تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رویش معکوس مو و یا موهای فرو رفته در پوست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]در حالی که وجود موهای فرو رفته در پوست یک مشکل رایج و بسیار خفیف در میان افراد به حساب می آید، اما از نظر بصری برای برخی افراد بسیار آزاردهنده است. عوامل متعددی در فرو رفتگی موها نقش دارند که می توان مواردی چون اصلاح نادرست موها، بالا بودن هورمون مردانه تستوسترون در برخی افراد، استفاده از موچین و کندن ناقص موها و ... را نام برد. معمولا این نوع مشکل پوستی در محل هایی که بیشتر در معرض اصلاح و برداشتن موهای زاید قرار دارند، از جمله پاها، زیر بغل و بازوها ظاهر می شوند.
برای خلاصی از شر این موهای فرورفته که گاها ممکن است منبع مناسبی برای بروز برخی عفونت های پوستی باشند، روش های درمانی متعددی چون درمان های موضعی، استفاده از برخی داروها برای بهبود عفونت ناشی از آن، لیزر درمانی و یا حتی در صورت شدید بودن عفونت ممکن است پزشک شما مجبور به بریدن محل و خارج و یا آزادسازی موی فرو رفته شود. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که برای درمان فرورفتگی مو در پوست برخی روش های آسان خانگی با استفاده داروهای طبیعی ساده و آسان نیز وجود دارد.
همچنین مهم است که برخی اقدامات خودمراقبتی و روال های روزانه مراقبت از پوست را به درستی انجام دهید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. برای مثال حتما برای اصلاح سعی کنید از کرم های قبل از اصلاح استفاده کنید، اصلاح را در جهت رشد موها انجام دهید، تیغ خود را مرتب عوض کنید، پوست خود را حین اصلاح مرطوب نگاه دارید و بسیاری از کارهای دیگری که با انجام آنها می توانید از ایجاد موهای فرو رفته در پوست خود ممانعت نمایید.
https://dermisteb.com/?s=%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C&post_type=product
[/font]

[تصویر:  949b0ec4254f1a59.jpg]