری از بیماری های مقاربتی و بیماری هایی که در ادامه رابطه جنسی بدون آگاهی به وجود می آیند، موثر است.
حتما بخوانید: نشانه های بیماری ایدز

معایب تل سکس
رابطه جنسی تلفنی یا سکس تلفنی معایب و مضرات بسیاری برای افراد داشته و گاهی برخی از این عوارض قابل جبران نیست، در این جا برخ یاز آن ها را مشاهده می کنید.
تاثیر منفی در روحیات و خلقیات
یکی از اصلی ترین مضرات و معایب تل سکس این است که تاثیرات منفی در روحیات و خلقیات افراد به وجود می آید. در هر صورت طی برقراری یک رابطه جنسی واقعی، هم جسم و هم روان ارضا می شوند. در صورتی که نیاز جسم برطرف نشود، در واقع فقط یک ارضا و تخلیه روانی صورت گرفته است و بدن هنوز به روابط واقعی نیاز دارد. به همین علت پرخاشگری، اضطراب، افسردگی و... را به همراه دارد.
وارد شدن لطمه به بنیان خانواده
آیا می دانید یکی از معایب سکس تلفنی این است که به بنیان خانواده لطمه وارد می شود؟ ممکن است زوج هایی که با یکدیگر اختلاف دارند، بدون اعتنا به یکدیگر، با یک فرد غریبه، تل سکس برقرار کنند و این را اصلا خیانت ندانند. این موضوع می تواند آسیب شدیدی به استحکام بنیان خانواده وارد کند. چرا که فرد گمان می کند، سکس تلفنی بلامانع است و خیانت محسوب نمی شود.
ترویج بی بند و باری در بین نوجوانان و جوانان
ممکن است بسیاری از نوجوانان و جوانان، سکس تلفنی را کار ناشایستی نداند و تمایل داشته باشند که مدام آن را با افراد مختلف تجربه کنند. در این صورت، به نوعی افراد دیگر حد و مرز خودشان را نمی شناسند و بی بند و بار می شوند. این بی بند و باری ممکن است با مرور زمان به فساد در جامعه تبدیل شود و جوانان زیادی را قربانی خود کند. بنابراین تل سکس یک امر طبیعی و عادی نیست و حتما باید به این موضوع توجه داشت.
در ادامه بخوانید: رابطه نامشروع در فضای مجازی


سوالات متداول

1- ✔️ سکس تلفنی چیست؟
✔️ سکس تلفنی، شکل جدید و مدرنی از رابطه جنسی است که به تازگی در کشور ها رواج پیدا کرده است که در متن مقاله شرح داده شده است.


2- ✔️ مزایای سکس تلفنی چیست؟
✔️ سکس تلفنی یا تل سکس برای برخی افراد و یا زوجین دور از هم مزایایی به همراه داشته که در متن مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️ معایب تل سکس چیست؟
✔️ رابطه جنسی تلفنی یا سکس تلفنی در کنار اندک مزایا، معایب و مضرات بسیاری برای افراد داشته که در متن مقاله شرح داده شده است.
منبع : سکس تلفنی
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.ruсайтlacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruинфоsemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru